Νέο body-kit για το Toyota GR Yaris, ούτε δέκατο χαμένο

Νέο body-kit για το Toyota GR Yaris, ούτε δέκατο χαμένο

Το GR Yaris αποκτά τα αεροδυναμικά βοηθήματα που θα απογειώσουν ουσία και εμφάνιση.

Έχουν περάσει περίπου πέντε χρόνια από τότε που παρουσιάστηκε το GR Yaris. Η ιαπωνική «φτερούγα» υποβλήθηκε σε facelift στις αρχές του 2024 και αναβαθμίστηκε περαιτέρω την περασμένη εβδομάδα.

Στο πλαίσιο των υπόλοιπων βελτιώσεων, η Toyota λάνσαρε ένα νέο body-kit που περιλαμβάνει έξι τμήματα. Με διαφορά, το πιο αξιοσημείωτο είναι η πίσω αεροτομή, η οποία είναι ρυθμιζόμενη ώστε να προσαρμόζεται στις οδηγικές απαιτήσεις του αγοραστή.

Επισκέπτεσαι μια κλειστή πίστα όπως τα Μέγαρα; Θα δώσεις άλλη κλίση στην πτέρυγα σε σχέση με τις -πιο ανοιχτές- Σέρρες

GR Yaris

Η ψύξη του υπερτροφοδοτούμενου 3κύλινδρο κινητήρα των 1,6 lt εχει βελτιωθεί χάρη στον κεντρικό αεραγωγό του καπό. Είναι δανεισμένος από τη έκδοση GRMN, αν και εδώ είναι κατασκευασμένος από αλουμίνιο αντί για ανθρακονήματα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Koenigsegg, αγόρασε το καινούργιο Toyota GR Yaris [video]

Μιλώντας για αεραγωγούς, η Toyota πρόσθεσε νέους πίσω από τα μπροστινά φτερά. Ανακοινώνει ότι βελτιώνουν τη σταθερότητα του αυτοκινήτου στις στροφές υψηλής ταχύτητας.

Αυτοί που βρίσκονται στις γωνίες του πίσω προφυλακτήρα συνεισφέρουν στο να επιτευχθεί χαμηλότερος συντελεστής οπισθέλκουσας.

GR Yaris

Το πακέτο Aero Performance ολοκληρώνεται από το μπροστινό σπόιλερ και ένα διπλό κάλυμμα που μπαίνει στο δάπεδο του αυτοκινήτου. Γύρω από το ρεζερβουάρ καυσίμου, ερχόμενο από το αγωνιστικό GR Yaris που διαγωνίζεται στο πρωτάθλημα Super Taikyu της Ιαπωνίας.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Νέο πιστάδικο app απογειώνει το GR Yaris και το LBX Morizo RR

Προς το παρόν, η Toyota δεν έχει ανακοινώσει εάν τα νέα καλούδια θα προσφέρονται εκτός της εγχώριας ιαπωνικής αγοράς.

Στις υπόλοιπες αναβαθμίσεις ουσίας, που παρέχονται σε όλα τα μοντέλα, ξεχωρίζουμε το κάθετο χειρόφρενο, μια προσθήκη εμπνευσμένη από τα αγωνιστικά αυτοκίνητα του WRC, διαθέσιμη τόσο για τις χειροκίνητες όσο και για τις αυτόματες εκδόσεις.

GR Yaris

Τις βελτιώσεις στο 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο GR Direct Automatic. Αλλά και τη χρήση ειδικών βιδών με μεγαλύτερη ακαμψία σύσφιξης.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Kεντρομήχανο Toyota GR Yaris, σκέτη κόλαση

Ένα φαρδύτερο κεφάλι βίδας συνδέει τα πίσω στοιχεία της ανάρτησης με το αμάξωμα, ενώ οι βίδες που στερεώνουν τους εμπρός κάτω βραχίονες της ανάρτησης και τα ρουλεμάν, καθώς και τα πίσω αμορτισέρ με το αμάξωμα, διαθέτουν πλέον νέα φλάντζα με νευρώσεις.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube