Daihatsu Rocky Crossfield, με όνομα βαρύ σαν Ιστορία
Το Daihatsu Rocky μάς φέρνει στο νου θύμησες από περιπετειώδη περάσματα και το νέο πρωτότυπο Crossfield έχει αντίστοιχα σκληροτράχηλη εμφάνιση με τον τιμημένο του πρόγονο.
Daihatsu Rocky, κάποτε ήταν ένα πραγματικό αγριοκάτσικο. Είχε ανάρτηση με φύλλα σούστας, κοντές σχέσεις κι άξεστους τρόπους στην άσφαλτο. Αλλά κι αφαιρούμενη μαλακή οροφή, καθώς και παρμπρίζ με μεντεσέδες που έπεφτε πάνω στο καπό για απρόσκοπτη επαφή με τη φύση.
Κι όμως, το Daihatsu Rocky επιβιώνει ως μαζεμένο B-SUV σε ασιατικές αγορές, με μήκος οριακά κάτω από τέσσερα μέτρα — 3.995 mm για την ακρίβεια. Η τρέχουσα γενιά παρουσιάστηκε το 2019 κι αποτελεί δίδυμο μοντέλο με το Toyota Raize.
Daihatsu Rocky, στο παρελθόν τίναζε τη σκόνη από το πέτο κι έφτυνε κροκάλες, πλέον έχει αποκλειστικά μπροστινή κίνηση
Τώρα, η ιαπωνική εταιρεία μάς παρουσιάζει το πρωτότυπο Crossfield, που υπόσχεται πιο περιπετειώδη βίο χάρη στην αγριεμένη εμφάνιση. Άβαφοι πλαστικοί προφυλακτήρες, πιο χωμάτινα ελαστικά, πομπώδη λογότυπα στα πλαϊνά, πιο μαζεμένοι πρόβολοι, όλα διαθέσιμα για τη μάχη με τα κατσάβραχα.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Toyota Raize: Ένα μικρό RAV4 για αναπτυσσόμενες αγορές
Δυστυχώς όμως, δεν υπάρχουν αλλαγές στα μηχανικά μέρη. Έτσι, το Daihatsu Rocky Crossfield παραμένει αυστηρά προσθιοκίνητο, κάτι που του περιορίζει εξ ορισμού τις εκτός δρόμου δυνατότητες.
Σε μια παράδοξη μάλιστα κίνηση, η Daihatsu δεν τοποθέτησε στο πρωτότυπο τον 1.000άρη τούρμπο κινητήρα των 100 ίππων και 140 Nm. Αλλά προτίμησε τον ατμοσφαιρικό 3κύλινδρο των 1,2 lt, με τους 86 ίππους και τα μόλις 105 Nm. Μεταφέρονται στον μπροστινό άξονα μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου CVT.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Daihatsu Feroza αυτοκινούμενο, ιδιοφυές ή αχρείαστο στριμωξίδι;
Σε εμφάνιση πάντως δεν έχουμε παράπονο, σκίζει και με το παραπάνω! Θα ήταν ακόμα πιο αγριωπό αν οι εκλεπτυσμένες 16άρες ζάντες αλουμινίου έδιναν τη θέση τους σε ίδιας διάστασης μαύρες σιδερένιες.
Η Sand Beige Metallic απόχρωση πάντως κάνει πολύ όμορφη αντίθεση με τους μαύρους προφυλακτήρες και τους εξωτερικούς καθρέπτες. Ενώ η σχάρα οροφής μπορεί να φιλοξενήσει ό,τι επιθυμεί ο αδάμαστος ιδιοκτήτης — εξερευνητής.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Εκλείπουν τα πραγματικά 4x4; Είμαι κι εγώ εδώ, λέει το BAW 212
Και βέβαια, μπροστά έχει μια μπάρα LED για επιπλέον φωτισμό στα δύσκολα νυχτερινά περάσματα. Λέμε τώρα...