MG, φέρνει προσιτές μπαταρίες ημί-στερεάς κατάστασης το 2025
Το μεγάλο πρόβλημα της σημερινής γενιάς ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι οι μπαταρίες. Βαριές, ακριβές…
| Δημήτρης ΣαμπαζιώτηςΗ Lamborghini φοράει ηλεκτροκινητήρες της Mercedes-Benz
Τα μοτέρ της Mercedes-Benz είναι ξακουστά. Όχι μόνο όταν μπαίνουν στα δικά της μοντέλα, αλλά και σε…
| Δημήτρης ΣαμπαζιώτηςMercedes-Benz, ενσωματώνει τα φρένα στον ηλεκτροκινητήρα
Η Mercedes-Benz επιχειρεί να αλλάξει τον τρόπο που φρενάρουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, μεταφέροντας…
| Δημήτρης ΣαμπαζιώτηςΗ Honda ξεκινά την πιλοτική παραγωγή μπαταριών στερεάς κατάστασης
Η Honda ανακοίνωσε ότι θα ξεκινήσει τη δοκιμαστική παραγωγή μπαταριών στερεάς κατάστασης στην…
| Χρήστος ΠαπαχριστόπουλοςStellantis, νέα πλατφόρμα για ευέλικτη παραγωγή EV, υβριδικών και θερμικών
Ο Όμιλος Stellantis παρουσίασε την πλατφόρμα STLA Frame, σχεδιασμένη για pick-up και SUV μεγάλου…
| Χρήστος ΠαπαχριστόπουλοςTo one-pedal θα απαγορευτεί στην Κίνα λόγω των Tesla
Το one-pedal είναι ένα από τους πιο σημαντικότερους λόγους που η οδήγηση ενός EV είναι τόσο…
| Δημήτρης ΣαμπαζιώτηςΈρευνα, οι μπαταρίες θα αντέξουν περισσότερο από τα ηλεκτρικά
Η Geotab, εταιρεία τηλεματικής που εξειδικεύεται στην διαχείριση στόλων αυτοκινήτων, διεξήγαγε…
| Δημήτρης ΣαμπαζιώτηςΤα ηλεκτρικά Honda με σκούτερ στο πορτμπαγκάζ ως γεννήτρια
Honda Motocompo, ένα λιλιπούτειο σκούτερ που είχε σκοπό να φωλιάζει μέσα στο πορτμπαγκάζ του…
| Δημήτρης ΣαμπαζιώτηςΔίλιτρο μοτέρ Toyota με 600 άλογα για ΙΧ; [video]
Η Toyota είναι πια γνωστό ότι δεν βάζει όλα τα αυγά της σε ένα καλάθι. Εκτός από το ντίζελ, που το…
| Δημήτρης ΒαμβακίδηςZeekr, φτιάξαμε την ταχύτερα φορτιζόμενη μπαταρία στον κόσμο
Σχεδιασμένη από το τμήμα R&D της Zeekr, η νέα μπαταρία υπόσχεται ότι θα κάνει την εμπειρία…
| Δημήτρης ΣαμπαζιώτηςPorsche Taycan κατάφερε να φορτίσει ασύρματα με 270 kW [video]
Η ασύρματη φόρτιση ενός ηλεκτρικού οχήματος εξακολουθεί να είναι ένα πολύ μακρινό όνειρο. Κι όμως,…
| Δημήτρης ΣαμπαζιώτηςΌμιλος Stellantis, τιμόνι με γκάζι και φρένο!
Η ανάπτυξη τεχνολογιών «by wire» στα αυτοκίνητα, δηλαδή 100% ηλεκτρικά χειριστήρια χωρίς μηχανική…
| Δημήτρης ΒαμβακίδηςΠώς οι Ιταλοί έβγαλαν 280 άλογα στην Alfa Romeo Junior Veloce;
Όπως και οι υπόλοιπες φίρμες του πολυπληθούς Ομίλου Stellantis, η Alfa Romeo έχει πάρει τον δρόμο…
| Χρήστος ΠαπαχριστόπουλοςΤι ρίσκο παίρνει η Porsche με τον πλήρη εξηλεκτρισμό;
Η Porsche δεν θα επενδύσει σε μια νέα γενιά των Boxster και Cayman με κινητήρες εσωτερικής καύσης,…
| Δημήτρης ΣαμπαζιώτηςΜόλις 15% πτώση μπαταρίας για Tesla Model 3/Y στα 322.000 km
Η Tesla μοιράστηκε πρόσφατα ένα διάγραμμα που παρουσιάζει τη μέση διατήρηση της χωρητικότητας της…
| Δημήτρης ΣαμπαζιώτηςH Nio έριξε τον χρόνο ανταλλαγής μπαταρίας κάτω από τα 2,5'
Πολλοί σκεπτικιστές της ηλεκτροκίνησης διατείνονται ότι θα αγοράσουν EV μόνο όταν ο ανεφοδιασμός…
| Δημήτρης ΣαμπαζιώτηςΜπαταρίες, η Volvo παίρνει κεφάλι έναντι των κανονισμών της ΕΕ
Είναι επίσημο: Η Volvo θα εκδώσει το πρώτο διαβατήριο μπαταρίας, πριν καν τεθούν σε ισχύ οι…
| Δημήτρης ΒαμβακίδηςΓιατί ο Mate Rimac «μετανιώνει» για το ηλεκτρικό του hypercar;
Για ποιον λόγο αγοράζει κανείς ένα hypercar; Μα προφανώς επειδή μπορεί. Οι επιδόσεις είναι ήδη…
| Δημήτρης Σαμπαζιώτης