Πρώτη επίσημη για το Nissan Leaf NISMO

Πρώτη επίσημη για το Nissan Leaf NISMO

H Νissan αποκάλυψε λίγες πληροφορίες και έδωσε παραπάνω φωτογραφίες για το Leaf NISMO Concept, υποσχόμενη «ακαριαία επιτάχυνση».

Η Nissan έχει πολύ δρόμο να διανύσει μέχρι να ανταγωνιστεί το Tesla Model S P100 με το Ludicrous+.

Αλλά η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία εργάζεται αργά αλλά σταθερά για να κάνει τα EV της πιο συναρπαστικά για τον οδηγό που αναζητά διασκέδαση. Το Leaf NISMO είναι ακόμα ένα βήμα προς αυτήν την κατεύθυνση και το πρωτότυπο αποτελεί την προεπισκόπηση του μοντέλου παραγωγής που θα εμφανιστεί  σε μέταλλο στο Tokyo Motor Show 2017.

Πρώτα απ’ όλα όμως πάρτε μια γεύση για το πώς διαφοροποιείται από το στάνταρ Leaf, βλέποντας την γκαλερί με τις φωτογραφίες. Με την πρώτη ματιά, όλα ταιριάζουν, με κάθε κομμάτι του το παζλ να βρίσκεται στη θέση του. Ο ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας «κόβει» καλύτερα από του κανονικού Leaf, οι μεγάλες αλουμινένιες ζάντες είναι ντυμένες σε χαμηλοπρόφιλα λάστιχα, το καπό και η οροφή είναι μαύρα, ενώ ένα κόκκινο σιρίτι χαμηλά, περιτριγυρίζει το αυτοκίνητο, με παρουσία ακόμη και στον πίσω αεροδυναμικό διαχύτη.

Η όψη του Leaf NISMO Concept είναι μακριά από αυτή του τυπικού ηλεκτρικού χάτσμπακ, αν και από κάτω, στην πίσω ανάρτηση, έχουμε να κάνουμε με ένα τύπο ημιάκαμπτου άξονα. Η Nissan από την άλλη έχει φτιάξει, κατά πώς λέει, μια «σπορ ρυθμισμένα ανάρτηση» και ένα λογισμικό στη διαχείριση παροχής της ισχύος που δίνει, πάλι κατά πώς λέει «ακαριαία επιτάχυνση. Το ερώτημα όμως είναι αν αρκούν το χαμήλωμα και τα σπορ λάστιχα για να γίνει το Leaf εργαλείο ευχαρίστησης σε στριφτερούς δρόμους.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Nissan Leaf 2018, αεροδυναμική στην υπηρεσία της αυτονομίας [video]

Ανοίγοντας την πόρτα, θα διαπιστώσετε ότι η μουντή ταπετσαρία διασκεδάζεται από τις κόκκινες ραφές και λεπτομέρειες, καθώς και από ένα κόκκινο δαχτυλίδι στο τιμόνι, στη διόπτευση της ευθείας. Αυτό το τελευταίο είναι ντυμένο αριστερά και δεξιά, στα τόξα των λαβών του, με Alcantara. Όσο για το starter, αυτό βρίσκεται μέσα σε ένα κόκκινο δαχτυλίδι, σε μια προσπάθεια να υπενθυμίσει ότι δεν βρίσκεται σε ένα τυπικό ηλεκτρικό χάτσμπακ.

Πέραν των φωτογραφιών της «σπορ ρυθμισμένα ανάρτησης» και της «ακαριαίας επιτάχυνσης», η Nissan δεν έδωσε άλλες πληροφορίες για το Leaf NISMO Concept, αλλά όπως είχαμε γράψει στη χτεσινή αναφορά μας, φημολογείται ότι θε είναι σημαντικά ισχυρότερο από τους 150 PS και τα 32,6 gm του στάνταρ μοντέλου. Όσο για αργότερα, το Nissan Leaf E-Plus 2019, αναμένεται να ενισχυθεί με ακόμη περισσότερη δύναμη.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube