Και σε άλλα μοντέλα ο V8 της AMG, ενώ δεν καταργείται ο V12
Το αφεντικό της AMG Tobias Moers αποκάλυψε τα σχέδια της εταιρίας για διεύρυνση της χρήσης του V8 και διατήρηση του V12 στη γκάμα.
Ο νέος 4λιτρος V8 Biturbo που εφοδιάζει τη Mercedes-AMG GT και τη νέα C63 πρόκειται να τοποθετηθεί και σε άλλα μοντέλα της AMG αντικαθιστώντας τον παλιό V8 των 5,5 λίτρων, αλλά και σε συμβατικά μοντέλα της Mercedes-Benz.
Τάδε έφη Tobias Moers, ο επικεφαλής της AMG. Αποκάλυψε μάλιστα ότι ο νέος κινητήρας θα αντικαταστήσει κάθε άλλον V8 που υπάρχει σήμερα στη γκάμα της Mercedes-Benz, τόσο στα απλά μοντέλα όσο και σε αυτά της AMG. Σταδιακά οι δύο γκάμες θα διαφοροποιηθούν περισσότερο, με την ευρεία χρήση του ονόματος Mercedes-AMG, όπως είδαμε στα δύο πιο φρέσκα μοντέλα της.
Ο Moers απέκλεισε πάντως το ενδεχόμενο λανσαρίσματος ενός hypercar από τη Mercedes-AMG. «Θα πρέπει να ρωτήσετε την Porsche ή τη Ferrari για το πώς γίνεται βιώσιμο εμπορικά ένα τέτοιο μοντέλο. Είναι σημαντικό για εμάς να μην υπερεκτιμήσουμε τις δυνατότητές μας. Η AMG δεν βρίσκεται ακόμα σε ένα επίπεδο που της επιτρέπει να κάνει κάτι τέτοιο. Τουλάχιστον όχι ακόμα». Διευκρίνισε ακόμα ότι δεν πρόκειται να δούμε κανένα μοντέλο AMG diesel, ούτε κάποια τετρακίνηση έκδοση της GT. Ωστόσο κάθε πισωκίνητο μοντέλο της AMG θα διαθέτει πλέον ελεγχόμενο διαφορικό στον βασικό εξοπλισμό.
Τέλος, ο Tobias Moers είπε ότι ο 6λιτρος V12 δεν πρόκειται να καταργηθεί από τη γκάμα. Αντίθετα θα αναβαθμιστεί συνολικά και θα συνδυαστεί με ηλεκτρικά μοτέρ για να προκύψουν υβριδικές εκδόσεις για την αγορά της Κίνας. Αλλά τα μοντέλα που χρησιμοποιούν τέτοιες λύσεις είναι τόσο λίγα που δεν αξίζει να εξελιχθεί ένας ολοκαίνουργιος V12 με βάση τον νέο V8.
[Πηγή: Autocar]