Δύο ανακλήσεις για Alfa Romeo Stelvio

Δύο ανακλήσεις για Alfa Romeo Stelvio

Η μιλανέζικη εταιρεία ανακοίνωσε δύο ακόμα ανακλήσεις στις ΗΠΑ για την Alfa Romeo Stelvio 2018, αθροίζοντας πλέον σε σύνολο τις τέσσερις σε τέσσερις μήνες.

Και οι δύο ανακλήσεις αφορούν σχεδόν 12.600 αυτοκίνητα, κατασκευής από τον Μάρτιο του 2017 έως τον Φεβρουάριο του 2018, που φτιάχτηκαν στο εργοστάσιο στο Cassino, στην Ιταλία, και απεστάλησαν στις ΗΠΑ. Πρακτικά δηλαδή όσες Stelvio φορτώθηκαν για τη χώρα αυτή. 

Η πρώτη ανάκληση αφορά 12.595 αυτοκίνητα, με την Alfa Romeo να προειδοποιεί για διαρροή νερού από πάνελ του αμαξώματος που μπορεί να επηρεάσει και να διαβρώσει τις ηλεκτρικά συστήματα και συνδέσεις. Αν συμβεί κάτι τέτοιο, ο οδηγός μπορεί να παρατηρήσει διάφορα συμπτώματα, όπως προειδοποιητικές λυχνίες που ανάβουν αναίτια, αδρανείς υαλοκαθαριστήρες, μη λειτουργούντα φλας και κόρνα και πλήρη απώλεια του εσωτερικού φωτισμού.

Η εσωτερική έρευνα ξεκίνησε για πρώτη φορά τον Σεπτέμβριο του 2017 από την FCA, σε συνέχεια μιας αξίωσης εγγύησης σχετικά με τη διάβρωση στην εμπρός φίσα της ηλεκτρικής καλωδίωσης. Άλλη μία έρευνα ξεκίνησε όταν η FCA διαπίστωσε πόσες ηλεκτρικές λειτουργίες μπορεί να διακοπούν, όταν το νερό διαπεράσει το στεγανοποίηση της εμπρός κολόνας.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Ανάκληση Alfa Romeo Giulia και Stelvio για προβληματικά υγρά φρένων

Για να αποκατασταθεί το πρόβλημα, οι εξουσιοδοτημένοι επισκευαστές της φίρμας θα τοποθετήσουν πρόσθετο υλικό στεγανοποίησης, προκειμένου να εμποδίσουν την εισροή νερού στις μονάδες ελέγχου και στις συνδέσεις τους. Η ανάκληση αναμένεται να ξεκινήσει στις 18 Μαΐου.

Η δεύτερη ανάκληση επηρεάζει επίσης 12.595 αυτοκίνητα με προβλήματα διάβρωσης, τα οποία μπορεί να προκαλέσουν το ακούσιο άνοιγμα της πόρτας του πορτμπαγκάζ κατά την οδήγηση και με ταχύτητα κάτω από 5 km/h. Εσωτερική έρευνα για το πρόβλημα ξεκίνησε τον περασμένο Ιανουάριο και αφού η αυτοκινητοβιομηχανία έλαβε αξίωση εγγύησης με το πρόβλημα στην πίσω πόρτα μιας Alfa Romeo Stelvio 2018. Οι μηχανικοί ανακάλυψαν ότι νερό θα μπορούσε να διαρρεύσει λόγω ελαττωματικής στεγανοποίησης στην πίσω πόρτα. Επιπλέον, το νερό θα μπορούσε να περάσει επίσης λόγω ελαττωματικής στεγανοποίησης στα πίσω φώτα και να διαβρώσει τις καλωδιώσεις, τις συνδέσεις και τους διακόπτες.

Και για την περίπτωση αυτή, οι ντίλερ θα ενισχύσουν τη στεγανοποίηση για να εμποδίσουν το νερό να περάσει σε εξαρτήματα και καλωδιώσεις. Η αποκατάσταση και σε αυτό το πρόβλημα αναμένεται να ξεκινήσει στις 18 Μαΐου.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube