Test drive: FIAT 600 1.2 Hybrid DCT, Dolce Vita

Test drive: FIAT 600 1.2 Hybrid DCT, Dolce Vita

Το νέο FIAT 600 γεννήθηκε ηλεκτρικό και συμπληρώθηκε με υβριδική έκδοση για να διευρύνει την εμπορική βάση του. Δοκιμάζουμε αυτό το δεύτερο μοντέλο που μόλις ντεμπουτάρισε στην ελληνική αγορά.

ΤΟ FIAT 600 δεν είναι μια νέα σπουδή για την ιταλική φίρμα. Πρωτοπαρουσιάστηκε το 1955 από τους Τορινέζους και σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα εξελίχθηκε σε ένα από τα πιο εμβληματικά αυτοκίνητα της εποχής του.

Η παραγωγή του FIAT 600 αποτέλεσε μέρος της στρατηγικής της ιταλικής φίρμας για την αναζωογόνηση της διαλυμένης ύστερα από τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο εγχώριας οικονομίας. Στη δεκαετία του '50 και του '60, το FIAT 600 διαδραμάτισε σημαντικό ρόλο στη διάδοση της αυτοκίνησης στην Ευρώπη και έγινε ιδιαίτερα δημοφιλές για τη χαμηλή του τιμή και το χαμηλό κόστος συντήρησης. Ανοίγοντας ουσιαστικά τον δρόμο στη FIAT για τη μαζική παραγωγή προσιτών αυτοκινήτων εντός κι εκτός Ιταλίας.

Η ενδιαφέρουσα κατανάλωση και το όμορφο παρουσιαστικό του FIAT 600 Hybrid έρχονται σε ανταγωνιστική τιμή απέναντι στα υπόλοιπα B-SUV της ελληνικής αγοράς

Test drive: FIAT 600 1.2 Hybrid 100 CV DCT , Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis
Είτε το οδηγείς στην πόλη είτε στην Εθνική Οδό είτε στο οδικό δίκτυο της περιφέρειας, το FIAT 600 Hybrid διακρίνεται για την πολιτισμένη και ραφιναρισμένη λειτουργία του. Η ποιότητα κύλισης και η ηχομόνωση είναι υψηλού επιπέδου.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Jeep Avenger e-Hybrid, τετραγωνίζοντας τον κύκλο

Οι καιροί όμως αλλάζουν, η αυτοκινητοβιομηχανία μεταβάλλεται. Και η FIAT είναι μανούλα στο να λανσάρει αυτοκίνητα, συνδέοντάς τα με επιτυχημένα μοντέλα του παρελθόντος. Αυτή τη φορά το κάνει με ένα μοδάτο B-SUV που θέλει να αποτελεί τη φυσική συνέχεια του ιδιαίτερα επιτυχημένου στην ελληνική αγορά 500X.

Η εμφάνισή του νέου 600 είναι το δίχως άλλο σύγχρονη και ελκυστική, σε μια προσπάθεια σύνδεσης του ενδόξου παρελθόντος με το ελπιδοφόρο παρόν και μέλλον της φίρμας. H στενή συγγένεια με το 500 δεν κρύβεται, ακολουθώντας τις γραμμές και τη σχεδιαστική φιλοσοφία ενός αυτοκινήτου που ακόμα και σήμερα κάνει θραύση στην ελληνική αγορά.

Έτσι λοιπόν, η «χαμογελαστή» μάσκα με τα ακροβολισμένες, στρογγυλές φωτιστικές μονάδες τεχνολογίας LED inflector παραμένει, χαρίζοντας ένα πρόσωπο που μπορεί κάλλιστα να σου φτιάξει τη διάθεση. Συνολικά όμως, το εμπρός μέρος σε σχέση με εκείνο του μικρότερου ηλεκτρικού 500 μοιάζει πιο επιβλητικό και μυώδες, με τον μεγάλο λογότυπο «600» να δεσπόζει στο κέντρο. Όπως επίσης και τα δύο νεύρα κατά μήκος του καπό. Δίνοντας την ψευδαίσθηση ότι το 600 είναι μεγαλύτερο από αυτό που είναι στην πραγματικότητα. Με τα μαύρα πλαστικά περιμετρικά του αμαξώματος με τους λογότυπους «600» να τονίζουν τον πιο περιπετειώδη χαρακτήρα του.

Test drive: FIAT 600 1.2 Hybrid 100 CV DCT , Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis
Δεν χωρά αμφιβολία πως η μάσκα αποτελεί ένα από τα πιο σαγηνευτικά στοιχεία του FIAT 600 Hybrid. Δανείζεται το «χαμόγελο» του 500, αλλά συνολικά η μουσούδα του είναι πιο δυναμική.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Ford Puma 1.0 EcoBoost Hybrid 125 PS, αναλλοίωτο

Οι γραμμές και οι καμπύλες του είναι το άκρον άωτον της φινέτσας και της κομψότητας, συνδυάζοντας καθαρές επιφάνειες με διακριτικά φουσκωμένα φτερά. Η ισορροπημένη και άμεσα αναγνωρίσιμη σχεδίαση συνεχίζεται και στο πίσω μέρος, με τα όμορφης αισθητικής φωτιστικά και τη μαύρη αεροτομή στο τελείωμα της οροφής. Στα μάτια μας μοιάζει μια πιο τις πιο όμορφες και στιλάτες αφίξεις στην κατηγορία των B-SUV.

Κι αυτό είναι μη τι άλλο ένα σημαντικό εύσημο για το FIAT 600 Hybrid, μιας και η κατηγορία των B-SUV φιλοξενεί όχι μόνο πολλά αλλά και καλαίσθητα στο σύνολό τους μοντέλα.  To 600 όμως καταφέρνει να ξεχωρίζει, ον άμεσα αναγνωρίσιμο, χωρίς περιττές σχεδιαστικές φιοριτούρες. Διατηρώντας το ιταλικό ταπεραμέντο που χαρακτηρίζει όλα τα μοντέλα της τορινέζικης φίρμας.

Test drive: FIAT 600 1.2 Hybrid 100 CV DCT , Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis
Τα όμορφης σχεδίασης φώτα με τις λεπτομέρειες και το μαύρο χείλος εκφυγής στο τελείωμα της οροφής προσυπογράφουν την σαγηνευτική εικόνα του πίσω μέρους.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Hyundai Bayon 1.2, μεταμόρφωση αλά Kona

«Μπαμπά μπαμπά ένα αμάξι με μάτια», αναφώνησε χαμογελαστό και φανερά ενθουσιασμένο ένα παιδάκι βλέποντας το στον δρόμο. Και αυτός ο παιδικός αυθορμητισμός μας θύμισε τα λεγόμενα των ανθρώπων της FIAT κατά τη διάρκεια της επίσημης παρουσίας του 600 στην Ελλάδα.

Ότι πρόκειται δηλαδή για ένα αυτοκίνητο που σχεδιάστηκε όχι μόνο για να κάνει χαρούμενο τον οδηγό αλλά και όσους το βλέπουν στον δρόμο. Το τικ στο κουτάκι του δεύτερου σκέλους μοιάζει να έχει ήδη μπει. Για το πρώτο, η απάντηση θα έρθει παρακάτω.

Πριν συνεχίσουμε στα ενδότερα του 600 Hybrid, να αναφέρουμε πως είχαμε στη διάθεσή μας την βασική έκδοση του μοντέλου. Η οποία, αν και basic, μόνο σπαρτιατική δεν τη λες!

Έχουμε λοιπόν να κάνουμε με ένα μινιμαλιστικό εσωτερικό περιβάλλον που προσφέρει μια συνολικά αναβαθμισμένη εμπειρία σε οδηγό και επιβάτες. Συνδυάζοντας τη νοσταλγική διάθεση με τη σύγχρονη αισθητική. Το τιμόνι με τις δύο ακτίνες προέρχεται αυτούσιο από το 500e. Όπως και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 7” μέσω του οποίου ο οδηγός έχει πρόσβαση σε μια σειρά από χρήσιμες πληροφορίες, όπως η λειτουργία του υβριδικού συστήματος.

Test drive: FIAT 600 1.2 Hybrid 100 CV DCT , Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis
Μπορεί η απτή αίσθηση ποιότητας να μην ικανοποιεί, η στιβαρότητα, η πολύ καλή συναρμογή και η πρακτικότητα θέτουν τις αφορμές μας για γκρίνια σε δεύτερη μοίρα. Με τις δυνατότητες συνδεσιμότητας να είναι πλήρως συμβατές με τις ανάγκες του μέσου χρήστη.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Hyundai Kona 1.0T 120 PS 48V Hybrid

Στο κέντρο συναντάμε την επικαθήμενη οθόνη 10,25” που ενσωματώνει το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας Uconnect με δυνατότητα ασύρματης συνδεσιμότητας Apple Carplay και Android Auto. H απόκριση είναι γρήγορη και τα γραφικά καθαρά και ευανάγνωστα. Με την ύπαρξη ελληνικού μενού να διευκολύνει ακόμα περισσότερο τον χειρισμό.

Γενικότερα, ο τρόπος λειτουργίας της οθόνης είναι πανομοιότυπος με εκείνη του ομογάλακτου Jeep Avenger. Και αυτό φρονούμε πως είναι καλό, καθώς ο χειρισμός της προσομοιάζει με αυτόν ενός smartphone. Και μπορεί ο κλιματισμός να είναι ενσωματωμένος στην οθόνη, το πάνελ όμως με τους φυσικούς διακόπτες απλοποιεί σε σημαντικό βαθμό τον χειρισμό του.

Ωστόσο, δεν είναι όλα τέλεια όσον αφορά την εργονομία του: Το παραπάνω πάνελ που περιλαμβάνει και το κουμπί που σου επιτρέπει να απενεργοποιείς τα παρεμβατικά ηλεκτρονικά βοηθήματα, είναι τοποθετημένο σε μια εσοχή κάτω από την κεντρική οθόνη, ελάχιστα ορατό τη νύχτα. Ενώ θα μπορούσε κάλλιστα να βρίσκεται κάτω από την οθόνη. Προς επανεξέταση, λοιπόν...

Σε καλό επίπεδο κυμαίνεται και η πρακτικότητα, με την ιταλική φίρμα να ανακοινώνει πως υπάρχουν 15 lt για μικροαντικείμενα. Πέρα από τις δύο ποτηροθήκες, υπάρχει ένα μικρό ραφάκι κάτω από την οθόνη, αναπαριστώντας το Torino, όπως ακριβώς συμβαίνει και στο 500. Ακόμα πιο βολική όμως είναι η βαθιά θήκη στη βάση της κονσόλας, όπου θα βρεις δύο θύρες USB: Μια A και μια C.

Test drive: FIAT 600 1.2 Hybrid 100 CV DCT , Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis
Η πρακτικότητα είναι από τα βασικά γνωρίσματα στην καμπίνα του FIAT 600. Με τη βαθιά θήκη χαμηλά στην κονσόλα να χωρά περισσότερα από όσα περιμένεις.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: MG ZS 1.0T MT 111 PS

Με εξαίρεση τις υφασμάτινες επενδύσεις στις πόρτες, στα σημεία που ακουμπά το χέρι, η καμπίνα του 600 Hybrid καλύπτεται εξ ολοκλήρου από σκληρά πλαστικά. Μειώνοντας έτσι την αίσθηση απτής ποιότητας. Παρά ταύτα, είναι δεμένα και προσεγμένα σε συναρμογή, συνθέτοντας συνολικά έναν ποιοτικό και ευχάριστο εσωτερικό διάκοσμο.

Ευχάριστη έκπληξη αποτελούν οι χώροι για τους επιβάτες. Ιδίως αν αναλογιστούμε πως πρόκειται για ένα αυτοκίνητο μήκους 4,17 m αλλά και με 24 cm μεγαλύτερο μεταξόνιο από του 500. Έτσι λοιπόν τέσσερις ενήλικοι θα ταξιδέψουν με το FIAT 600 χωρίς παραχωρήσεις. Και πολύ πιο άνετα σε σχέση με το συγγενικό Avenger ή άλλα μοντέλα του ανταγωνισμού.

Στον μέσο όρο της κατηγορίας και με αντίστοιχη έμφαση στην πρακτικότητα κινείται το πορτμπαγκάζ των 385 lt. Με το διπλό δάπεδο και το πλήρως εκμεταλλεύσιμο σχήμα να υπόσχονται πως θα ικανοποιήσουν τις ανάγκες μιας σύγχρονης οικογένειας.

Test drive: FIAT 600 1.2 Hybrid 100 CV DCT , Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis
Τα 385 lt του χώρου αποσκευών κυμαίνονται στον μέσο όρο της κατηγορίας. Με το διπλό δάπεδο και το πλήρως εκμεταλλεύσιμο σχήμα που θα βολέψει τις ανάγκες μια σύγχρονης οικογένειας.

Στην καρδιά του 600 Hybrid, η FIAT τοποθέτησε το γνωστό, αποδοτικό και ένα από τα κορυφαία του είδους ήπιο υβριδικό σύστημα που γνωρίσαμε τον τελευταίο καιρό σε αρκετά μοντέλα του Ομίλου Stellantis. Έχουμε λοιπόν τον νέας 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα PureTech 1.2 lt, με τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας και λειτουργία στον θερμοδυναμικό κύκλο Miller για ακόμα καλύτερη απόδοση: 100 PS, 200 Nm. Η υβριδική αυτή μονάδα συνδέεται με ηλεκτρικό αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων eDCT που ενσωματώνει ηλεκτροκινητήρα με απόδοση 29 PS και 55 Nm.

Όπως και στην περίπτωση των λοιπών MHEV του ομίλου, τροφοδοτείται από μια μικρή 48βολτη μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 0,9 kWh (0,49 ωφέλιμη). Που σου δίνει τη δυνατότητα για 100% ηλεκτρική κίνηση στους ελιγμούς και σε πολύ χαμηλή ταχύτητα κίνησης. Έως 30 km/h λέει η FIAT.

Στην πράξη το ήπια υβριδικό σύστημα του FIAT 600 Hybrid λειτουργεί πολύ καλύτερα απ’ ό,τι περιμένεις από ένα απλό mild-hybrid. Με το που ξεκινάς από στάση, το 3κύλινδρο μοτέρ αφυπνίζεται συστηματικά. Τα σφυρίγματα και συριγμοί που ξέραμε από τα πρώτα MHEV του ομίλου έχουν μειωθεί σημαντικά. Αλλά λιγότερο τα σκορτσαρίσματα με πολύ χαμηλή ταχύτητα μέσα στην πόλη. Ακόμη, το ανακτητικό φρενάρισμα μερικές φορές είναι πολύ έντονο όταν αφήνεις το γκάζι και πάντως πιο έντονο απ’ ό,τι στα υπόλοιπα mild-hybrid της κατηγορίας. Όσο για το πεντάλ του φρένου, έχει σπογγώδη αίσθηση και δεν παρέχει αναλογικό λόγο πέδησης. Σε αυτό το σημείο, αξίζει να σταθούμε στο ότι το 600 Hybrid έρχεται από τη βασική έκδοση με δισκόφρενα εμπρός πίσω. Τη στιγμή που μερικοί εκ των ανταγωνιστών του εξοπλίζονται με ταμπούρα πίσω.

Test drive: FIAT 600 1.2 Hybrid 100 CV DCT , Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis

Η θέση οδήγησης δεν θα λέγαμε πως θυμίζει υπερυψωμένο αυτοκίνητο. Κάθεσαι μέσα στο αυτοκίνητο, με τα πολύ αφράτα και μαλακά καθίσματα να παρέχουν την αναμενόμενη για αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας πλευρική στήριξη.

Ως προς το κομμάτι των επιδόσεων, η πρώτη αίσθηση που αποκομίζεις, είναι πως το αυτοκίνητο είναι αρκετά πιο σβέλτο απ’ όσο υπόσχονται τα εργοστασιακά νούμερα (0-100 km/h σε 10,5”). Με το μοτέρ να είναι πρόθυμο από χαμηλά όταν βυθίσεις στο πάτωμα το δεξί πεντάλ. Κάτι που οφείλεται και στην έξτρα ώθηση που παίρνει από τον ηλεκτροκινητήρα. Από εκεί και πάνω, η δύναμη απλώνεται γραμμικά και με αρωγό το σβέλτο σε αλλαγές και σωστά κλιμακωμένο κιβώτιο, η αίσθηση επιτάχυνσης που αποκομίζεις είναι πολύ καλύτερη από αυτή που περιμένεις από ένα SUV με ονομαστική ισχύ 100 ίππων.

Test drive: FIAT 600 1.2 Hybrid 100 CV DCT , Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis
Το FIAT 600 δεν θα πει όχι στην πίεση. Με τις κλίσεις να είναι λογικές και το στιβαρό πλαίσιο να ελέγχεται εύκολα από το ελαφρύ μεν αλλά με επαρκή πληροφόρηση τιμόνι.

Όσον αφορά την κατανάλωση, κατά τη διάρκεια της δοκιμής και με οδήγηση σε μεικτή χρήση, το trip computer έγραψε 6,6 lt. Νούμερο πολύ καλό για ήπια υβριδικό SUV και 0,3 χαμηλότερο σε σχέση με το Avenger. Που όμως είναι πιο βαρύ (1.363 kg) από το 600 Hybrid (1,280 kg). Να σημειώσουμε πάντως, πως αποκλειστικά σε αστική χρήση, η κατανάλωση πέφτει αισθητά κάτω από τα έξι λίτρα.

Οδηγικά, το FIAT 600 Hybrid είναι ένα άνετο και φιλικό στην καθημερινή συμβίωση . Προς αυτή τη κατεύθυνση είναι ρυθμισμένο τόσο το ελαφρύ τιμόνι όσο και η ανάρτηση. Δεν είναι μαγικό χαλί, μιας και σε χαμηλές ταχύτητες πόλης ο ημιάκαμπτος άξονας πίσω θα αντιδράσει ξερά στις εγκάρσιες ανωμαλίες. Όσο ανεβαίνουν τα χιλιόμετρα όμως, η απόσβεσή της γίνεται πολύ καλύτερη.

Test drive: FIAT 600 1.2 Hybrid 100 CV DCT , Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis
Η κατανάλωση στα 6.6 lt/100 km παρέμεινε έχοντας προσθέσει άλλα 200 km στο οδόμετρο.

Και βοηθούμενη από τους 16άρηδες τροχούς και τα λάστιχα με αρκετό μάγουλο (215/65), η άνεση που απολαμβάνουν οι επιβάτες είναι πάρα πολύ καλή. Ομοίως και η ποιότητα κύλισης, για την οποία έχει βάλει το χεράκι της η πολύ καλή ηχομόνωση. Ο θόρυβος που περνά στην καμπίνα είναι ελάχιστος, ιδίως στην πόλη. Στον αυτοκινητόδρομο από την άλλη, αεροδυναμικοί θόρυβοι θα φτάσουν στην καμπίνα στις παρυφές των 130 km/h.

Αν αποφασίσεις να κινηθείς πιο σβέλτα σε περιαστική διαδρομή, εμφανίζει ένα πιο πλαδαρό χαρακτήρα συγκριτικά με το πιο σφικτό Avenger και δεν θα πλησιάσει σε αμεσότητα ή αποτελεσματικότητα το Ford Puma. Η κλίση στις στροφές είναι πιο έντονη, με το περιθώριο πρόσφυσης όμως να παραμένει υψηλό και τις αντιδράσεις να παραμένουν φιλικές όσο πλησιάζεις τα όριό του. 

Ωστόσο, κι εδώ συναντάς τα χαρακτηριστικά του 500 στο τιμόνι, το οποίο είναι πολύ υποβοηθούμενο σε ψηλότερες ταχύτητες, σε σημείο που δεν αισθάνεσαι το επίπεδο πρόσφυσης και τις αλλαγές του. Από την άλλη, το 600άρι δεν πλασάρεται ως σπορ, αλλά ως ένα οικογενειακό B-SUV που με τα 19,9 cm απόσταση από το έδαφος θα καλύψει άνετα τις όποιες καθημερινές και ολίγον χωμάτινες εκδρομικές μετακινήσεις.

Test drive: FIAT 600 1.2 Hybrid 100 CV DCT , Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis
Τα μαύρα προστατευτικά και τα 19,9 cm που χωρίζουν το FIAT 600 από το έδαφος μαρτυρούν τον περιπετειώδη χαρακτήρα του. Που περιορίζεται φυσικά σε βατούς χωματόδρομους. Όπως άλλωστε συμβαίνει και το σύνολο των προτάσεων της κατηγορίας.

Το 600 Hybrid δεν είναι το αυτοκίνητο θα σε εμπνεύσει και πηγαίνεις ολοένα και πιο σβέλτα, αλλά ακόμα κι όταν ο οδηγός επιβάλλει έναν τέτοιο ρυθμό θα τον ακολουθήσει χωρίς να βαρυγκωμά. Το κιβώτιο (υπάρχουν και paddles για χειροκίνητη λειτουργία) θα επιλέξει τη σωστή σχέση τη σωστή στιγμή, με την πειστική επιτάχυνση να προσφέρει το απαραίτητο αίσθημα ασφάλειας που χρειάζεσαι όταν θέλεις να πραγματοποιήσεις μια προσπέραση.

Πέρα από τη βασική έκδοση της δοκιμής μας, το FIAT 600 Hybrid έρχεται στην ελληνική αγορά στις εκδόσεις εξοπλισμού Comfort Pack, Style Pack και la prima. Προς τα τέλη του έτους, θα εισαχθεί και μια ισχυρότερη έκδοση με 136 ίππους. 

Test drive: FIAT 600 1.2 Hybrid 100 CV DCT , Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis

Η βασική έκδοση που οδηγήσαμε έρχεται πλήρως εξοπλισμένη και με ένα επίκαιρο και ολοκληρωμένο πακέτο συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης: Σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος, ανίχνευση κόπωσης οδηγού, σύστημα διατήρησης της λωρίδας κίνησης, cruise control, ανίχνευση τυφλού σημείου, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, infotainment Uconnect με οθόνη αφής 10,25”, ασύρματο Apple CarPlay και Android Auto, ψηφιακό πίνακα οργάνων 7” και προβολείς LED Reflector.

Όσο για την τιμή της; €25.800 που με την προωθητική ενέργεια της ελληνικής αντιπροσωπείας πέφτει στα €23.990. Τιμή πιο προσιτή από διάφορους ενδοομιλικούς ανταγωνιστές και άκρως ανταγωνιστική προς τις υπόλοιπες αντίστοιχης ισχύος προτάσεις της κατηγορίας. Και χωρίς μάλιστα να πληρώνει τέλη κυκλοφορίας.

Test drive: FIAT 600 1.2 Hybrid 100 CV DCT , Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis

Συμπερασματικά, το νέο FIAT 600 Hybrid είναι ένα γουστόζικο, καλοεξοπλισμένο B-SUV που φορά μια από τις πιο προηγμένες και αποδοτικές ήπια υβριδικές μονάδες που διατίθενται στην αγορά σήμερα. Πάνω από όλα όμως, είναι ένα αυτοκίνητο που τελικά δεν κάνει χαρούμενους μόνο όσους το βλέπουν αλλά και όσους το οδηγούν, επιβεβαιώνοντας τους ισχυρισμούς των ανθρώπων της FIAT.

Διαμόρφωσε το δικό σου FIAT 600 Hybrid στον configurator της αντιπροσωπείας, εδώ

FIAT 600 1.2 Hybrid 100 CV DCT

Τι λέει το DRIVEΌμορφο, κόμπακτ, με καλούς χώρους, αξιόλογες επιδόσεις και καλή κατανάλωση. Με λίγα λόγια, όλα όσα αναζητά ο αγοραστής ενός B-SUV, με την τιμή σε αυτή τη βασική έκδοση απόλυτα ανταγωνιστική απέναντι σε αντίστοιχου μεγέθους και ισχύος SUV της ελληνικής αγοράς.
 
Τιμή  Από €25.800 (€23.990 με προωθητική ενέργεια)
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΤεχνολογίαMHEV, 1.199 cc, i3, 12v, 2 ΕΕΚ, τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας, ιντερκούλερ, 100 PS/ 5.500 rpm, 205 Nm/1.750 rpm, ήπιο υβριδικό σύστημα 48V, ηλεκτρικό μοτέρ 29 PS/55 Nm, μπαταρία ιόντων λιθίου 0,89 kWh (0,49 kWh ωφέλιμη), κίνηση εμπρός, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων
Απόδοση100 PS/5.500 rpm, 205 Nm/1.750 rpm
Διαστάσεις4.178 x 1.779 x 1.525 mm
Χώρος αποσκευών385-1.256 lt
Βάρος1.280 kg
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h10,5" 
Τελική ταχύτητα184 km/h
Μέση κατανάλωση*6,6 lt/100 km
Εκπομπές CO2109 g/km
*Μετρήσεις DRIVE
Φωτογραφίες DRIVE Media Group/Θανάσης Κουτσογιάννης

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube