Οδηγούμε: Ford Grand C-MAX 2.0 TDCi

Οδηγούμε: Ford Grand C-MAX 2.0 TDCi

Με 14 πόντους παραπάνω μήκος, το Grand χωρά μέχρι και εφτά νοματαίους, διατηρώντας τα πλεονεκτήματα του «κοντού» C-Max.

Με 14 πόντους παραπάνω μήκος, το Grand χωρά μέχρι και εφτά νοματαίους, διατηρώντας τα πλεονεκτήματα του «κοντού» C-Max

Το 7θέσιο C-MAX με την επωνυμία Grand είναι 14 πόντους μακρύτερο από το 5θέσιο και ζυγίζει σχεδόν 110 κιλά παραπάνω. Δεν χρειάζεσαι παρά λίγα χιλιόμετρα πίσω από το τιμόνι του προκειμένου να αντιληφθείς τη μαλακότερη ρύθμιση της ανάρτησης. Επιλογή που έγινε, σύμφωνα με τους μηχανικούς της Ford, με γνώμονα την άνεση για τους επιβάτες της 3ης σειράς.

Κάπου εδώ ολοκληρώνονται και οι ουσιαστικές διαφορές στο δρόμο μεταξύ των δύο αυτοκινήτων. Από εκεί και πέρα, το εσωτερικό είναι σχεδιαστικά όμοιο, ιδιαίτερα ευρύχωρο και πρακτικό, με την ίδια υψηλή ποιότητα στα υλικά και με άνετα καθίσματα. Οι πίσω πόρτες είναι συρόμενες και το μεσαίο κάθισμα της δεύτερης σειράς μπορεί να αποθηκευτεί σε ένα από τα διπλανά, δημιουργώντας ένα διάδρομο που ενώνει τις δυο σειρές και εξαθέσια διάταξη.

Ο 2λιτρος ντίζελ των 140 ίππων συνδυαζόταν στο αυτοκίνητο που οδηγήσαμε με το προαιρετικό αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Powershift. Είναι ομαλός και ιδιαίτερα ραφιναρισμένος στη λειτουργία του, με το τυπικό μεστό τράβηγμα του τουρμποντίζελ από χαμηλά και συνεργάζεται άψογα με το Powershift.

Τι λέει το DRIVE
Το 7θέσιο C-MAX δεν είναι όμορφο, αλλά όλα τα υπόλοιπα συστατικά του επιτρέπουν να φλερτάρει με την κορυφή της κατηγορίας
Κινητήρας 4κύλινδρος σε σειρά, 1.997 cc, turbodiesel, 140 PS/3.750 rpm, 32,6 kgm/1.750-2.750 rpm
Μετάδοση κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Powershift
Βάρος 1.634 kg
Επιδόσεις 0-100 km/h σε 10,5”, τελική 198 km/h
Μέση κατανάλωση 7,4 lt/100km
Εκπομπές CO2 154 gr/km CO2
Μετρήσεις κατασκευaστή

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube