Η Škoda επίσημος χορηγός του θρυλικού Tour de France έως το 2018

Η Škoda επίσημος χορηγός του θρυλικού Tour de France έως το 2018

Η Škoda ανανέωσε την συνεργασία της με την διοργανώτρια αρχή του Tour de France για πέντε ακόμη χρόνια.

Η χορηγία σημαντικών αγώνων ποδηλασίας εξακολουθεί να περιλαμβάνεται στο πλάνο της Škoda Auto, η οποία πρόσφατα ανανέωσε την πετυχημένη παρουσία της ως βασικός χορηγός του Tour de France για την περίοδο 2014-2018.

Πέρα από τον Γύρο Γαλλίας «Tour de France», του διασημότερου αγώνα ποδηλασίας στον κόσμο, η Škoda υποστηρίζει το Γύρο Ισπανίας «La Vuelta» από το 2011. Τα δύο αυτά διεθνή ποδηλατικά γεγονότα τοποθετούνται δίπλα στα υπόλοιπα οκτώ που προβλέπει το πλάνο της εταιρείας με τις μεγάλες διεθνείς χορηγίες.

«Ανανεώνοντας την δέσμευσή μας με το Tour de France και τους άλλους κλασικούς αγώνες ποδηλασίας, επιβεβαιώνουμε πόσο κοντά είμαστε σε ένα από τα δημοφιλέστερα αθλήματα» δηλώνει ο Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland, Διευθύνων Σύμβουλος στην Škoda. «Η Škoda σκοπεύει να λανσάρει νέα μοντέλα στα επόμενα χρόνια, παρουσιάζοντας την πιο ευρεία γκάμα στην ιστορία της Μάρκας. Και η συνεχής ισχυρή παρουσία μας στην ποδηλασία, προβάλλει με τον καλύτερο τρόπο το παρελθόν της Škoda, καθώς αυτή η χορηγία αντανακλά μία παράδοση 119 ετών». Η κατασκευή ποδηλάτων από τους ιδρυτές Laurin & Klement το 1895 αποτέλεσε το εφαλτήριο για την απόλυτα πετυχημένη μετέπειτα πορεία της Škoda.

«Η Škoda είναι ένας ισχυρός και αξιόπιστος υποστηρικτής σε διεθνή γεγονότα ποδηλασίας εδώ και δέκα χρόνια. Προσωπικά, κατά την διάρκεια των αγώνων το δικό μου Škoda μου δίνει την αίσθηση ότι είναι κάτι πολύ περισσότερο από ένα απλό αυτοκίνητο. Είναι το γραφείο μου και ο χώρος που περνώ τον περισσότερο χρόνο της μέρας μου», αναφέρει χαρακτηριστικά ο Christian Prudhomme, Διευθυντής Ποδηλασίας της A.S.O. και Διευθυντής του Tour de France. «Είμαστε ευτυχείς που συνεχίζεται η απόλυτα πετυχημένη συνεργασία μας και για τα επόμενα πέντε χρόνια».

Η Škoda είναι επίσημος υποστηρικτής, επίσημος χορηγός αυτοκινήτων και σπόνσορας της κατηγορίας Νέων (White Jersey) του Tour de France από το 2004. «Το τρίτο μεγαλύτερο αθλητικό γεγονός στον κόσμο μας δίνει την ευκαιρία να προβάλουμε την Μάρκα και τα μοντέλα της παγκοσμίως», λέει ο Werner Eichhorn, Υπεύθυνος Πωλήσεων και Μάρκετινγκ της Škoda.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube