Είναι επίσημο, η Ford Mustang GTD έχει 827 ίππους και 325 τελική
Η νέα Ford Mustang GTD έχει επιδόσεις — αλλά και τιμή — που παραπέμπουν σε σούπερκαρ. Υπόσχεται μάλιστα να γυρίσει την Πράσινη Κόλαση σε λιγότερο από 7'.
Μπορεί μια Ford Mustang GTD να θεωρηθεί πραγματικό σούπερκαρ; Αν και στην ψυχή πρόκειται για ένα pony car, όλα τα μηχανικά μέρη είναι βελτιστοποιημένα ώστε να προσφέρει μια καταιγιστική οδηγική εμπειρία.
Και μια πολύ γρήγορη επίσης. Σκέψου ότι η Mustang GTD υπόσχεται ότι θα μπει στην ολιγομελή ομάδα των μοντέλων παραγωγής που μπορούν να σπάσουν τα 7' στο Nürburgring. Το καλό που της θέλουμε να είναι πράγματι τόσο γρήγορη, γιατί η τιμή της τη φέρνει αντιμέτωπη με καταξιωμένους αντιπάλους. Όπως την Porsche 911 GT3 RS.
Στα χαρτιά, δύσκολα θα προτιμήσεις μια Ford Mustang GTD από μια RS Porsche. «Περιμένετε μέχρι να την οδηγήσετε», λέει η Ford
13 μήνες από τότε που έγινε η πρώτη παρουσίαση από τη Ford, ήρθε η ώρα να ανακοινωθούν με επισημότητα τα τεχνικά της χαρακτηριστικά και κόβουν την ανάσα. Ο κομπρεσοράτος V8 των 5,2 lt αποδίδει 827 ίππους και 900 Nm, ενώ ο κόφτης επενεργεί στις 7.650 rpm.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Νέα Ford Mustang GTD, αντιμέτωπη με Porsche 911 GT3 RS [video]
Η Ford Mustang GTD με το ξηρό κάρτερ δεν θα σταματήσει να επιταχύνει πριν φτάσει τα 325 km/h, νούμερα ασύλληπτα για μια... εργοστασιακή Mustang. Με τον Greg Goodall, ιθύνοντα μηχανικό του προγράμματος, να δηλώνει περήφανα ότι «έχουμε καταφέρει να πετύχουμε υψηλότερη ειδική ισχύ ανά λίτρο σε σχέση με την Porsche 911 GT3 RS». Εντάξει, αν σκεφτεί κανείς ότι η Γερμανίδα φοράει ατμοσφαιρικό μοτέρ, δεν περιμέναμε κάτι διαφορετικό.
Η αναφορά του Goodall στην GT3 RS είναι σκόπιμη, αφού αυτή θεωρούν ως τον κύριο αντίπαλο της Ford Mustang GTD. Το πισωμήχανο μοντέλο έχει ήδη καταφέρει να γυρίσει το Ring σε λιγότερα από 7' και μάλιστα με 300 ίππους λιγότερους από το Ford.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Συλλεκτική one-off Porsche 911 GT3 RS προς τιμήν του Jo Siffert
Σύμμαχος του αμερικανικού μοντέλου στον μεγάλο στόχο είναι οι ψαγμένες λύσεις που προέρχονται από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Όπως τα προηγμένα πίσω αμορτισέρ Adaptive Spool Valve (ASV) που υπογράφει η Multimatic. Θυμίζουν κοσμήματα σε προθήκη καθώς προβάλλονται στην καμπίνα, ενώ είναι άμεσα ορατά και σε αυτούς που βρίσκονται έξω από το αυτοκίνητο.
Ή η ημί-ενεργή ανάρτηση και στις τέσσερις γωνίες του αμαξώματος. Που μπορεί να μεταβεί από την πιο μαλακή στη πιο σκληρή ρύθμισή της σε μόλις 15 χιλιοστά του δευτερολέπτου — έξι φορές ταχύτερα από το ανοιγοκλείσιμο του ανθρώπινου ματιού. Ή τα ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα, τις ζάντες από μαγνήσιο, τα ανθρακονημάτινα μέρη στο αμάξωμα.
Όλα τα παραπάνω δεν θα μπορούσαν να είναι φθηνά. Στις ΗΠΑ κοστίζει $325.000 (€303.000) κι αν σου φαίνονται πολλά, μέσα σε 37 ημέρες, περισσότεροι από 7.500 αγοραστές στην Αμερική και τον Καναδά έκαναν αίτηση για να αποκτήσουν τη Ford Mustang GTD. Τιμή ευκαιρία σε σχέση με το πόσο τιμάται σε άλλες αγορές. Όπως στην Αυστρία, που εξαιτίας της υψηλής φορολογίας, η τιμή διαμορφώνεται στα €525.000.