Καλά νέα για το μέλλον των μεταφορών με ηλεκτρικά φορτηγά

Καλά νέα για το μέλλον των μεταφορών με ηλεκτρικά φορτηγά

Νέα μελέτη έδειξε πόσοι σταθμοί φόρτισης φορτηγών χρειάζονται στην Ευρώπη. Οι απαιτήσεις θα μπορούσαν τελικά να είναι χαμηλότερες απ’ ό,τι αναμενόταν αρχικά.

Ηλεκτρικά φορτηγά

Το Fraunhofer Institute for Systems and Innovation εργάστηκε πάνω σε αυτό το θέμα μαζί με την Amazon. Και μαζί δημιούργησαν τον ιδανικό αριθμό και τις τοποθεσίες για τους σταθμούς φόρτισης που χρειάζονται τα ηλεκτρικά φορτηγά στη Γηραιά Ήπειρο.

Για να πετύχουν τον βέλτιστο συμβιβασμό, οι ερευνητές χρησιμοποίησαν το εργαλείο CHALET της Amazon -Charging Location for Electric Trucks. Ανέλυσαν 20.000 πιθανές τοποθεσίες κατά μήκος των αυτοκινητοδρόμων. Το αποτέλεσμα δείχνει ότι με 1.000 σταθμούς φόρτισης θα καλυπτόταν το 91% των αναγκών. Αυτό βασίζεται σε μια εκτίμηση κίνησης για το 2030 και για 1,6 εκατ. ταξίδια.

Κάθε σταθμός της μελέτης περιλαμβάνει 20 τερματικά φόρτισης τύπου MCS για ηλεκτρικά φορτηγά που θα χρειάζονταν ισχύ έως και 12 MW

Ηλεκτρικά φορτηγά
Με τερματικό ισχύος 700+ kW, ένα μεγάλο ηλεκτρικό φορτηγό φορτίζει στον ίδιο χρόνο με ένα IX.

Οι χώρες και η Ευρωπαϊκή Ένωση θέλουν να δημιουργήσουν ένα σημαντικό δίκτυο στην ευρωπαϊκή επικράτεια. Αυτό περιλαμβάνει τερματικούς σταθμούς φόρτισης για αυτοκίνητα, αλλά και για φορτηγά με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Στην περίπτωσή των τελευταίων όμως, η αυτονομία ήταν πιο περιορισμένη και το ζήτημα του αριθμού των τερματικών που θα έπρεπε να παρασχεθούν ήταν ανησυχητικό. Επομένως, η μελέτη αυτή καθησυχάζει τις αρχές, ειδικά επειδή τα αρχικά κριτήρια ήταν μάλλον απαισιόδοξα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Iσχύς φόρτισης 1.000 kW για τα EV-φορτηγά της Mercedes-Benz

Μάλιστα, η μελέτη πραγματοποίησε τους υπολογισμούς της χωρίς να λαμβάνει υπόψη πιθανή επαναφόρτιση στον χώρο της παράδοσης ή στις αποθήκες φόρτωσης. Επιπλέον, η αυτονομία που χρησιμοποιείται ως βάση για τον υπολογισμό είναι περίπου 400 km. Ωστόσο, αυτός είναι ένας αριθμός που να και σχετικός το 2024, σαφώς δεν θα ισχύει πλέον το 2030. Διότι μπορούμε να εκτιμήσουμε με σιγουριά ότι η μέση αυτονομία των ηλεκτρικών φορτηγών θα αυξηθεί στο μέλλον.

Ηλεκτρικά φορτηγά

Τα καλά νέα είναι ότι ο αριθμός που προκύπτει από αυτή τη μελέτη είναι μικρότερος από τα ευρωπαϊκά πρότζεκτ. Από την άλλη αυτοί οι σταθμοί θα περιλαμβάνουν 20 τερματικά φόρτισης τύπου MCS και θα χρειάζονταν ισχύ έως και 12 MW. Από αυτή την πλευρά πρέπει επομένως να είμαστε προσεκτικοί για να σεβόμαστε τις ενεργειακές ανάγκες.

«Οι τοποθεσίες που θα κατασκευαστούν πρέπει να διαθέτουν επαρκές δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας», λέει ο Patrick Plötz, συγγραφέας της μελέτης και διευθυντής της ενεργειακής μονάδας του ινστιτούτου. «Ορισμένες τοποθεσίες θα απαιτήσουν ισχύ δικτύου έως και 12 μεγαβάτ για να τροφοδοτήσουν έως και 20 πρίζες MCS».

«Αυτό υπογραμμίζει τις σημαντικές ενεργειακές απαιτήσεις και τις δικτυακές υποδομές που απαιτούνται για την υποστήριξη της ηλεκτροκίνησης του τομέα εμπορευματικών φορτηγών της Ευρώπης σε κλίμακα. Πολλές ευρωπαϊκές κυβερνήσεις εργάζονται ήδη ενεργά για να αντιμετωπίσουν αυτήν την πρόκληση».

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube