Volvo: Έσπασε για πρώτη φορά το φράγμα των 500.000 πωλήσεων παγκοσμίως

Volvo: Έσπασε για πρώτη φορά το φράγμα των 500.000 πωλήσεων παγκοσμίως

Μεγάλη άνοδος σε όλες τις αγορές και αισιοδοξία για το μέλλον

Η Volvo ανακοίνωσε ότι το 2015 ξεπέρασε για πρώτη φορά στην ιστορία της το φράγμα των 500.000 πωλήσεων παγκοσμίως καταγράφοντας συνολικά 503.127 πωλήσεις.

Η άνοδος αυτή ήρθε σαν αθροιστικό αποτέλεσμα ανόδου σε όλες τις επί μέρους αγορές με τις περισσότερες πωλήσεις (269.249) να σημειώνονται στην Ευρώπη όπου η άνοδος ήταν της τάξης του 10,6%

Μεγαλύτερη ποσοστιαία άνοδος (24,3%) σημειώθηκε στις ΗΠΑ όπου καταγράφηκαν 70.047 πωλήσεις με το νέο XC90 να είναι η αιχμή του δόρατος. Αλλωστε πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που ταιριάζει γάντι στα δεδομένα της αμερικανικής αγοράς. 
Η ευημερία των αριθμών σφραγίζει την επιτυχία της στρατηγικής που επέλεξε η Volvo για την αναγέννηση της φίρμας, στρατηγική που ονόμασε  “A New Beginning”. Ο στόχος της νέα αυτής αρχής, βασίζεται κύρια στα νέα μοντέλα όπως το XC90 αλλά και το S90, κλπ. 

Οι φιλοδοξίες δεν είναι μόνον να ξεπεραστεί σύντομα το φράγμα των 800.000 πωλήσεων παγκοσμίως, αλλά η εδραίωσή της Volvo στο παγκόσμιο στερεώμα στο πάνελ των πρωτοπορειακών κατασκευαστών μέσα από αντίστοιχες τεχνολογίες. 

Για παράδειγμα οι νέοι κινητήρες, τόσο οι υπάρχοντες τετρακύλινδροι όσο και νέοι τρικύλινδροι, θα είναι όλοι συμβατοί με την υβριδική τεχνολογία, ενώ η ηλεκτροκίνηση είναι στα επόμενα άμεσα σχέδια της εταιρείας. Η Volvo στοχεύει τα ηλεκτρικά και υβριδικά της μοντέλα να πάρουν το 10% των συνολικών μελλοντικών της πωλήσεων. 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube