Επενδυσάρα: Honda S2000 CR, το οδήγησε 11 km, έχασε $30.000
Νόμιζε ότι θα πάρει τα λεφτά του πίσω και με το παραπάνω, αλλά το Honda S2000 CR τού κόστισε περίπου €2.500 για κάθε χιλιόμετρο που το οδήγησε.
Μη μας νομίζεις για χαιρέκακους, αλλά η πώληση του συγκεκριμένου Honda S2000 ήταν μια μικρή δικαίωση για όσους αγαπάμε την οδήγηση. Και δυσανασχετούμε με τα μοντέλα garage queen, δηλαδή τις «βασίλισσες των γκαράζ».
Πρόκειται για αυτοκίνητα που για οποιονδήποτε λόγο βρέθηκαν με ελάχιστη χρήση και μηδενικά χιλιόμετρα στο οδόμετρο. Είναι λογικό να πωλούνται πανάκριβα, ένεκα της σπανιότητας, όπως και το κίτρινο Honda S2000 CR. Στη συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων όμως, αντί να οδηγηθούν κι ο αγοραστής να απολαύσει το νέο του απόκτημα, καταλήγουν σε κάποιον κλιματιζόμενο χώρο στάθμευσης. Παρκάρουν αχρησιμοποίητα για χρόνια, ώστε να πουληθούν κάποια στιγμή στο μέλλον, προφανώς σε ακόμα υψηλότερη τιμή.
Το οδήγησε 11 km κι έχασε $30.000. Όταν ξέρεις να αγοράζεις έξυπνα...
Όσοι θεωρούμε ότι τα αυτοκίνητα είναι για να οδηγούνται, ειδικά όταν πρόκειται για διαμάντια της αυτοκίνησης όπως το ιαπωνικό ρόουντστερ, σήμερα μπορούμε να νιώθουμε λίγο δικαιωμένοι.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Honda S2000 του κουτιού, έφθασε να πωλείται για $200.000!
Το περισπούδαστο CR, «η Μόνα Λίζα των Honda S2000» όπως αναφέραμε σε άλλη ευκαιρία, είχε πουληθεί πριν δύο χρόνια προς $200.000 (€180.300). Τότε είχε μόλις 123 μίλια στο οδόμετρο (198 km) και θέλαμε να πιστεύουμε ότι επιτέλους, ο 4κύλινδρος VTEC θα ούρλιαζε εκεί στις 9.000 rpm.
Την περασμένη εβδομάδα, τέθηκε ξανά σε δημοπρασία. Το οξύμωρο είναι ότι σε διάστημα δύο ετών, ο κάτοχος είχε προσθέσει μόλις επτά μίλια (11 km) στο ενεργητικό του. Δηλαδή όλη κι όλη μία βόλτα της πλάκας. Και καθώς πέντε μέρες πριν την ολοκλήρωση της δημοπρασίας, η υψηλότερη προσφορά ήταν ήδη σε 6ψήφιο νούμερο, θεωρούσαμε ότι θα βρισκόταν πάλι κάποιος να δώσει μια περιουσία για το διθέσιο μοντέλο.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η συλλεκτική Ferrari F40 που πήρε φωτιά στο Μονακό θα ξαναγίνει καινούργια
Η δημοπρασία τελείωσε και το αυτοκίνητο άλλαξε χέρια για $170.000 (€153.400). Αυτό σημαίνει ότι ο κάτοχος ζημιώθηκε €27.000 για 11 km, ήτοι είχε απαξίωση περίπου €2.500 για κάθε διανυθέν χιλιόμετρο. Μακάρι να σταματήσει ο παραλογισμός του garage queen και καθημερινά μοντέλα να οδηγούνται και να απολαμβάνονται. Για Honda S2000 μιλάμε στο κάτω-κάτω, όχι για Ferrari 250 GTO.
Ο αγοραστής συμμετείχε στη δημοπρασία με το παρατσούκλι «s2k4ever». Άραγε θα τιμήσει την προσήλωσή του στο καλοστημένο ρόουντστερ ή θα το βάλει κι αυτός στη γυάλα; Λέγοντας τα παραπάνω, δεν μπορούμε να μη θυμηθούμε τη McLaren F1 που είχε διανύσει μόλις 23 km σε τρία χρόνια.
Αλλά και τη Ferrari 458 Speciale που ήταν όλη της τη ζωή garage queen. Κι όταν ο κάτοχός της την έβγαλε για την πρώτη της γρήγορη βόλτα, πήρε φωτιά...