AMG One, πάπαλα αν τη σβήσεις πριν πιάσει σωστή θερμοκρασία

AMG One, πάπαλα αν τη σβήσεις πριν πιάσει σωστή θερμοκρασία

Η Mercedes-AMG One απενεργοποιείται αν τη σβήσεις έξι φορές συνεχόμενα, χωρίς να έχει φτάσει στην κατάλληλη θερμοκρασία λειτουργίας.

AMG One

Η Mercedes-AMG One είναι ένα εξαιρετικά πολύπλοκο αυτοκίνητο. Και πώς θα μπορούσε να είναι αλλιώς, όταν φοριέται κινητήρας F1 σε μοντέλο με πινακίδες δρόμου;

Ξέραμε ήδη ότι ο υπερτροφοδοτούμενος V6 των 1,6 lt έχει ιδιαίτερες απαιτήσεις. Χρειάζεται προγραμματισμένη πλήρη ανακατασκευή κάθε μόλις 50.000 km, αλλά κανείς δεν φανταζόταν ότι η AMG One έχει μια ακόμα πιο παράδοξη ιδιαιτερότητα: Απενεργοποιείται αν τη σβήσετε έξι συνεχόμενες φορές, χωρίς να έχει φτάσει το μοτέρ στη σωστή θερμοκρασία λειτουργίας.

Κάποτε ήταν το Mazda RX-8 που δεν συμπαθούσε το να σβήνει πριν φτάσει στην κατάλληλη θερμοκρασία. Να και κάτι κοινό με το γερμανικό hypercar των 1.063 ίππων

AMG One

Το «μυστικό» αποκάλυψε ο Nico Rosberg. Παρήγγειλε το γερμανικό hypercar το 2018 και χρειάστηκε να περιμένει έξι χρόνια για να το παραλάβει μόλις πρόσφατα. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δείτε τη Mercedes-AMG One να κατακτά την Autobahn [video]

Όταν λοιπόν έκανε το λάθος να σβήσει τον κινητήρα πριν φτάσει στη σωστή θερμοκρασία, ενημερώθηκε ότι αν το επαναλάμβανε άλλες πέντε συνεχόμενες φορές, το αυτοκίνητο δεν θα μπορούσε να οδηγηθεί ώστε να αποφευχθεί περαιτέρω ζημιά.

AMG One

Θα έπρεπε να καλέσει την εταιρεία, να καταφτάσει κάποιος τεχνικός με το λάπτοπ ανά χείρας, ώστε να συνδεθεί με το αυτοκίνητο. Θα επιθεωρούσε αν έχει προκληθεί κάποια ζημιά και μόνο σε περίπτωση που όλα ήταν καλά, θα έδινε εντολή να «ξεκλειδώσει».

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Mercedes-AMG One είναι το ταχύτερο μοντέλο παραγωγής στο Nürburgring [video]

Δεν μιλάμε για κάτι ακραίο. Αν αφήσετε την AMG One σας στο ραλαντί για 5-8' ή την οδηγήσετε για 2-5', φτάνει στην κατάλληλη θερμοκρασία. 

AMG One

Αξίζει να σημειωθεί ότι η AMG One εκκινεί πάντα ηλεκτρικά κι ο θερμικός δεν εμπλέκεται, αν πρώτα ο καταλύτης δεν φτάσει με τη σειρά του στη θερμοκρασία που πρέπει. Διαδικασία που διαρκεί από 60 έως 90”.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Mercedes-AMG One είναι το ταχύτερο μοντέλο παραγωγής στη Monza

Αν όλα αυτά σας ακούγονται πονοκέφαλος, να δείτε τι σπαζοκεφαλιές χρειάστηκε να λύσουν οι τεχνικοί ώστε να απολαμβάνουν οι τυχεροί ιδιοκτήτες στον δρόμο ένα τέτοιο μοτέρ. 

AMG One

Το να συμμορφωθεί με τους κανονισμούς εκπομπών ρύπων ήταν ένα μαρτύριο. Όπως και το να χαμηλώσει το ραλαντί από τις 5.000 στις 1.250 rpm. 

Ήταν τόσο επίπονη διαδικασία, που ο CEO Ola Källenius δήλωσε χαριτολογώντας ότι «είμαι σίγουρος ότι ήμασταν μεθυσμένοι όταν εγκρίναμε τη δημιουργία της Mercedes-AMG One». Πριν αποκλείσει το ενδεχόμενο για ανάλογο εγχείρημα στο μέλλον.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube