Το Kia EV6 GT θα αποκτήσει τις ψεύτικες αλλαγές του Ioniq 5 N

Το Kia EV6 GT θα αποκτήσει τις ψεύτικες αλλαγές του Ioniq 5 N

Η προσομοίωση του 7τάχυτου αυτόματου κιβωτίου του Ioniq 5 N θα ενσωματωθεί και στο Kia EV6 GT.

Kia EV6 GT

Όπως θα θυμάστε όσοι έχετε καλή μνήμη και διαβάσατε την αντίστοιχη δοκιμή, το Kia EV6 GT μάς άρεσε πολύ. Το Hyundai Ioniq 5 N ήταν ακόμα πιο ποθητό και κέρδισε ακόμα περισσότερο την εκτίμησή μας.

Τώρα, το EV6 GT θα αποκτήσει μέρος του εξελιγμένου ρεπερτορίου του «αδελφού» μοντέλου, όπως την προσομοίωση των αλλαγών ταχύτητας. Δυστυχώς όμως, όχι κι όλα τα υπόλοιπα συστήματα.

Λίγη από τη λάμψη του Ioniq 5 N θα ενσωματωθεί στο EV6 GT, κάποιες λειτουργίες όμως θα παραμείνουν αποκλειστικότητα του Hyundai

Kia EV6 GT

Οι αλλαγές θα ενσωματωθούν όταν καταφτάσει το facelift. Εικόνες των ανανεωμένων μικρότερων εκδόσεων έχουν ήδη διαρρεύσει, όχι όμως και του κορυφαίου GT.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ανανεωμένο Kia EV6, φρέσκια εμφάνιση και μεγαλύτερη μπαταρία

Πέρα από τις ήπιες σχεδιαστικές αλλαγές, η μεγαλύτερη αναβάθμιση στην γκάμα αφορά την μπαταρία, η οποία μεγαλώνει από τις 77 στις 84 kWh.

Kia EV6 GT

Αλλά μην περιμένετε ότι το EV6 GT θα αποκτήσει όλα τα κόλπα του Ioniq 5 N. Τα δύο μοντέλα έχουν διακριτό χαρακτήρα, με διαφορετική τιμολόγηση κι άλλες τιμές ισχύος. Έτσι, όπως αναφέρει και το όνομά του, το Kia θα παραμείνει περισσότερο GT, ήτοι λίγο πιο τουριστικό, ενώ το 5 Ν θα είναι η σκληροπυρηνική εκδοχή.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Kia EV6 V2L: Το μεγαλύτερο power bank που κυκλοφορεί!

Το Kia «αρκείται» σε 585 ίππους, ενώ το Hyundai αποδίδει 650. Για την ακρίβεια, 610 σε συνεχή λειτουργία κι επιπλέον 40 για 10”, όταν πατήσετε το κόκκινο κουμπί N-Grin Boost στο τιμόνι. Δεν είναι απίθανο να λάβει και το EV6 τους 610 ίππους, ενώ αναμένουμε να αποκτήσει και την προσομοίωση αλλαγών ταχυτήτων από τα paddles στο τιμόνι.

Kia EV6 GT

Το Ioniq 5 N όμως διαθέτει μια ακόμα πλειάδα συστημάτων, που εκτοξεύουν την οδηγική απόλαυση. Ο οδηγός μπορεί να ρυθμίσει χειροκίνητα την κατανομή ισχύος, ενώ το N Drift Optimizer υποβοηθά  την πλαγιολίσθηση.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Hyundai Ioniq 5 N, εικονική πραγματικότητα

Περιλαμβάνει λειτουργίες που μιμούνται το τράβηγμα χειροφρένου, αλλά και το απότομο συμπλεκτάρισμα που χρησιμοποιείται στα πισωκίνητα για ξεκόλλημα της ουράς. Και θα τα κρατήσει για τον εαυτό του.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube