Πόλεμος στο Facebook για... τα μάτια της Lancia

Πόλεμος στο Facebook για... τα μάτια της Lancia

Στις 24 Αυγούστου 1881 στο Φομπέλο της Ιταλίας γεννήθηκε ένας οραματιστής, μηχανικός, οδηγός αγώνων και εντέλει δημιουργός μιας μάρκας αυτοκινήτων που σημάδεψε την Ιταλική βιομηχανία.

Ο Βιτσέντσο Λάντσια, όταν στις 15 Φεβρουαρίου του 1937 εγκατέλειψε τον μάταιο τούτο κόσμο, άφησε πίσω του, όχι μόνον τη Lancia, αλλά μια πλούσια κληρονομία στο χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Στο πέρασμα των χρόνων η Lancia έδεσε το όνομά της  με τη διαφορετικότητα και την πολυτέλεια, όσο και με ένδοξες στιγμές στην ιστορία των motorsports.
Αν αρχίσουμε να απαριθμούμε μοντέλα της Lancia που έγραψαν με τον έναν ή τον άλλο τρόπο ιστορία, μάλλον θα χρειαστούμε
πάρα πολλές λέξεις, οπότε ας αρκεστούμε σε μερικά όπως η Flavia, η Fulvia, η Delta και η θρυλική Deltona.
Μια φορά κι΄ ένα καιρό η Lancia ήταν σύμβολο κύρους και χλιδής.
Τα χρόνια πέρασαν και σήμερα η Lancia επαναπροσδιορίζει το μέλλον της στα πρότυπα της… Chrysler με την οποία πλέον είναι "ένα".
Δύσκολοι καιροί θα πείτε, αλλά οι απανταχού φίλοι της Lancia δεν το δέχονται.
Δεν ανέχονται να βλέπουν αυτοκίνητα της Lancia με το λογότυπο της Chrysler, ούτε σχήματα που δεν ταιριάζουν με την ιστορία της μάρκας.
Ξεσηκώθηκαν λοιπόν και έφτιαξαν μια σελίδα στο Facebook με την οποία κατηγορούν τον πρόεδρο της Fiat Auto Σέρτζιο Μαρκιόνε για το "ξεπούλημα" της Lancia. Η σελίδα λέγεται «Si a Lancia, No a Marchionne» (Ναι στη Lancia, Οχι στον Μαρκιόνε), ποστάροντας φωτογραφίες από το ένδοξο παρελθόν της μάρκας, αλλά δημιουργώντας και αφίσες μέσα από τις οποίες περνούν αιχμηρές θέσεις κατά του ισχυρού άνδρα του ομίλου.
Ο τελευταίος πάντως - για να είμαστε δίκαιοι- είναι αυτός που κατάφερε να αναμορφώσει τη Fiat και να της δώσει νέα ώθηση σε μια εποχή που η μάρκα περνούσε μεγάλη κρίση. Ο Μαρκιόνε αναγνωρίζεται διεθνώς πλέον σαν ένας από τους πλέον επιτυχημένους μάνατζερς στο χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Ωστόσο εδώ μιλάει το συναίσθημα. Και οι φίλοι της Lancia οργανώνονται και είναι πολλοί.
Είμαστε περίεργοι να δούμε τελικά ποιος θα κερδίσει: To συναίσθημα ή η επιχειρηματική λογική;

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube