Subaru: Ακατάλληλες επιθεωρήσεις για πάνω από 30 χρόνια

Subaru: Ακατάλληλες επιθεωρήσεις για πάνω από 30 χρόνια

Η Subaru έρχεται να προστεθεί στις ιαπωνικές εταιρείες που εγκαλούνται για μη συμμόρφωση με την ιαπωνική νομοθεσία ελέγχου ποιότητας, καταρρακώνοντας τη φήμη της χώρας σε αυτό τον τομέα.

Η Subaru δήλωσε ότι δεν είχε ακολουθήσει τις προσήκουσες διαδικασίες ελέγχου για τα αυτοκίνητα που προορίζονταν για την εγχώρια αγορά για περισσότερα από 30 χρόνια, μπαίνοντας και αυτή στη λίστα με τις προβληματικές εταιρείες ως προς τη συμμόρφωσή τους στην κείμενη νομοθεσία.

Η αποκάλυψη έρχεται σε συνέχεια παρομοίου θέματος με τη Nissan. Να θυμίσουμε ότι η τελευταία έχει ήδη ανακαλέσει 1,2 εκατομμύρια αυτοκίνητα, συμπεριλαμβανομένων όλων των επιβατικών που κατασκεύασε και διέθεσε στην Ιαπωνία τα τελευταία τρία χρόνια. Επιπλέον, έχει ήδη αναστείλει την παραγωγή αυτοκινήτων για την εγχώρια αγορά στα ιαπωνικά εργοστάσιά της.

Η Subaru από την πλευρά της δήλωσε ότι επέτρεψε σε μη πιστοποιημένους τεχνικούς να διενεργήσουν τελικούς ελέγχους σε νέα αυτοκίνητα στο κύριο εργοστάσιό της στην Gunma, βόρεια του Τόκιο. Διαδικασία η οποία παραβίασε τις απαιτήσεις του υπουργείου Μεταφορών της Ιαπωνίας. Ως εκ τούτου, εξετάζει την ανάκληση περίπου 255.000 αυτοκινήτων που παράγονται στο συγκρότημα της Gunma. Επίσης Subaru δήλωσε ότι θα κοινοποιήσει λεπτομέρειες στο υπουργείο Μεταφορών τη Δευτέρα από τα αποτελέσματα της εσωτερική έρευνας που διεξήγαγε.

«Η τελική διαδικασία επιθεώρησης είναι πολύ σημαντική και αναγνωρίζουμε ότι δεν ικανοποιήσαμε τις απαιτήσεις», δήλωσε ο Yasuyuki Yoshinaga, διευθύνων σύμβουλος της Subaru, σε συνέντευξη Τύπου.

«Χρησιμοποιήσαμε την ίδια διαδικασία για περισσότερα από 30 χρόνια, χωρίς να έχουμε συνειδητοποιήσει ότι δεν ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του υπουργείου».

Η αρχή των δυσμενών εξελίξεων που καταρράκωσε τα φήμη του αυστηρού ποιοτικού ελέγχου των ιαπωνικών εταιρειών ξεκίνησε με το σκάνδαλο παραποίησης προδιαγραφών της χαλυβουργίας Kobe Steel. Στη συνέχεια τη σκυτάλη του σκανδάλου πήρε η Nissan τον περασμένο μήνα, με την αποκάλυψη ακατάλληλων ελέγχων, εξαναγκάζοντας το υπουργείο Μεταφορών της Ιαπωνίας να παραγγείλει στις εθνικές αυτοκινητοβιομηχανίες τη διενέργεια εσωτερικής έρευνας ύστερα τις αποκαλύψεις της Nissan.

Η Toyota και η Honda έχουν αναφέρει ήδη στο υπουργείο ότι δεν διαπίστωσαν προβλήματα με τις αντίστοιχες επιθεωρήσεις τους, ανέφεραν οι δύο εταιρείες εχθές, Παρασκευή.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube