Νέο υβριδικό ντιζελοηλεκτρικό VW twin-up!

Νέο υβριδικό ντιζελοηλεκτρικό VW twin-up!

Η Volkswagen αποκάλυψε το υβριδικό πρωτότυπο twin-up!, ένα ντιζελοηλεκτρικό συνδυασμό με δυνατότητα και πιθανότητα να πει στην παραγωγή.

Την πληροφορία για τη χρήση της τεχνολογίας του VW XL1 στο μικρό up! την είχαμε από εφέτος τον Φεβρουάριο. Όπως και την εκτιμώμενη ημερομηνία που αυτό θα λανσαριζόταν. Και να που προέκυψε έτσι ακριβώς.

Το Volkswagen twin-up! ζυγίζει 1.205 kg, βάρος που το κάνει 410 kg βαρύτερο από το XL1. Για την κίνησή του χρησιμοποιεί ένα αναβαθμισμένο ηλεκτρομοτέρ και μια μπαταρία 8,6 kWh, ενώ το ρεζερβουάρ του πετρελαίου έχει χωρητικότητα 33 lt, 23 lt μεγαλύτερο από αυτή του XL1.

To θερμικό μοτέρ του twin-up! είναι το ίδιο 800άρι με αυτό του XL1, αλλά τοποθετημένο εγκάρσια. Αποδίδει 48 PS και 12,1 kgm ροπής και λειτουργεί σε ζεύξη με το ηλεκτρομοτέρ που αποδίδει επίσης 48 PS και 14,2 kgm. Έτσι, η συνδυασμένη ισχύς του twin-up! ανέρχεται στους 75 PS και η ροπή στα 21,8 kgm, με την κίνηση να μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός 7τάχυτου σασμάν διπλού συμπλέκτη.

Σύμφωνα με τη Volkswagen, το twin-up! χρειάζεται 8,8” για να πιάσει τα 60 km/h από στάση και 15,7” για τα 100 km/h, και φτάνει σε τελική ταχύτητα τα 140 km/h.

Το πιο σημαντικό όμως, εξ ου και η ύπαρξη ενός τέτοιου αυτοκινήτου είναι η κατανάλωση. To twin-up! καίει 1,1 lt/100 km, εκπέμποντας CO2 μόλις 27 g/km. Επίσης η αμιγώς ηλεκτρική δυνατότητα κίνησής του είναι τα 50 km με μάξιμουμ δυνατή ταχύτητα τα 125,5 km/h.

H Volkswagen ανακοίνωσε τα σχέδιά της να παρουσιάσει ένα πρωτότυπο πιο κοντά σε μοντέλο παραγωγής αργότερα μέσα στον Νοέμβριο στο Tokyo Motor Show 2013 που θα ανοίξει στις 23 του μήνα. To twin-up! θα φιγουράρει στα σταντ της Volkswagen δίπλα στο e-up!.

[Πηγή Volkswagen]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube