H Mercedes-Benz συνεχίζει να επενδύει σε θερμικά μοτέρ
Μπορεί η Mercedes-Benz να εξελίσσει συνεχώς το εξηλεκτρισμένο χαρτοφυλάκιό της, πλην όμως δεν ξεχνά τα μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης.
H Mercedes-Benz δεν εγκαταλείπει τους κινητήρες βενζίνης και ντίζελ, συνεχίζοντας την εξέλιξη και τις επενδύσεις, παράλληλα με τα ηλεκτρικά της μοντέλα.
Η εταιρεία από τη Στουτγάρδη, που πρόσφατα αναδείχθηκε ως το αυτοκινητικό brand με τη μεγαλύτερη χρηματιστηριακή αξία για το 2024, φαίνεται πως δεν είναι διατεθειμένη, ακόμα τουλάχιστον να σταματήσει τις επενδύσεις του στους κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Όπως αποκάλυψε ο CEO της γερμανικής φίρμας, Ola Källenius σε δηλώσεις του στο γερμανικό οικονομικό περιοδικό Wirtschaftswoche η Mercedes-Benz από την αρχή του έτους έχει επενδύσει 14 δισ. ευρώ για την εξέλιξη και παραγωγή νέων κινητήρων εσωτερικής καύσης, παράλληλα με την ηλεκτροκίνηση και τη δημιουργία ψηφιακών συστημάτων.
Από την αρχή του έτους, η Mercedes-Benz έχει επενδύσει 14 δισ. ευρώ για την εξέλιξη και παραγωγή νέων κινητήρων εσωτερικής καύσης
Ο ισχυρός άνδρας των Γερμανών δεν ανέφερε τα ποσά που έχουν επενδυθεί στους κινητήρες και τις τεχνολογίες, τονίζοντας όμως πως για τους πρώτους «είναι πολύ μεγαλύτερο από αυτό που είχαμε υπολογίσει στην αρχή».
Το ότι η Mercedes-Benz συνεχίζει να επενδύει σε κινητήρες εσωτερικής καύσης, δεν μεταβάλλει τα σχέδια της εταιρείας για μηδενικό ανθρακικό αποτύπωμα, μέχρι το 2040. Η τάση όμως της αγοράς, την οδηγεί στην απόφαση να επενδύσει ακόμα περισσότερο στα υβριδικά συστήματα, καθώς το ενδιαφέρον των καταναλωτών για υβριδικά μοντέλα αυξάνεται όλο και περισσότερο.
Όπως εξήγησε ο Källenius, η νέα αυτή επιχειρηματική στρατηγική θα βρει εφαρμογή πρωτίστως, στην ανανεωμένη S-Class που βρίσκεται στη διαδικασία εξέλιξης. Για το συγκεκριμένο μοντέλο μάλιστα, παραδέχτηκε πως «Επενδύσαμε πολύ περισσότερα στην ανανέωση του κινητήρα του μοντέλου απ’ ό,τι κάνουμε συνήθως σε μια διαδικασία επανασχεδίασης».
Συν τοις άλλοις, ο CEO της Mercedes-Benz διέψευσε κατηγορηματικά τα σενάρια που θέλουν την κατάργηση της πλατφόρμας MB.EA Large, που επρόκειτο να χρησιμοποιηθεί στα μελλοντικά μοντέλα της φίρμας.H παραγωγή τους όμως θα πάρει μια μικρή παράταση, μιας και είναι απαραίτητο να κατασκευαστούν οι κατάλληλες μπαταρίες για τα αυτοκίνητα.
Προς αυτή τη κατεύθυνση, στοχεύει να μειώσει το κόστος παραγωγής μπαταριών στο 30%, αυξάνοντας παράλληλα την ενεργειακή πυκνότητα των μπαταριών της στις 0,9 kWh/lt.
Σε αυτό το σημείο, να θυμίσουμε πως στην ηλεκτρική ναυαρχίδα της γκάμας, την EQS, ο συσσωρευτής έχει ενεργειακή πυκνότητα 0,55 kWh/lt. Η εξέλιξη των μπαταριών, σε συνεργασία με την αμερικανική εταιρεία Sila Nanotechnologies, θα λάβει χώρα στο νεότευκτο και υπερσύγχρονο e-Campus που βρίσκεται στο εργοστάσιο του Unterturkheim στη Στουτγάρδη. Με την ηλεκτρική G-Class να είναι το πρώτο μοντέλο που θα επωφεληθεί από αυτή τη τεχνολογία.