Το dieselgate σκοτώνει το σλόγκαν «Das Auto»

Το dieselgate σκοτώνει το σλόγκαν «Das Auto»

Η VW ακολουθεί πιο ταπεινή στάση και αλλάζει διαφημιστικό σλόγκαν ύστερα από το dieselgate.

Μετά το χαστούκι του dieselgate, στην VW αντιλαμβάνονται ότι δεν τους παίρνει για μεγάλα λόγια. Το σλογκαν Das Auto, δηλαδή «ΤΟ Αυτοκίνητο» είναι κάπως αλαζονικό. Και σίγουρα δεν συμβάλλει προς την δημιουργία μιας πιο ταπεινής εικόνας για την εταιρεία, πράγμα που επιθυμεί το τμήμα δημοσίων σχέσεων.

Το θέμα συζητήθηκε σε ένα συνέδριο κορυφαίων στελεχών στη Δρέσδη, με 2.000 συμμετέχοντες. Εκεί ακούστηκε για πρώτη φορά το νέο, ύστερα από οκτώ χρόνια, σλόγκαν της μάρκας. Είναι απλώς η λέξη… Volkswagen. «Όπου κι αν εμφανίζεται το σήμα της μάρκας τα επόμενα χρόνια, θα συνοδεύεται από μία μόνο λέξη. Το νέο μας σλόγκαν: Volkswagen», δήλωσε κορυφαίος εκπρόσωπος της ομάδας δημοσίων σχέσεων. «Το "Das Auto" ήταν που χρησιμοποιούσαμε από το 2007 ήταν ένας έμμεσος ισχυρισμός ότι μόνο η VW μπορεί να ορίσει το αυτοκίνητο. Κι αυτό θεωρήθηκε πολύ απόλυτο και κάπως… αλαζονικό».

Το συνέδριο και η νέα καμπάνια είναι μέρος της προσπάθειας της VW να αντεπεξέλθει στις δυσκολίες που της έχει δημιουργήσει σε όλο τον κόσμο το σκάνδαλο dieselgate. Η εταιρεία επικρίθηκε για την αργή της αντίδραση και την περιορισμένη παροχή πληροφοριών ως προς το τι πραγματικά συνέβη, αλλά και τι σκοπεύει να κάνει. Από την άλλη αυτό έδωσε στην εταιρεία περισσότερο χρόνο να σχηματίσει όλη την εικόνα και να απαντήσει συνολικά, χαράσσοντας μια ευρύτερη στρατηγική πάνω στο πρόβλημα. Η ελπίδα όλων στην εταιρεία είναι να υπάρχουν και να δοθούν σαφείς και ικανοποιητικές απαντήσεις στις αρχές που από το νέο έτος θα ζητήσουν πιο πιεστικά ονόματα και ημερομηνίες.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube