Ο Όμιλος Stellantis θα πλημμυρίσει την Ευρώπη με υβριδικά
Παράλληλα με την ηλεκτρική επέλαση, ο Όμιλος Stellantis στοχεύει να λανσάρει πληθώρα υβριδικών μοντέλων έως το 2026.
Ο όμιλος των 14 κατασκευαστών επιθυμεί να πουλάει μόνο EV στην Ευρώπη το 2030, αλλά μέχρι να συμβεί αυτό, τα υβριδικά είναι η απάντηση. Ο Όμιλος Stellantis θα έχει περί τα 30 ήπια υβριδικά προς πώληση πριν από το τέλος του τρέχοντος έτους.
Οι αγοραστές δείχνουν την προτίμησή τους στην υβριδική τεχνολογία, ωθώντας τις αυτοκινητοβιομηχανίες να εντείνουν τις προσπάθειές τους. Η περσινή επιτυχία της Toyota, που ξεπέρασε τα 10.000.000 πωλήσεις, δεν πέρασε απαρατήρητη. Με τον Ιάπωνα κατασκευαστή να έχει επενδύσει νωρίτερα από όλους στα υβριδικά. Έτσι, ο Όμιλος Stellantis ακολουθεί την τάση της εποχής, υποσχόμενος έξι ακόμη hybrid λανσαρίσματα μέχρι το 2026.
Όμιλος Stellantis: Υβριδικά θέτε; Θα σας δώκουμε!
Όλα τα μη επαναφορτιζόμενα υβριδικά του Ομίλου Stellantis είναι εξοπλισμένα με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (eDCT) που ενσωματώνει έναν ηλεκτροκινητήρα 29 ίππων. Η ενέργεια αποθηκεύεται σε μια μπαταρία 48 V χωρητικότητας 0,9 kWh (0,43 kWh ωφέλιμη). Αν και δεν είναι τόσο αποδοτικό όσο μια πλήρως υβριδική διάταξη, το ήπια υβριδικό σύστημα χρησιμοποιεί αναγεννητική πέδηση κι υπόσχεται ότι η μισή οδήγηση στην πόλη μπορεί να γίνει ηλεκτρικά.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Peugeot 208 1.2 Hybrid 100, ηλεκτροφόρα ένεση
Πέρα από τα οφέλη για το περιβάλλον, τα ήπια υβριδικά είναι πιο προσιτά από τα PHEV και τα BEV, γεγονός που τα καθιστά πιο αποδεκτά από το αγοραστικό κοινό. Δεδομένου ότι ο Όμιλος Stellantis δεν διαθέτει πλήρεις υβριδικές επιλογές, όπως η Toyota ή η Nissan.
Ο Sébastien Jacquet, αρχιμηχανικός του ομίλου, δήλωσε: «Έχουμε μια πολύ ανταγωνιστική υβριδική λύση και τη διαχέουμε σε μια μεγάλη γκάμα μοντέλων, καθιστώντας την προσβάσιμη σε όλο και περισσότερους πελάτες».
Σύμφωνα με την εταιρεία, οι πωλήσεις των υβριδικών μοντέλων αυξήθηκαν κατά 41% μέχρι στιγμής σε σύγκριση με το ίδιο διάστημα πέρσι. Η εταιρεία παράγει τα eDCT στο Metz (Γαλλία) και στο Τορίνο (Ιταλία), με συνδυασμένη παραγωγή άνω των 1,2 εκατομμυρίων μονάδων ετησίως, προμηθεύοντας 11 εργοστάσια κατασκευής οχημάτων.
Τα ήπια υβριδικά του ομίλου που θα κυκλοφορούν στην Ευρώπη μέχρι το τέλος του έτους περιλαμβάνουν τις Alfa Romeo Junior και Tonale, τα νέα Citroën C3, C3 Aircross, C4, C4X, C5 Aircross και C5X. Αλλά και τις DS 3 και DS 4. Το FIAT Panda και το 600. Τα Jeep Avenger, Renegade και Compass.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Citroën C5 Aircross 1.2 Hybrid 136 e-DCS6, 3 σε 1
Την καινούργια Lancia Ypsilon, τα Opel Corsa, Astra, Astra SportsTourer, Mokka, Frontera και το νέο Grandland. Και βέβαια, τα Peugeot 208, 308, 308 SW, 408, 2008, αλλά και τα νέα 3008 και 5008.
Ταυτόχρονα, ο Όμιλος Stellantis επενδύει περισσότερα από €50 δισεκατομμύρια στο παγκόσμιο πρόγραμμα ηλεκτροκίνησης Dare Forward 2030. Ο φιλόδοξος στόχος μιας EV γκάμας επιβατικών στην Ευρώπη μέχρι το 2030 παραμένει, με ένα ποσοστό 50% BEV πωλήσεων στην αγορά των ΗΠΑ το ίδιο έτος.