To downsizing «έφτασε στο όριό του», λέει ο επικεφαλής της VW

To downsizing «έφτασε στο όριό του», λέει ο επικεφαλής της VW

Εάν η σμίκρυνση των κινητήρων συνεχιστεί, οι κατασκευαστές θα αντιμετωπίσουν προβλήματα ρύπων και κόστους, σύμφωνα με τον Herbert Diess, CEO της VW.

H ώθηση για να εξελιχτούν ακόμα πιο μικρά μοτέρ για να πιαστούν τα όρια ρύπων που έχουν θέσει οι ρυθμιστικές αρχές, έφτασε στο όριό της, σύμφωνα με τον Herbert Diess, επικεφαλής της VW.

Για πάνω από μια δεκαετία, οι κατασκευαστές επικεντρώθηκαν στην εξέλιξη μικρότερων κινητήρων, αλλά και νέων οικογενειών από αυτούς, τούρμπο ή ατμοσφαιρικούς   με τρεις κυλίνδρους, προκειμένου να εναρμονιστούν με τα επιβληθέντα εργαστηριακά όρια.

Ωστόσο, ο Diess θεωρεί ότι το κόστος εξέλιξης ακόμη μικρότερων κινητήρων, με δεδομένη και τη νέα μεθοδολογία μέτρησης των ρύπων στο δρόμο, σημαίνει ότι το υφιστάμενο καθεστώς στο μέγεθος των κινητήρων χρειάζεται πιθανότατα να διατηρηθεί.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Mercedes-Benz: Ετοιμάζει νέους κινητήρες 1.2 και 1.4

«Η μείωση του αριθμού των κυλίνδρων πέτυχε το στόχο της», είπε ο Diess. «Είτε μετακινηθήκαμε από τους τέσσερις στους τρεις κυλίνδρους είτε από τους έξι στους τέσσερις, έτσι καταφέραμε να πετύχουμε τα οφέλη στην αποδοτικότητα, διατηρώντας την ποιότητα της οδηγησιμότητας. Αυτή τάση είχε νόημα, αλλά τώρα έφτασε στο όριό της. Αν πάμε για μικρότερα μοτέρ, θα προκύψουν θέματα ρύπων και κόστους».  

Ο Diess είπε ακόμη ότι το επιπλέον κόστος κατασκευής των μοτέρ ντίζελ προκειμένου να είναι εντός των νέων προτύπων για τους ρύπους –το οποίο εκτίμησε σε περίπου 1.000 ευρώ ανά αυτοκίνητο- θα σήμαινε ότι οι αγοραστές μικρών αυτοκινήτων δεν θα ήταν διατεθειμένοι να το επωμισθούν έναντι του κέρδους από την αποδοτικότητα του καυσίμου.

«Για τα αυτοκίνητα πόλης και τα σουπερμίνι, πιθανότατα τα 48βολτα ηλεκτρικά συστήματα θα αντικαταστήσουν τους ντίζελ, προσφέροντας την ίδια αποδοτικότητα με λιγότερα χρήματα. Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης έχει πολύ δρόμο ακόμα εμπρός του, αλλά καθώς πιάσαμε το όριο στη θερμοδυναμική απόδοση, το κόστος του εξυβριδισμού θα είναι μικρότερο από να επιδιώκουμε οφέλη χωρίς αυτόν».

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube