Οι Κορεάτες δημιουργούν την μπαταρία που σβήνει μόνη της

Οι Κορεάτες δημιουργούν την μπαταρία που σβήνει μόνη της

Έχουμε πολλά να δούμε ακόμα σχετικά με τη βελτίωση της μπαταρίας των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

μπαταρία

Η μπαταρία αποτελεί τον αδύναμο κρίκο της ηλεκτροκίνησης. Έχει βάρος, κόστος, περιβαλλοντικό αντίκτυπο και χρειάζεται πολύ χρόνο για να φορτίσει. Αλλά οι Κορεάτες λένε ότι κατάφεραν να βελτιώσουν κάποια χαρακτηριστικά της.

Μια ομάδα από το Ινστιτούτο Επιστήμης και Τεχνολογίας Daegu Gyeongbuk (DGIST) στην Κορέα δημιούργησε μια καινοτόμο νέα μπαταρία λιθίου που έχει ένα «τριπλό στρώμα στερεού πολυμερούς ηλεκτρολύτη». Είναι ικανή να σβήσει μόνη της σε περίπτωση ανάφλεξης κι υπόσχονται ότι διατηρεί υψηλά τη χωρητικότητά της, ακόμα και μετά από 1.000 κύκλους φόρτισης. Συγκεκριμένα, οι ερευνητές διατείνονται ότι η αυτονομία μειώνεται μόλις στο 87,9%. 

Η εξάπλωση της ηλεκτροκίνησης συνδέεται ευθέως με τη βελτίωση των χαρακτηριστικών των μπαταριών

μπαταρία

Στην πράξη, αυτό σημαίνει ότι αν ένα ηλεκτρικό έχει πραγματική αυτονομία 350 km, όταν θα έχει διανύσει 350.000 km, η αυτονομία του θα έχει πέσει μόλις κατά 40 km. Αλλά για τους Κορεάτες, ίσως πιο σημαντικό είναι το γεγονός ότι είναι ακόμα πιο ασφαλής απέναντι στη φωτιά. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Μόλις 15% πτώση μπαταρίας για Tesla Model 3/Y στα 322.000 km

Γνωρίζουμε ήδη ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν πολύ μικρότερη πιθανότητα να εκδηλώσουν πυρκαγιά. Όταν όμως συμβεί αυτό, η κατάσβεσή της είναι πιο δυσχερής. Όχι με τη συγκεκριμένη μπαταρία, λένε οι Κορεάτες. Κι έχουν κάθε λόγο να είναι πολύ ευαισθητοποιημένοι, γιατί ένα περιστατικό τον περασμένο Αύγουστο τρομοκράτησε την κοινή γνώμη και τις αρχές.

μπαταρία

Μια Mercedes-Benz EQE παραδόθηκε στις φλόγες σε υπόγειο πάρκινγκ στην πόλη Incheon της Νότιας Κορέας. Το πλήρως ηλεκτρικό σεντάν άρχισε να βγάζει λευκό καπνό ενώ ήταν σταθμευμένο, χωρίς να φορτίζει. Λίγα δευτερόλεπτα αργότερα, τυλίχθηκε στις φλόγες, με τη φωτιά να επεκτείνεται και να προκαλεί ζημιές σε 70 οχήματα. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Έρευνα, οι μπαταρίες θα αντέξουν περισσότερο από τα ηλεκτρικά

Λίγο αργότερα, οι ιθύνοντες εξαπέλυσαν ένα κυνήγι μαγισσών, σκεπτόμενοι να απαγορεύσουν την είσοδο στα υπόγεια πάρκινγκ στα EV που έχουν ποσοστό μπαταρίας πάνω από 90%. Ταυτόχρονα, ήθελαν να ρυθμιστούν οι ταχυφορτιστές στη Σεούλ ώστε να σταματούν τη φόρτιση όταν η μπαταρία φτάσει στο 80%. Η νέα μπαταρία θα τους λύσει τα χέρια και το καλό είναι ότι εκτός από αυτοκίνητα, μπορεί να χρησιμοποιηθεί από smartphone μέχρι εφαρμογής μεγάλης κλίμακας.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube