Lancia Ypsilon Rally 4 HF, πάλι στα χώματα με βαριά κληρονομιά

Lancia Ypsilon Rally 4 HF, πάλι στα χώματα με βαριά κληρονομιά

Οι Ιταλοί επιστρέφουν στα Ράλλυ, με τη νέα Lancia Ypsilon Rally 4 HF να επαναφέρει κάμποση από τη μαγεία των θρυλικών αγωνιστικών.

Lancia Ypsilon

Δεν γίνονται αγώνες χωρίς Ιταλούς. Στους ώμους της νέας Lancia Ypsilon πέφτει μια βαριά κληρονομία, που την απαρτίζουν ονόματα «θρύλοι» στο παγκόσμιο στερέωμα: Stratos, 037, Deltona και πόσα ακόμα.

Η νέα Lancia Ypsilon Rally 4 HF επαναφέρει την κλασική φίρμα εκεί που ανήκει, στους αγωνιστικούς τάπητες. Με τον ένδοξο λογότυπο HF να συνεπάγεται 3κύλινδρο θερμικό κινητήρα 1,2 lt με 212 ίππους, 5άρι μηχανικό κιβώτιο, κίνηση στους μπροστινούς τροχούς και μπλοκέ διαφορικό. 

Η νέα Lancia Ypsilon HF ανήκει στην εξαίρεση, όπου τα αγωνιστικά μοντέλα είναι πιο αδύναμα από τις εκδόσεις δρόμου

Lancia Ypsilon

Για να προλειάνει το έδαφος για την άφιξη της νέας ηλεκτρικής Lancia Ypsilon, αλλά και για να παρουσιάσει το αγωνιστικό για την κατηγορία R4, η ιταλική φίρμα κάνει περιοδεία τη νέα HF. Περιδιαβαίνει τις αντιπροσωπείες στο Βέλγιο, το Λουξεμβούργο και την Ολλανδία. Έτσι, αν μας διαβάζεις από εκεί, ίσως είσαι τυχερός και δεις το αγωνιστικό αυτοκίνητο από κοντά.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Τι χρόνο κάνει η Lancia Delta Integrale στο Nürburgring;

Η Lancia Ypsilon HF του 2024 θα είναι το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο που φέρει το τιμημένο έμβλημα HF. Θα αποδίδει 240 ίππους, όπως το Abarth 600e κι όσους είχε ανακοινωθεί ότι θα έχει αρχικά η Alfa Romeo Junior Veloce. Με τα παραπάνω μοντέλα μοιράζεται την πλατφόρμα Common Modular Platform (CMF) του Ομίλου Stellantis. Είναι ουσιαστικά το πρώτο νέο hot hatch της Lancia εδώ και δεκαετίες.

Lancia Ypsilon

Το αγωνιστικό αυτοκίνητο ωστόσο υπολείπεται λίγο σε ισχύ σε σχέση με την EV έκδοση δρόμου. Ζυγίζει προφανώς πολύ λιγότερο από την ηλεκτρική εκδοχή και μάλιστα μπορεί να καυχιέται για την εμπλοκή του Miki Biasion.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ O Miki Biasion «βάζει στην πρίζα» το νέο Abarth 500e

Ο Ιταλός οδηγός ράλι πιστώνεται ότι βοήθησε στη ρύθμιση της ανάρτησης, των φρένων και της απόκρισης του κινητήρα. Τα αυτοκόλλητα αλά Martini ξυπνούν μνήμες από τα παλιά κι οι φωτογραφίες δίπλα στην «θεά» Deltona απογειώνουν τις αναμνήσεις. Ποιος δεν ανυπομονεί να τη δει σκονισμένη στο Ράλλυ Ακρόπολις;

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube