Mazda: Χρονολόγιο «Sustainable Zoom-Zoom 2030»

Mazda: Χρονολόγιο «Sustainable Zoom-Zoom 2030»

H βιομηχανία μάλλον έμεινε εμβρόντητη από αυτό που η Mazda ονομάζει «Sustainable Zoom-Zoom 2030» και ακόμη περισσότερο από το μοτέρ βενζίνης χωρίς μπουζί.

Το μεγάλο νέο σαφώς και είναι ότι στο χρονολόγιο περιλαμβάνεται το SkyActiv-X, το πρώτο μοντέλο που θα φορά βενζινοκινητήρα χωρίς μπουζί. Ένα μοντέλο που σύμφωνα με το «Sustainable Zoom-Zoom 2030» θα λανσαριστεί το 2019.

Την ίδια χρονιά, ο Ιάπωνα κατασκευαστής θα παρουσιάσει τα SkyActiv-Body Gen 2 και SkyActiv Chassis Gen 2, τα οποία και τα δύο θα είναι αυτά που θα συστήσουν την επόμενη γενιά του Mazda3.

To Mazda3 2019 θα είναι σχεδιασμένο κάτω από τις επιταγές της σχεδιαστικής γλώσσας Kodo-Soul Of Motion Gen 2. Προφανώς, το μελλοντικό κόμπακτ οικογενειακό θα ενσωματώνει όλες τις σχετικές τεχνολογίες που έχει ετοιμάσει η Mazda για την επόμενη δεκαετία που μεταξύ άλλων περιλαμβάνουν και ένα σύστημα mild-hybrid, πιθανόν με 48βολτο ηλεκτρικό σύστημα. Όσο για τη  ψυχαγωγία, το νέο σύστημα πολυμέσων Connect θα περιλαμβάνεται στα συστατικά συνδεσιμότητας και διάδρασης του αυτοκινήτου.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Πιο καθαροί κι από ηλεκτρικούς οι νέοι βενζινοκινητήρες της Mazda

Το 2019 θα είναι όμως ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον και παραγωγικό έτος για τον κατασκευαστή της Hiroshima. Ταυτόχρονα με το ολοκαίνουργιο Mazda3, η εταιρεία θα μπει δυναμικά στο παιχνίδι των ηλεκτρικών αυτοκινήτων με δύο μοντέλα. Το ένα θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό, ενώ το άλλο θα είναι επεκτεινόμενης αυτονομίας. Σύμφωνα με αναφορές, αλλά και την κατάθεση σχετικής πατέντας στο Γραφείο Ευρεσιτεχνιών, ο κινητήρας εσωτερικής καύσης που θα συνδυάζεται με το ηλεκτρικό μοτέρ ενδέχεται να είναι περιστροφικό, επιμένοντας σε μια τεχνολογία που υποστηρίζει εδώ και 50 χρόνια. Στο σημείο αυτό να θυμίσουμε ότι Mazda και Toyota έχουν συστήσει κοινοπραξία για την από κοινού εξέλιξη ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Mazda: «Τα ηλεκτρικά δεν είναι ο μόνος δρόμος προς το μέλλον»

Ένα χρόνο αργότερα, το 2020, η Mazda προγραμματίζει να παρουσιάσει το Co-Pilot Concept, μια ενδελεχή αναφορά στην τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης, Και πέντε χρόνια αργότερα, στο πλάνο της Mazda, φαίνεται η ένταξη της αυτόνομης σουίτας Co-Pilot ως βασικού εξοπλισμού σε όλην την γκάμα της. Αλλά το 2020, ντεμπούτο θα κάνει και το SkyActiv-D Gen 2. Προς το παρόν, η οικογένεια τουρμποντίζελ της εταιρείας περιορίζεται στα μοτέρ των 1,5 και 2,2 λίτρων. Για τη συνέχεια και γι’ αυτό που προσδιορίζεται στο πρόγραμμα ως «2021 and beyond», η Mazda σχεδιάζει το λανσάρισμα ενός είδους επαναφορτιζόμενου υβριδικού μοντέλου, όπως φαίνεται στη σχετική διαφάνεια.

Πρόγραμμα λανσαρίσματος νέων τεχνολογιών

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube