Περιπολικά Tesla Model X-100D στην Ελβετία

Περιπολικά Tesla Model X-100D στην Ελβετία

Η Ελβετία είναι η πρώτη χώρα στην Ευρώπη όπου επιλέγεται ένα ηλεκτρικό SUV για να καλύψει τις καθημερινές αστυνομικές ανάγκες.

Σε πρώτη εμφάνιση για την Ευρώπη, ένα αστυνομικό τμήμα στο ελβετικό καντόνι της Basel-Stadt ανακοίνωσε νωρίτερα αυτό το μήνα ότι θα αντικαταστήσει το υπάρχοντα στόλο των πετρελαιοκίνητων περιπολικών της με Tesla Model X-100D.

Η αντικατάσταση αυτή είναι πιθανό να αποτελέσει προοίμιο και άλλων τέτοιων αναλόγων κινήσεων στη Γηραιά Ήπειρο. Η τοπική αυτοδιοίκηση σε πολλές μεγάλες ή και μικρότερες πόλεις αγωνίζεται να γίνει πιο φιλική προς το περιβάλλον, μεταξύ άλλων με μέτρα όπως η απαγόρευση πρόσβασης σε ορισμένα οχήματα ντίζελ στο κέντρο των πόλεων.

Το αστυνομικό τμήμα του καντονιού Basel-Stadt δήλωσε ότι θα αγοράσει επτά ηλεκτρικά SUV, τα οποία θα μετατραπούν σε περιπολικά από την ολλανδική εταιρεία ασφαλείας, Force Pro.

Σε επίσημη ανακοίνωση που δημοσιεύθηκε την περασμένη εβδομάδα, οι αρχές λένε ότι κατέληξαν σε αυτήν την απόφαση ύστερα από προσεκτική ανάλυση των πλεονεκτημάτων και των μειονεκτημάτων στη χρήση των EV για την επιβολή του νόμου. Αν και το Tesla Model X-100D είναι περίπου 40.000 ευρώ πιο ακριβό από τα υφιστάμενα ντίζελ SUV (ξεκινά από τα 140.000 CHF), η Αστυνομία λέει ότι το πολύ χαμηλότερο κόστος λειτουργίας και συντήρησης αρκεί για να δικαιολογήσει την αγορά τους.



Σε εκείνους που υποστηρίζουν ότι η αυτονομία του Model X-100D μπορεί να μην είναι ικανή για τη μετακίνηση προς ή από ένα συμβάν, οι διενεργήσαντες την οικονομοτεχνική μελέτη είπαν ότι η δύναμη του αστυνομικού τμήματός τους διανύει ημερησίως κατά μέσο όρο 200 km ανά περιπολικό, τη στιγμή που η αυτονομία του Model X είναι 500 km.

«Οι απαιτήσεις της Αστυνομίας το καντονιού μπορούν επί του παρόντος να καλυφθούν μόνο από έναν προμηθευτή ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην αγορά», δήλωσε η Αστυνομία.

Να θυμίσουμε ότι το Model X λανσαρίστηκε από την Tesla το 2015, για να ολοκληρώσει τη προσφορά της εταιρείας μαζί με την μπερλίνα Model S. Και τα δύο πατούν πάνω στην ίδια πλατφόρμα, με το SUV είναι ουσιαστικά μια πιο σκληροτράχηλη έκδοση του S.

Επιλέχθηκε δε από την ελβετική αστυνομία εν μέρει διότι διαθέτει περισσότερο αποθηκευτικό χώρο και έχει μεγαλύτερο ωφέλιμο φορτίο από τα αυτοκίνητα με θερμικό μοτέρ που χρησιμοποιούνται σήμερα. Τα επτά περιπολικά θα είναι επιχειρησιακά έτοιμα αργότερα εφέτος, παρά το γεγονός ότι υπάρχουν και αυτοί που ισχυρίζονται ότι θα δαπανηθούν χρήματα σε αυτοκίνητα που δεν έχουν δοκιμαστεί στην καθημερινή αστυνομική χρήση.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube