Lexus LFR, αντίπαλος V8 της Aston Martin Vantage με 600 άλογα

Lexus LFR, αντίπαλος V8 της Aston Martin Vantage με 600 άλογα

To θηριώδες Lexus LFR αναμένεται να ζυγίζει μόλις 1.300 kg και με την απόδοσή του η αναλογία είναι μόλις 2,17 kg/PS.

Lexus LFR

Το Lexus LFR πρόκειται να αποτελέσει πνευματικό διάδοχο του θρυλικού LFA και να ανταγωνιστεί την Aston Martin Vantage και τη Mercedes-AMG GT. Με μια αναλογία kg ανά ίππο που θα σοκάρει.

Πέρα από τον εμπορικό σκοπό και την ανύψωση του κύρους όλης της γκάμας, το Lexus LFR αποσκοπεί και στην απόκτηση αγωνιστικής homologation. Το πρωτότυπο GT3 GR της μητρικής Toyota, που αποκαλύφθηκε το 2022, δοκιμάζεται πλέον σε διάφορες πίστες όπως το Spa Francorchamps. Με το τμήμα μηχανοκίνητου αθλητισμού Gazoo Racing να επιθυμεί να είναι ετοιμοπόλεμο το 2026 για να λάβει μέρος στους αγώνες, μεταξύ των οποίων κι οι 24 Ώρες του Le Mans.

Την Κυριακή κερδίζουμε στους αγώνες, τη Δευτέρα πουλάμε. Σας θυμίζει κάτι;

Lexus LFR

Οι κανόνες έγκρισης της FIA υπαγορεύουν ότι οποιοδήποτε αγωνιστικό GT3 πρέπει να μοιράζεται τη βασική του δομή με ένα αυτοκίνητο δρόμου. Κάτι που είναι απόλυτα σύμφωνο με τη στρατηγική της Toyota, που θέλει να προσφέρει καυτές εκδόσεις των αγωνιστικών της για τον δρόμο. Όπως γίνεται με το GR Yaris.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ O Akio Toyoda τούμπαρε το GR Yaris, ευτυχώς είναι καλά [video]

Το GT3 GR δρόμου αναμένεται να μην ονομάζεται Toyota αλλά να φοράει σήμα της Lexus, αποτελώντας τη διάδοχη κατάσταση των LFA, LC 500 και RC F.

Lexus LFR

Το αγωνιστικό πρωτότυπο φοράει V8 κινητήρα με δύο τούρμπο κι ανάλογη διάταξη αναμένουμε και στην έκδοση δρόμου του Lexus LFR. Ίσως μάλιστα με την προσθήκη υβριδικής υποβοήθησης.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Πόσο κοστίζει η αποκατάσταση ζημιών σε ένα Lexus LFA; [video]

Δεν έχουν γνωστοποιηθεί ακόμη οι προδιαγραφές του αγωνιστικού, αλλά οι κανονισμοί των GT3 επιτρέπουν περί τους 600 ίππους και τα 1300 kg. 

Lexus LFR

Η Toyota συνεργάζεται με τη Yamaha για τη δημιουργία ενός V8 5,0 lt που θα καταναλώνει υδρογόνο και θα μπορούσε να βρεθεί κάτω από το καπό του νέου σούπερκαρ. 

«Εξακολουθούμε να πιστεύουμε ότι ο κινητήρας εσωτερικής καύσης έχει κάποιες δυνατότητες και καθώς το κάνουμε αυτό, φυσικά θα προσπαθήσουμε να συμμορφωθούμε με όλους τους ισχύοντες κανόνες», είπε πρόσφατα ο Masahito Watanabe, αφεντικό της Gazoo Racing. 

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube