To Dacia Duster της Carpoint είναι σκέτη κόλαση, αλλά ξέχνα το χώμα

To Dacia Duster της Carpoint είναι σκέτη κόλαση, αλλά ξέχνα το χώμα

Το Dacia Duster αποκτά σπορτίφ ασφάλτινο χαρακτήρα χάρη στα καλούδια της Carpoint και ξελογιάζει.

Dacia Duster

Η 3η γενιά του Dacia Duster παρουσιάστηκε πριν λίγους μήνες και σε αντίθεση με τον χωμάτινο προσανατολισμό που δίνουν διάφοροι βελτιωτικοί οίκοι με πληθώρα αξεσουάρ, σήμερα σου παρουσιάζουμε μια καθαρά ασφάλτινη μεταμόρφωση.

Έρχεται διά χειρός του γερμανικού οίκου Carpoint, με το νέο Dacia Duster να αγριεύει και να ξελογιάζει. Βέβαια, μετά θα πρέπει να απεμπολήσεις το κατεξοχήν χαρακτηριστικό του φημισμένου 4x4, την κίνηση εκτός δρόμου. 

Ναι, πανέμορφο, αγριεμένο, κουκλί. Όμως Duster σημαίνει εξοχές και κατσαβράχια, πώς να το κάνουμε δηλαδή;

Dacia Duster

Προς το παρόν, το Dacia Duster III Carpoint Edition μάς συστήνεται μέσω κάποιων ψηφιακών φωτογραφιών κι όχι με λειτουργικό όχημα. Οι τροποποιήσεις περιλαμβάνουν ένα φαρδύτερο body-kit, ντύσιμο του αμαξώματος με μεμβράνη, νέες ζάντες και κιτ χαμηλώματος, μετατρέποντας το στιβαρό SUV σε ένα σπορτίβικο μοντέλο με ασφάλτινη νοοτροπία.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Νέο Dacia Duster με 170 PS αλλά όχι για την Ευρώπη

Φουσκωμένα φτερά, προεκτάσεις στον εμπρός και στον πίσω προφυλακτήρα, εισαγωγή αέρα στο καπό, κόκκινες πινελιές που κάνουν όμορφη αντίθεση, επιπλέον λογότυπους στην πόρτα. 

Dacia Duster

Οι νέες ζάντες αλουμινίου φαίνονται τεράστιες, πιθανώς να έχουν διάμετρο 20 ή 21 ίντσες. Γεμίζουν πάντως πολύ όμορφα τα φτερά. Φορούν χαμηλοπρόφιλα ελαστικά, αισθητά πιο φαρδιά από τα εργοστασιακά. Σίγουρα θα παθαίνουν αναφυλαξία αντικρίζοντας την περίφημη ελληνική φυτεμένη πέτρα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το Dacia Duster θα ήταν υπέροχο ως pick-up και κουπέ

Η χαμηλωμένη ανάρτηση μειώνει την κορυφαία για την κατηγορία απόσταση από το έδαφος του Dacia Duster. Δεν γνωρίζουμε πόσο έχουν κατέβει τα 217 mm, αλλά σίγουρα δεν υπάρχει πια καμία βλέψη για εκτός δρόμου οδήγηση.

Dacia Duster

Ο Γερμανός αντιπρόσωπος δεν αποκάλυψε αναβάθμιση στα μηχανικά μέρη. Θα ήταν ευπρόσδεκτο αν οι αισθητικές επεμβάσεις συνδυαστούν με αύξηση της ισχύος και βελτιώσεις στο στήσιμο, ώστε να ταιριάζουν στην αναβαθμισμένη αισθητική.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Dacia Duster Eco-G 100, ιερό δισκοπότηρο;

Επί του παρόντος, το πιο ισχυρό σύστημα μετάδοσης κίνησης στην γκάμα του νέου Dacia Duster είναι το αυτοφορτιζόμενο υβριδικό, που αποδίδει συνδυασμένη ισχύ 140 ίππων. Ωστόσο, η μόνη επιλογή που μπορεί να συνδυαστεί με τετρακίνηση είναι η ήπια υβριδική 1.3 TCe με 130 ίππους. Και βέβαια, δεν παραβλέπουμε το χαμηλότατο κόστος κίνησης του εργοστασιακού υγραερίου.

Dacia Duster

Με τα χρήματα που εξοικονομείς από το Eco-G 100, μπορείς να κάνεις το Duster σου σαν το θηρίο της Carpoint. Αλλά θα θυσίαζες τον περιπετειώδη χαρακτήρα του; Αλίμονο, Duster σημαίνει διάσχιση της Πίνδου, όχι Πέταλο στα Λιμανάκια.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube