Υβριδικά τα μελλοντικά μοντέλα της Renault Sport;
Η Renault Sport είναι διατεθειμένη να χρησιμοποιήσει υβριδική τεχνολογία για να κάνει τα μοντέλα της πιο γρήγορα και πιο οικονομικά.
Μέχρι πρότινος η σκέψη της χρήσης υβριδικού συστήματος κίνησης σε ένα σπορ μοντέλο προκαλούσε ανατριχίλα στους φίλους του αυτοκινήτου. Όμως ήδη βλέπουμε τέτοιες εφαρμογές, και η Renault ίσως να είναι η επόμενη εταιρία που θα την υιοθετήσει στα μοντέλα R.S.
Ο τρόπος που αντιμετωπίζουμε τα υβριδικά συστήματα άλλαξε σίγουρα με την παρουσίαση hypercars όπως η LaFerrari, η McLaren P1 και η Porsche 918 Spyder. Αυτά τα μοντέλα έδειξαν με τον καλύτερο τρόπο ότι ο συνδυασμός κινητήρα βενζίνης με ένα ηλεκτρικό μοτέρ μπορεί να έχει θέση σε ένα σπορ μοντέλο. Δεν υπάρχουν οφέλη μόνο για την κατανάλωση και τις εκπομπές CO2, αλλά και για τη δύναμη που είναι διαθέσιμη από τις χαμηλές στροφές, και μάλιστα με εξαιρετικά άμεση απόκριση.
Τώρα φαίνεται ότι και η Renault Sport ίσως μπει στον χορό των υβριδικών σπορ μοντέλων, όπως αποκάλυψε στο περιθώριο ενός αγώνα της Formula E ο διευθυντής της, Patrice Ratti. Συγκεκριμένα σχολίασε ότι «Η υβριδική τεχνολογία θα βοηθούσε στη μείωση των εκπομπών CO2. Αλλά το ωραίο με τα ηλεκτρικά μοτέρ είναι η επιτάχυνση. Το προσπαθούμε, αλλά δεν πρέπει η τεχνολογία να ξεφύγει σε κόστος».
Η Renault Sport είναι το τμήμα της γαλλικής εταιρίας που ασχολείται με εξέλιξη και την παραγωγή τόσο των σπορ μοντέλων δρόμου όσο και των αγωνιστικών της. Σε αυτά περιλαμβάνονται και τα μονοθέσια της Formula E, οπότε η εταιρία αποκτά σταδιακά ανεκτίμητη τεχνογνωσία στα ηλεκτρικά μοτέρ. Και οι μπαταρίες βελτιώνονται σε απόδοση μέσα από αυτό τον θεσμό. «Σε μερικά χρόνια θα έχουμε τριπλάσια ή τετραπλάσια αυτονομία σε σχέση με σήμερα», δήλωσε ο Ratti.
Έτσι φαίνεται ότι «σε 5-10 χρόνια τα υβριδικά συστήματα θα είναι έτοιμα για χρήση σε σπορ μοντέλα». Επειδή όμως, όπως σχολίασε, «με τα ηλεκτρονικά ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος», οι συνθήκες ίσως ωριμάσουν ακόμα γρηγορότερα απ’ ό,τι προβλέπουμε σήμερα.
[Πηγή: Autocar]