3.500 ναυτικά μίλια από Θεσσαλονίκη - Αζόρες, με τους εξωλέμβιους DF300AP της Suzuki
To ταξίδι θα διαρκέσει σχεδόν ένα μήνα και οι τολμηροί θαλασσοπόροι θα το κάνουν με ένα φουσκωτό μήκους 10 μέτρων
Θοδωρής Τσίκας |
Η αποστολή Hellas – Azores αποτελεί ένα μεγάλο ναυτικό εγχείρημα όπου, 4 θαρραλέοι θαλασσοπόροι, θα πραγματοποιήσουν τον διάπλου της Μεσογείου με ένα 10μετρο φουσκωτό, που κινείται από τους δύο κορυφαίους εξωλέμβιους κινητήρες DF300P της Suzuki.
Η αναχώρηση του σκάφους έγινε στις 23 Ιουλίου από την Νέα Παραλία της Θεσσαλονίκης με τελικό προορισμό την Πόντα Ντελγκάδα, το μεγαλύτερο λιμάνι και πρωτεύουσα του νησιωτικού συμπλέγματος των Αζορών.
Οι ενδιάμεσοι σταθμοί είναι η Νάπολη, η Μασσαλία, η Βαρκελώνη και η Λισαβόνα. Το ταξίδι υπολογίζεται να ολοκληρωθεί έως τις 20 με 25 Αυγούστου, αναλόγως και των καιρικών συνθηκών. Το τελευταίο τμήμα του ταξιδιού είναι και το πιο δύσκολο, καθώς αφορά στον διάπλου του Ατλαντικού ωκεανού από την Πορτογαλία έως τις Αζόρες. Για να καλύψουν το τμήμα αυτό (πάνω από 800 ναυτικά μίλια) οι συντελεστές του ταξιδιού υπολογίζουν ότι θα χρειαστούν δύο ημέρες και δύο νύχτες, χωρίς μάλιστα να έχουν τη δυνατότητα ανεφοδιασμού σε καύσιμα.
Οι ενδιάμεσοι σταθμοί είναι η Νάπολη, η Μασσαλία, η Βαρκελώνη και η Λισαβόνα. Το ταξίδι υπολογίζεται να ολοκληρωθεί έως τις 20 με 25 Αυγούστου, αναλόγως και των καιρικών συνθηκών. Το τελευταίο τμήμα του ταξιδιού είναι και το πιο δύσκολο, καθώς αφορά στον διάπλου του Ατλαντικού ωκεανού από την Πορτογαλία έως τις Αζόρες. Για να καλύψουν το τμήμα αυτό (πάνω από 800 ναυτικά μίλια) οι συντελεστές του ταξιδιού υπολογίζουν ότι θα χρειαστούν δύο ημέρες και δύο νύχτες, χωρίς μάλιστα να έχουν τη δυνατότητα ανεφοδιασμού σε καύσιμα.
H Suzuki Marine, όντας χορηγός του μεγάλου αυτού ναυτικού εγχειρήματος, εφοδιάζει το συγκεκριμένο σκάφος με δύο, κορυφαίου τύπου, εξωλέμβιους κινητήρες. Συγκεκριμένα, οι εξωλέμβιες DF300P εκτός της πανίσχυρης ιπποδύναμης που διαθέτουν, μπορεί να λειτουργούν ως δεξιόστροφες ή αριστερόστροφες, γεγονός που αποτελεί μια παγκόσμια πρωτοτυπία της Suzuki και σίγουρα θα επαναπροσδιορίσει την κατασκευή των μελλοντικών τετράχρονων κινητήρων.
Παράλληλα, με τη τεχνολογία leanburn που διαθέτουν, βελτιώνεται ακόμα περισσότερο η κατανάλωση καυσίμου στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, με αποτέλεσμα να επιτυγχάνεται ακόμα πιο μεγάλη εξοικονόμηση καυσίμου, χωρίς μάλιστα να επηρεάζεται η απόδοσή τους.
Παράλληλα, με τη τεχνολογία leanburn που διαθέτουν, βελτιώνεται ακόμα περισσότερο η κατανάλωση καυσίμου στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, με αποτέλεσμα να επιτυγχάνεται ακόμα πιο μεγάλη εξοικονόμηση καυσίμου, χωρίς μάλιστα να επηρεάζεται η απόδοσή τους.