H Ford τα μαζεύει για το «μόνο EV στην Ευρώπη» το 2030

H Ford τα μαζεύει για το «μόνο EV στην Ευρώπη» το 2030

«Παραήμασταν φιλόδοξοι με τον πλήρη εξηλεκτρισμό της γκάμας το 2030» δηλώνει η Ford και καλοβλέπει τα υβριδικά.

Ford

Δεν υπάρχει καπνός χωρίς φωτιά κι είναι γεγονός ότι η Ford κάνει δεύτερες σκέψεις σχετικά με μια γκάμα 100% ηλεκτρική από το 2030. 

Πριν δύο μήνες, ήταν ο CEO Jim Farley που υποστήριξε ότι «κανείς δεν γνωρίζει το μέλλον» κι ότι «δεν υπάρχουν βεβαιότητες στον κλάδο μας».

Θεωρήσαμε ότι τα σχόλιά του ενδεχομένως να επηρεάζονται από τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει η Ford στην υιοθέτηση της ηλεκτροκίνησης. Τώρα όμως, περαιτέρω δηλώσεις του Marin Gjaja, διευθύνοντα συμβούλου του τμήματος ηλεκτροκίνησης Model E της Ford, έρχονται να συμπληρώσουν το παζλ.

Πληθαίνουν οι φωνές από μεγαλοστελέχη της Ford που υποστηρίζουν ότι η δήλωση για μια πλήρως ηλεκτρική γκάμα το 2030 ήταν «πολύ φιλόδοξη»

Ford

«Δεν βλέπουμε ότι το να είμαστε πλήρως ηλεκτρικοί μέχρι το 2030 είναι μια καλή επιλογή για την επιχείρησή μας ή για τους πελάτες μας. Οι τελευταίοι έχουν εκφράσει τις αμφιβολίες τους και θεωρούν πολύ φιλόδοξο το 2030. Όλοι στον κλάδο το ανακαλύπτουν με τον δύσκολο τρόπο. Η πραγματικότητα έχει τον τρόπο της να σε κάνει να προσαρμόσεις τα σχέδιά σου».

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ηλεκτρικός θρίαμβος στο Pikes Peak, πρώτη θέση για τη Ford

Η Ford πρόσφατα παρουσίασε το νέο Capri ως το τρίτο ηλεκτρικό επιβατικό της μοντέλο στην Ευρώπη, μετά τα Mustang Mach-E κι Explorer. Αναμένονται οι ηλεκτρικές εκδόσεις των Puma και Tourneo Courier τον επόμενο χρόνο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ To ηλεκτρικό Ford Puma θα ονομάζεται «Gen-E»

Στα μέσα του 2025, το Focus θα συνταξιοδοτηθεί, κάτι που έγινε ήδη με το Fiesta, αφήνοντας τα Tourneo, Mustang, Puma και Kuga ως τα μόνα μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης της μάρκας στην Ευρώπη.

Ford

Ωστόσο, ο Gjaja συμπλήρωσε ότι εξελίσσεται μια νέα «πολυενεργειακή» πλατφόρμα για τα ευρωπαϊκά μοντέλα και θα είναι ζωτικής σημασίας. Προκειμένου να διασφαλιστεί ότι η Ford θα διατηρήσει τη θέση της στην αγορά της Γηραιάς Ηπείρου. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ford Model T πηγαίνει για σέρβις, απορούν οι μηχανικοί

Η παραγωγή του πρώτου μοντέλου που θα βασίζεται στη νέα πλατφόρμα έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει το 2027, με προβλεπόμενους όγκους έως και 300.000 μονάδες ετησίως. Πότε όμως θα επιτευχθεί ο πλήρης εξηλεκτρισμός; «Κανείς δεν έχει κρυστάλλινη σφαίρα για να δει το μέλλον. Μπορεί να είναι σε δέκα χρόνια, μπορεί και σε 30».

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube