Θερμικές Ferrari και μετά το 2035, χάρη στα e-fuels

Θερμικές Ferrari και μετά το 2035, χάρη στα e-fuels

Για τον επικεφαλής της Ferrari, το τέλος των θερμικών αυτοκινήτων δεν έχει έρθει ακόμα. Ο Benedetto Vigna επιβεβαιώνει ότι τα e-fuels αντιπροσωπεύουν μια αξιόπιστη εναλλακτική λύση για κινητήρες εσωτερικής καύσης ύστερα από το 2035.

Θερμικές Ferrari και μετά το 2035, χάρη στα e-fuels

Αν και η Ferrari πιστεύει στα ηλεκτρομοτέρ και ετοιμάζεται γι’ αυτά πυρετωδώς, δεν σκοπεύει να εγκαταλείψει τους θερμικούς κινητήρες. Κι αυτό χάρη στα e-fuels. Θέμα στο οποίο είχαμε αναφερθεί πριν από δύο μήνες.

Ο Benedetto Vigna, επικεφαλής του Cavallino Rampante, πιστεύει ότι τα συνθετικά καύσιμα θα «γίνουν πραγματικότητα» πιο γρήγορα απ’ ό,τι νομίζουμε. Είπε δε, ότι η Ferrari συνεργάζεται με πολλούς συνεργάτες της, με στόχο την επίτευξη καυσίμου ουδέτερου άνθρακα για τη Formula 1 «μέχρι το 2026».

O Benedetto Vigna πιστεύει ότι η υιοθέτηση e-fuel θα μπορούσε να είναι «γρηγορότερη από το αναμενόμενο»

E-fuels

Συνήθως, οι τεχνολογίες ξεκινούν στην πίστα και μεταναστεύουν στον δρόμο. «Πιστεύουμε ότι τα αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης έχουν ακόμη ένα λαμπρό μέλλον εμπρός τους. Η ανάπτυξη ενός e-fuel θα συμβάλλει σε αυτό», διευκρίνισε ο Vigna. Και αυτό είναι καλό, καθώς η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα μπορούσε να αποφασίσει να εγκρίνει αυτά τα «τεχνητά» καύσιμα, κι αυτό ύστερα από το 2035.

Πράγματι, η νεοεκλεγείσα Ursula von der Leyen υποσχέθηκε πρόσφατα μια «αλλαγή της πολιτικής για τα αυτοκίνητα για την έγκριση e-fuels». Εάν και φαίνεται λοιπόν να επιβεβαιώνεται το τέλος του πετρελαίου, αυτό των κινητήρων εσωτερικής καύσης θα μπορούσε να πάρει αναβολή. Το 100% ηλεκτρικό είναι ο δρόμος προς τον οποίο πρέπει να στοχεύσουμε, αλλά η πρόεδρος της Κομισιόν εξακολουθεί να επιθυμεί να προσφέρει εναλλακτική λύση στους κατασκευαστές αυτοκινήτων.

E-fuels

Ο Benedetto Vigna είναι πεπεισμένος ότι «ο κινητήρας εσωτερικής καύσης έχει ακόμα πολλά να κάνει». Πιστεύει ότι η υιοθέτηση e-fuels θα μπορούσε να είναι «γρηγορότερη από το αναμενόμενο» και θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για να «ενδυναμώσει» τη στρατηγική μείωσης του CO2 της Ferrari.

Ερωτηθείς για το ενδιαφέρον της εταιρείας του για τεχνολογίες που σχετίζονται με το υδρογόνο, ο Vigna διευκρίνισε ότι δεν οραματίζεται κάτι σοβαρό πριν από το 2030. Με άλλα λόγια, «ούτε που το ’χουμε αγγίξει το θέμα, παιδιά». 

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube