Πωλήσεις 2018: Συμμαχία Renault-Nissan πρώτη στα ΙΧ, αλλά…

Πωλήσεις 2018: Συμμαχία Renault-Nissan πρώτη στα ΙΧ, αλλά…

Το VW Group παραμένει πρώτο στο σύνολο -μαζί με τα φορτηγά. Αλλά και το μέλλον της Συμμαχίας στη μορφή που το ξέρουμε σήμερα αβέβαιο.

Ο Όμιλος Volkswagen διατήρησε τη θέση του ως κορυφαία αυτοκινητοβιομηχανία παγκοσμίως για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά με την ένταξη των βαριών φορτηγών στις πωλήσεις, παρόλο που τους Γερμανούς ξεπέρασε και πάλι η Συμμαχία Renault-Nissan-Mitsubishi σε συνολικές ταξινομήσεις επιβατικών.

Η Renault, η Nissan και η Mitsubishi Motors από κοινού πώλησαν 10,76 εκατ. επιβατικά αυτοκίνητα και ελαφρά επαγγελματικά οχήματα το 2018, σύμφωνα με τους υπολογισμούς του Reuters, ύστερα από νέα στοιχεία που δημοσιεύθηκαν σήμερα, Τετάρτη. Η Συμμαχία να σημειώσουμε ότι δεν πουλάει βαριά φορτηγά.

Η Nissan ανακοίνωσε σήμερα ότι πωλήσεις της πέρυσι έφτασαν τα 5,65 εκατ. αυτοκίνητα, σημειώνοντας μείωση 2,8% σε ετήσια βάση. Η Mitsubishi ανέφερε αύξηση 18% στις πωλήσεις με 1,22 εκατ. μονάδες, ενώ η Renault πούλησε 3,88 εκατ. μονάδες, ετήσια αύξηση 3,2%.

Οι ταξινομήσεις του Volkswagen Group σημείωσαν αύξηση 0,9%, φθάνοντας στα 10,83 εκατ. μονάδες πέρυσι, περιλαμβανομένων των φορτηγών MAN και Scania, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας νωρίτερα τον Ιανουάριο. Εξαιρουμένων των βαρέων φορτηγών, οι πωλήσεις της ήταν 10,6 εκατομμύρια μονάδες.

Η Toyota διατήρησε την τρίτη θέση, ανακοινώνοντας σήμερα, Τετάρτη, ότι πούλησε 10,59 εκατ. οχήματα την περασμένη χρονιά. Σε αυτό το νούμερο περιλαμβάνονται τα σήματα της Toyota και της Lexus, μαζί με τα μικρά επιβατικά της θυγατρικής Daihatsu και τα ελαφρά και βαριά φορτηγά που κατασκευάζονται από το τμήμα βαρέων οχημάτων της, τη Hino Motors.

Εξαιρουμένων των φορτηγών Hino, η Toyota πούλησε 10,39 εκατ. μονάδες πέρυσι. Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία δήλωσε ότι αναμένει να πουλήσει συνολικά 10,76 εκατ. οχήματα το 2019.

Πολλοί κατασκευαστές προσπαθούν να αυξήσουν τον όγκο των πωλήσεων για να επιτύχουν οικονομίες κλίμακας και να μειώσουν το κόστος εν μέσω των αυξανόμενων επενδύσεων που απαιτούνται για την ανάπτυξη τεχνολογιών επόμενης γενιάς, περιλαμβανομένων των αυτοκινήτων με αυτόνομη οδήγηση και των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Αυτό ήταν και το επίκεντρο της Συμμαχίας Renault-Nissan-Mitsubishi Motors, η οποία επιδιώκει να μοιράζεται περισσότερα εξαρτήματα και συστήματα ανάμεσα στα μοντέλα της και να χρησιμοποιήσει κοινές πλατφόρμες, προκειμένου να μειώσει το κόστος παραγωγής και κατασκευής, αυξάνοντας παράλληλα την κερδοφορία.

Η Συμμαχία, η οποία ενσωμάτωσε τη Mitsubishi Motors στη σύνθεσή της το 2016, βρίσκεται σήμερα σε κρίση με τον πρώην πρόεδρό της Carlos Ghosn να συλλαμβάνεται και να κατηγορείται για σωρεία αδικημάτων. Η Nissan επίσης εγκαλείται για αδικήματα και η Renault διόρισε νέα ανώτατη διοίκηση την περασμένη εβδομάδα. Ως εκ των παραπάνω, το μέλλον της Συμμαχίας, όπως τη γνωρίζουμε σήμερα τουλάχιστον, είναι αβέβαιο ότι θα συνεχίσει έτσι και στο μέλλον, με τη Nissan να προσβλέπει σε μια χαλάρωση των δεσμών της με το γαλλικό όμιλο.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube