Καθυστερεί η παραγωγή του Citroën ë-C3, ποιος ο λόγος;

Καθυστερεί η παραγωγή του Citroën ë-C3, ποιος ο λόγος;

Ο Όμιλος Stellantis ανακοίνωσε πως είναι αντιμέτωπος με καθυστερήσεις στη παραγωγή και τη κυκλοφορία του Citroën ë-C3, ενός από τα σημαντικότερα και πιο προσιτά ηλεκτρικά του μοντέλα. Πού εντοπίζεται το πρόβλημα;

Citroën ë-C3

Το νέο Citroën ë-C3 ήταν τόσο για τη γαλλική φίρμα όσο και για τον Όμιλο Stellantis, μια πρώτη πρώτη απάντηση στον συνεχώς αυξανόμενο κινεζικό ανταγωνισμό. Προβλήματα όμως που σχετίζονται με το λογισμικό συστήματος καθυστερούν την παραγωγή του.

Κατά την διάρκεια της παρουσίασης του νέου Citroën ë-C3 στην Αυστρία, είχε ανακοινωθεί ότι η αρχική του τιμή, ανάλογα φυσικά και την αγορά, θα ήταν πέριξ των €23.000. Το μοντέλο της Citroën όμως, είναι μήνες πίσω από το χρονοδιάγραμμα για την μαζική παραγωγή του, λόγω των δυσλειτουργιών που εντοπίσθηκαν στους τελικούς ελέγχους του λογισμικού, αναφέρει το Automotive News Europe.

Τα προβλήματα που σχετίζονται με το λογισμικό συστήματος καθυστερούν την παραγωγή του Citroën ë-C3

Citroën ë-C3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Και στο βάθος Ferrari για τη Maserati;

Ο αρχικός προγραμματισμός του νέου μοντέλου που θα έδινε το προβάδισμα στη γαλλική φίρμα, στην κατηγορία των προσιτών αυτοκινήτων, με αναβαθμισμένα χαρακτηριστικά στην απόδοση, αυτονομία και ασφάλεια, προέβλεπε οι παραδόσεις σε μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές να ξεκινήσουν το δεύτερο τρίμηνο της χρονιάς.

«Οι αγοραστές θα αρχίσουν να παραλαμβάνουν τα αυτοκίνητά τους μετά τις καλοκαιρινές διακοπές», δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας. Η λίστα των παραγγελιών του νέου Citroën ë-C3 έφθασε τις 30.000 μονάδες.

Οι πιέσεις από τον διευθύνοντα σύμβουλο του Ομίλου, Carlos Tavares, προς τους επικεφαλής των μάρκων της Stellantis έχουν αυξηθεί εδώ και μήνες, καθώς τα παλιά μοντέλα του στόλου και οι υψηλές τιμές ώθησαν τους υποψήφιους αγοραστές σε πιο φρέσκα προϊόντα ανταγωνιστικών εταιρειών. Μεταξύ των εισηγμένων αυτοκινητοβιομηχανιών, η μετοχή της Stellantis είναι η δεύτερη με τις χειρότερες επιδόσεις στον κόσμο φέτος.

Citroën ë-C3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Peugeot 3008 Hybrid 136 e-DCS6, ισχυρή βάση

Τα εσωτερικά προβλήματα του Ομίλου οξύνθηκαν την περασμένη εβδομάδα, όταν και ανακοινώθηκαν τα επίσημα στοιχεία για τα καθαρά κέρδη πρώτου εξαμήνου. Η κερδοφορία της Stellantis το πρώτο εξάμηνο του 2024 μειώθηκε σχεδόν στο μισό, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.

Η Stellantis έχει ανακοινώσει ότι το νέο Citroën ë-C3 που κατασκευάζεται στη Σλοβακία είναι το αρχικό άλμα για την καταπολέμηση του αυξημένου ανταγωνισμού από τους κινέζους κατασκευαστές ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Τα στελέχη της Citroën προσπάθησαν επίσης να φέρουν το αυτοκίνητο στην αγορά πολύ πιο μπροστά από το επίσης, νέο αμιγώς ηλεκτρικό R5 της Renault. Με τα νέα δεδομένα όμως, τα δύο γαλλικά μοντέλα αναμένεται να φτάσουν στις αγορές την ίδια περίοδο, με ό,τι αυτό συνεπάγεται ως προς τον αναταγωνισμό.  

Citroën ë-C3

Ο Όμιλος Stellantis δεν είναι η μοναδική αυτοκινητοβιομηχανία που αντιμετωπίζει προβλήματα με το λογισμικό των μοντέλων της. Αντίστοιχα προβλήματα του VW Group καθυστέρησαν την ηλεκτρική Porsche Macan κατά περίπου δύο χρόνια, ενώ οι τεχνολογικές δυσλειτουργίες απασχόλησαν και τους οδηγούς του VW ID.3.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube