MG Cyber GTS, υπέροχο πισωκίνητο κουπέ 2+2 με 310+ ίππους

MG Cyber GTS, υπέροχο πισωκίνητο κουπέ 2+2 με 310+ ίππους

Το Cyber GTS αποτελεί την κλειστή έκδοση του ρόουντστερ Cyberster, με διάταξη θέσεων 2+2.

Το MG Cyberster είναι ένα προσεγμένο ηλεκτρικό ρόουντστερ που εμπνέεται από τα κλασικά μοντέλα της βρετανικής εταιρείας. Στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood παρουσιάστηκε και το MG Cyber GTS, η έκδοση με τη σκληρή οροφή. Προς το παρόν παραμένει ένα πρωτότυπο.

Κι ενώ η MG θα μπορούσε να έχει προσθέσει απλώς μια σταθερή οροφή στο διθέσιο Cyberster, το Cyber GTS έχει διάταξη εσωτερικού 2+2. Το πίσω μέρος είναι υπέροχο και μια μικρή ducktail αεροτομή σβήνει όμορφα πάνω από τα πίσω φώτα του Cyberster.

Τη στιγμή που τα ευρωπαϊκά κουπέ καταργούνται, ένα πανέμορφο κινεζικό μοντέλο θα προσπαθήσει να αναβιώσει την κατηγορία

Cyber GTS

Η MG αφήνει υποσχέσεις για διαφορές και στο στήσιμο, αφού προσανατολίζει το Cyberster για πιο τουριστική οδήγηση, ενώ στο Cyber ​​GTS θα προσδώσει πιο οδηγοκεντρικά χαρακτηριστικά.

Στα τέλη της δεκαετίας του 1960, η MG κατασκεύασε έξι αγωνιστικά αυτοκίνητα MGC GTS Sebring. Η σύγχρονη MG, η οποία αποτελεί πλέον μέρος της κινεζικής SAIC Motor, δηλώνει ότι το πρωτότυπο αποτίει φόρο τιμής σε αυτές τις κατασκευές. Είναι επίσης ένας εορτασμός για τα 100 χρόνια της MG.

Cyber GTS

Όσον αφορά την ισχύ, η MG αναφέρει ότι το πρωτότυπο είναι πισωκίνητο, χωρίς να αποκαλύπτει περισσότερες λεπτομέρειες. Είναι ασφαλές να υποθέσουμε ότι μια έκδοση παραγωγής θα χρησιμοποιεί τη διάταξη του ενός ηλεκτροκινητήρα του Cyberster.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ MG Cyberster: Ένα ηλεκτρικό ρόoυντστερ με 544 ίππους

Στο ρόουντστερ, υπάρχουν δύο εκδόσεις. Η πισωκίνητη με ένα μοτέρ στους 312 ίππους κι η κορυφαία 4κίνητη με συνδυαστική ισχύ 544 ίππους. Όσο για το βάρος, το δικίνητο Cyberster ζυγίζει 1.850 kg, ενώ το 4κίνητο 1.985 kg.

Cyber GTS

Μπορεί να είναι πρωτότυπο, αλλά το Cyber ​​GTS δείχνει έτοιμο για να μπει στην παραγωγή. Σε αντίθεση με το EXE181 Concept, το οποίο έκανε επίσης το ντεμπούτο του στο Goodwood. Aντλεί έμπνευση από το EX181, το οποίο σημείωσε ρεκόρ ταχύτητας ξηράς. Οδηγήθηκε από τον Phil Hill στα τέλη της δεκαετίας του 1950 και σχεδιάστηκε για βέλτιστη αεροδυναμική απόδοση.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το πρωτότυπο MG EXE181 απειλεί το Rimac Nevera, υπόσχεται αεροδυναμικό συντελεστή 0,181 και μόλις 1,9” για το 0-100

Παρότι είχε μόλις 304 ίππους, το MG EX181 του 1959 κατάφερε να ξεπεράσει τα 400 km/hΚαι τα δύο αυτοκίνητα εκτίθενται στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood, που ολοκληρώνεται αύριο.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube