Γιατί δεν πουλήθηκε καμία 3κύλινδρη Koenigsegg Gemera;

Γιατί δεν πουλήθηκε καμία 3κύλινδρη Koenigsegg Gemera;

Η Koenigsegg Gemera ήταν διαθέσιμη με 3κύλινδρο και με V8 κινητήρα. Περιέργως, δεν κατασκευάστηκε καμία με το μικρότερο σύνολο.

Koenigsegg Gemera

Η Koenigsegg Gemera είναι ένα ονειρικό hypercar και σε αντίθεση με αυτό που συμβαίνει συνήθως, ήταν διαθέσιμη για παραγγελία με δύο συστήματα μετάδοσης κίνησης. Έναν 3κύλινδρο twin-turbo με μια τριάδα ηλεκτροκινητήρων κι έναν επίσης διτούρμπινο V8.

Στην πράξη όμως, τελικά όλοι επέλεξαν την Koenigsegg Gemera τους με το μεγάλο μοτέρ, παρότι αυτό τους κόστισε €365.000 επιπλέον. Ήταν θέμα κύρους; Ήταν θέμα ξενερώματος για τον ήχο του 3κύλινδρου; Δεν θα μάθουμε ποτέ.

Ακόμα κι οι ελάχιστοι που επέλεξαν την 3κύλινδρη Koenigsegg Gemera, πείστηκαν να επιλέξουν την ακριβότερη V8 έκδοση

Koenigsegg Gemera

Η αλήθεια είναι πως όταν δίνεις ένα καράβι χρήματα, θες το απόλυτο. Και τα δύο μοτέρ είχαν διαφορά στην απόδοση. Ο 3κύλινδρος των 2,0 lt απέδιδε 600 ίππους κι η συνδυασμένη ισχύς έφτανε τους 1.700 ίππους, ενώ η μέγιστη ροπή τα 3.500 Nm.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Koenigsegg Jesko, να γιατί κάηκε στην Αττική Οδό

Από την άλλη, ο V8 των 5,0 lt αποδίδει 1.600 άλογα και 1.500 Nm όταν καίει E85. Σε συνδυασμό με τους τρεις ηλεκτρικούς κινητήρες — έναν με 400 ίππους στον στροφαλοφόρο άξονα που κινεί τους εμπρός τροχούς και δύο των 500 ίππων ο καθένας που είναι εγκατεστημένοι στον πίσω άξονα και κινούν τους πίσω τροχούς — η συνδυασμένη ισχύς φτάνει τους 2.300 ίππους.

Koenigsegg Gemera

Σε πρόσφατη συνέντευξή του, ο CEO της εταιρείας Christian von Koenigsegg αποκάλυψε ότι ελάχιστοι αγοραστές επέλεξαν το 3κύλινδρο μοτέρ. «Ήταν τόσο λίγοι, που τους πείσαμε κι αυτούς να στραφούν στον V8».

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Koenigsegg Jesko, «βάζει φωτιά» με τέσσερα νέα ρεκόρ, 0-400-0 km/h σε 27,83

Απέφυγε να εξηγήσει το σκεπτικό του. Δεν ήθελε να «μπλέξει» με την πολυπλοκότητα του επαναστατικού κινητήρα; Θα αυξανόταν το κόστος παραγωγής να έχει δύο προσφερόμενες επιλογές; Ήταν μεγαλύτερη η κερδοφορία της επιχείρησης χάρη στα €365.000 παραπάνω που κόστιζε η «μεγάλη» Gemera; 

Koenigsegg Gemera

Ποτέ δεν θα μάθουμε. Η ευκαιρία για μια 3κύλινδρη Koenigsegg χάθηκε για πάντα. «Όχι ακριβώς. Η ιδέα παραμένει ενδιαφέρουσα και συνεχίζουμε να την εξελίσσουμε. Ίσως τελικά βρει τον δρόμο της σε κάποιο από τα μοντέλα μας».

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube