Η Volvo συνεργάζεται με το διάσημο Σουηδό DJ/Παραγωγό Avicii για τη νέα της καμπάνια

Η Volvo συνεργάζεται με το διάσημο Σουηδό DJ/Παραγωγό Avicii για τη νέα της καμπάνια

Η καμπάνια σηματοδοτεί τη νέα εποχή της Volvo με τον ερχομό του νέου XC90

Η Volvo Cars και ο διάσημος Σουηδός DJ και Παραγωγός Avicii ενώνουν τις δυνάμεις τους σε μία δημιουργική συνεργασία με στόχο να προβάλλουν τις κοινές σουηδικές τους ρίζες. Το αποτέλεσμα της συνεργασίας τους, μία νέα ηχογράφηση ενός κλασσικού κομματιού με συμβολικό τίτλο μαζί με το σχετικό video, θα κάνουν πρεμιέρα στις 8 Μαΐου.
 
Η συνεργασία Volvo και Avicii θα αποτελέσει τη βάση μιας παγκόσμιας καμπάνιας του σουηδικής μάρκας, με τίτλο “A New Beginning” και αφορμή το λανσάρισμα του Νέου XC90.
 
Ο Avicii, 26 ετών, γεννήθηκε στη Στοκχόλμη, και γνωρίζει τεράστια επιτυχία στον κόσμο της μουσικής τα τελευταία χρόνια. Θεωρείται ένας από τους κορυφαίους DJ, remixer και παραγωγούς δίσκων στον κόσμο. 
 
«Η Volvo Cars βρίσκεται σε άνθηση, όπως ακριβώς και ο Avicii, με ένα παγκόσμιο κοινό που αυξάνεται συνεχώς. Σκεφτήκαμε ότι δεν θα υπήρχε καλύτερος τρόπος να γιορτάσουμε την κοινή κληρονομιά μας και το πάθος μας για ζωή, από τη συνεργασία μας για να δημιουργήσουμε κάτι εξαιρετικό που θα αντανακλά ποιοι είμαστε και τι είναι σημαντικό για μας», είπε ο Αλαίν Βισσέρ (Alain Visser), Ανώτερος Αντιπρόεδρος Marketing, Πωλήσεων και Εξυπηρέτησης Πελατών της Volvo Cars.
 
Για τη συνεργασία τους, Volvo και Avicii επέλεξαν το τραγούδι Feeling Good, σε ελεύθερη μετάφραση «Νιώθοντας Ωραία», ένα κλασσικό κομμάτι που ηχογράφησε η Νίνα Σιμόν (Nina Simone) πριν από 50 χρόνια και το οποίο παίρνει νέα πνοή με την παραγωγή του Avicii, με την προσθήκη νέων φωνητικών και συναρπαστικού ρυθμού. Φυσικά, δεν θα μπορούσε να λείπει το χαρακτηριστικό μουσικό άκουσμα που έχει γίνει σήμα κατατεθέν του Avicii και που ενθουσιάζει εκατομμύρια οπαδούς του σε κλαμπ και φεστιβάλ ανά τον κόσμο.
 
Το video του Feeling Good γυρίστηκε στη Στοκχόλμη και σε τοποθεσίες οικείες για τον Avicii, όπως το Όστερλεν (Osterlen) της Σουηδίας, όπου ο ίδιος περνούσε τα καλοκαίρια του με την οικογένειά του. Ο Avicii με την ομάδα του συμμετείχαν δημιουργικά στο video και το σενάριό του μαζί με τη Volvo.
 
 
Η Volvo έχει κερδίσει την παγκόσμια φήμη της για την ασφάλεια, την προστασία του περιβάλλοντος και την ποιότητα που προσφέρει, από την ίδρυση της εταιρείας, το 1927. Τα τελευταία χρόνια, η εταιρεία ξεκίνησε έναν σημαντικό επαναλανσάρισμα της μάρκας, με βάση αυτές τις σημαντικές αξίες. Το αποτέλεσμα είναι μια σύγχρονη και πολύ φρέσκια ματιά σε όλα όσα μπορεί να προσφέρει ένας κατασκευαστής πολυτελών αυτοκινήτων στους πελάτες του, δηλαδή μια μοναδικά προσωποποιημένη εμπειρία που ενεργά βελτιώνει αλλά και προστατεύει τη ζωή τους.
 
«Καθώς με το Νέο XC90 ξεκινάμε το πιο συναρπαστικό πρόγραμμα νέων μοντέλων στην ιστορία της Volvo, σκεφτήκαμε ότι θα ήταν η ιδανική στιγμή να παρουσιάσουμε μια διαφημιστική καμπάνια εστιασμένη στην ουσία και τη μοναδικότητα της μάρκας μας. Η πρωτοβουλία αυτή εντάσσεται στη νέα μας στρατηγική marketing “Volvo Way to Market”, την οποία ανακοινώσαμε πρόσφατα. Αυτός είναι ο λόγος που επιλέξαμε και αυτό το μότο για την καμπάνια μας, “A New Beginning”. Γιορτάζουμε τόσο αυτό που είμαστε όσο και αυτό που φιλοδοξούμε να γίνουμε. Να δίνουμε στους ανθρώπους την ευκαιρία να απολαμβάνουν καλύτερα και στο μέγιστο βαθμό τη ζωή τους», πρόσθεσε ο Αλαίν Βισσέρ.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube