Renault: Δίχρονος δικύλινδρος diesel και άλλα νέα μοτέρ

Renault: Δίχρονος δικύλινδρος diesel και άλλα νέα μοτέρ

Η Renault παρουσίασε μερικές ενδιαφέρουσες νέες τεχνολογίες που βρίσκονται υπό εξέλιξη στην εκδήλωση Innovations Renault.

Ένα ηλεκτρικό μοτέρ, ένα diesel, ένα που καίει υγραέριο και ένα υβριδικό σύστημα ήταν οι τέσσερις ιδέες που παρουσίασε η γαλλική εταιρία στην εκδήλωση Innovations Renault, στο Παρίσι.

Αρκετό ενδιαφέρον έχει ο κινητήρας τον οποίο η Renault αποκαλεί POWERFUL, από το POWERtrain for Future Light-duty vehicles. Πρόκειται για έναν δικύλινδρο, δίχρονο κινητήρα diesel 730 cc που διαθέτει και turbo και μηχανικό υπερσυμπιεστή. Η μέγιστη ισχύς του κυμαίνεται από 48 έως 68 PS, ενώ η ροπή να φτάνει τα 11,4-14,8 kgm, αντίστοιχα. Οι δίχρονοι κινητήρες έχουν θερμοδυναμική απόδοση 50%, όταν οι τετράχρονοι diesel φτάνουν με το ζόρι το 35%.

Η Renault παρουσίασε ακόμα ένα ηλεκτρικό μοτέρ που σχεδίασε και κατασκεύασε η ίδια. Είναι περίπου 10% μικρότερο από αυτό που χρησιμοποιεί σήμερα στα ηλεκτρικά της μοντέλα και αποδίδει 88 PS και 22,4 kgm. Επίσης, είδαμε έναν νέο τρικύλινδρο turbo που καίει και υγραέριο (LPG), επιτυγχάνοντας 25% χαμηλότερο κόστος χρήσης και 10% μείωση των εκπομπών CO2 σε σχέση με έναν αντίστοιχο βενζινοκινητήρα. Είναι εφοδιασμένος με συστήματα stop-start και ανάκτησης ενέργειας και πληροί τις προδιαγραφές ρύπων Euro 6, ενώ καταναλώνει 20% λιγότερο απ’ ό,τι οι κινητήρες LPG παλαιότερης γενιάς.

Στην εκδήλωση Innovations Renault παρουσιάστηκαν ακόμα πρωτότυπα οχήματα. Το HYDIVU είναι ένα υβριδικό van με τον νέο diesel 1.6 dCi 165 -ο οποίος τοποθετείται και στο νέο Renault Espace- και ένα ηλεκτρικό μοτέρ ανάμεσα σε αυτόν και το κιβώτιο ταχυτήτων. Η επιπλέον δύναμη του ηλεκτρικού μοτέρ έχει επιτρέψει την επιλογή πολύ μακρύτερων σχέσεων, και άρα την πιο οικονομική λειτουργία, κάτι που η Renault ονομάζει Downspeeding. Τέλος, το πρωτότυπο VELUD είναι ένα μικρό ηλεκτρικό που βασίζεται στο Twizy και προορίζεται κι αυτό για επαγγελματική χρήση και συγκεκριμένα για την τελική παράδοση των εμπορευμάτων στον προορισμό τους.

[Πηγή: Renault]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube