Δημήτρης Καββούρης: Ένα Audi είναι το καλύτερο δώρο που μπορείς να κάνεις στον εαυτό σου

Δημήτρης Καββούρης: Ένα Audi είναι το καλύτερο δώρο που μπορείς να κάνεις στον εαυτό σου

Συνέντευξη με τον Διευθυντή Πωλήσεων και Marketing της Audi στην Ελλάδα.

Όταν ρωτάς κάποιον τι θα ήθελε να βελτιώσει στο προϊόν που διαχειρίζεται ή στον τρόπο που δουλεύει και σου απαντάει «τα πάντα», τότε ένα είναι σίγουρο: Πως η συνεχής εξέλιξη και βελτίωση, έχει γίνει τρόπος σκέψης, τρόπος ζωής και εν τέλει «μπούσουλας» που οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια στην επιτυχία. Και αυτό δεν έχει να κάνει μόνον με τον άνθρωπο αλλά και με το DNA της ίδιας της Audi.
 
Ούτε δέκα, ούτε είκοσι, αλλά 55 μοντέλα μετρά αυτή τη στιγμή η Audi στην αγορά και συνεχίζει να επενδύει.
 
«Στα επόμενα 4 χρόνια, η Audi θα επενδύσει τεράστια ποσά σε νέα μοντέλα, πρωτοποριακές τεχνολογίες, εναλλακτικά καύσιμα και μορφές αυτοκίνησης, αλλά και στον ίδιο τον άνθρωπο» μας λέει ο Δ. Καββούρης. Τεχνολογίες όπως αυτή της συνδεσιμότητας είναι στην πρώτη γραμμή για το Ινγκολσταντ, την ώρα που η ηλεκτροκίνηση με όλες της τις εκφάνσεις είναι η αιχμή του δόρατος για τη μάρκα. 

 
Στα επόμενα χρόνια δεν θα υπάρχει μοντέλο της Audi που να μην έχει και μια e-tron έκδοση.

Δεν είναι τυχαία - υπογραμμίζει με νόημα ο κ. Καββούρης- η παρουσία του αμιγώς ηλεκτροκίνητου R8 στη Γενεύη (ένα μοντέλο με κορυφαίες επιδόσεις, μηδενικούς ρύπους και 450 km αυτονομία), ούτε βέβαια και του Q7 e-tron, του πρώτου quattro diesel plug-in hybrid. 
 
Όλα αυτά δείχνουν τη στόχευση της εταιρείας, την ώρα που η σημασία στη λεπτομέρεια είναι για εμάς καθοριστική. Για παράδειγμα η Audi, θα ξοδέψει πολύ μεγάλα ποσά για την εξέλιξη των συστημάτων φωτισμού με τα οποία εφοδιάζει τα αυτοκίνητά της, κάτι που για κάποιους μπορεί να φαντάζει λεπτομέρεια, όμως για την Audi είναι καθοριστικής σημασίας.
 
Το ίδιο ισχύει και για τη συνδεσιμότητα. «Η Audi είναι παρούσα σε όλες τις μεγάλες εκδηλώσεις που έχουν σχέση με τη συγκεκριμένη τεχνολογία, διότι πιστεύουμε πως αυτό είναι το μέλλον και πως δεν είναι μακριά η μέρα που το αυτοκίνητο θα είναι ένας δίαυλος επικοινωνίας ανάμεσα στον οδηγό και τον κοινωνικό του περίγυρο» τονίζει ο Δημήτρης Καββούρης.
 
Για τον ίδιο λόγο πιστεύει πως η αυτόνομη οδήγηση δεν είναι ένα τεχνολογικό πυροτέχνημα αλλά το ίδιο το μέλλον της αυτοκίνησης και για την Audi είναι η μεγάλη πρόκληση, ενώ αποκαλύπτει πως στο μέλλον όλη η σχεδιαστική φιλοσοφία-προσέγγιση της μάρκας θα είναι αυτή που περιγράφεται από το Audi Prologue. 
 
Από το αύριο στο σήμερα...
...και στην ελληνική αγορά όπου το diesel έγινε μόδα. Είναι μόδα ή ανάγκη;
«Είναι και τα δύο. Σε αντίθεση με όσα λέγονται το diesel έχει μέλλον, ενώ με τις τάσεις της ελληνικής αγοράς ένα πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο σήμερα επιτυγχάνει και καλύτερες τιμές μεταπώλησης. Ωστόσο η Audi έχει εξαιρετικούς βενζινοκινητήρες, που συνδυάζουν επιδόσεις, οικονομία και χαμηλούς ρύπους και θα έλεγα πως για ένα αυτοκίνητο πόλης οι κινητήρες βενζίνης είναι πιο συμφέρουσα αγορά. Άλλωστε να μην ξεχνάμε πως έχουμε την τεχνολογία CoD (Cylinder on Demand), ενώ στο καινούργιο Α1 που έρχεται άμεσα θα έχουμε και τρικύλινδρο 1000άρη κινητήρα TFSI με 95 ίππους».
 
 
-Είναι αυτό το Α1 η αιχμή του δόρατος της Audi στην Ελλάδα;
-Είναι και αυτό. Μην ξεχνάμε το Q3 που μέσα στο 2014 πούλησε πάνω από 600 αυτοκίνητα, το Α3 που έχει εκδόσεις κυριολεκτικά για όλους αφού ξεκινά από κινητήρες 1,2 λίτρου και φτάνει στο κορυφαίο S3, αλλά και το ολοκαίνουργιο Α4 που θα είναι στην Ελλάδα τον Σεπτέμβριο και το οποίο θα ενσωματώνει στοιχεία και τεχνολογία από μεγαλύτερες κατηγορίες, όπως το virtual cockpit που γνωρίσαμε στο καινούργιο ΤΤ.
Ειδικά για το A3 e-tron θέλω να πω (γιατί πολλοί είναι αυτοί που ρωτούν) πως είναι το μοναδικό αυτοκίνητο στην κατηγορία του «δύο σε ένα», αφού μπορεί να συνδυάζει τα αγαθά της ηλεκτροκίνησης σε καθημερινή χρήση, αλλά και να σε πάει όπου θες, έχοντας 940 km συνδυαστική αυτονομία
 
- Είναι όμως ακριβό.
- Θα έλεγα πως δεν είναι φθηνό. Όμως πρέπει να συνυπολογίσουμε ότι ενσωματώνει κορυφαία τεχνολογία που είναι ακόμη ακριβή στη βάση της και έχει ένα πρόσθετο δωρεάν εξοπλισμό αξίας 4.000 ευρώ. Δεδομένων όλων αυτών, ναι τα 41.500 ευρώ δεν είναι λίγα, αλλά απευθύνεται σε ένα μοναδικό κοινό. Όταν η συγκεκριμένη τεχνολογία εξαπλωθεί σε περισσότερα μοντέλα είναι σίγουρο πως θα είναι και πιο φθηνή.
 
Καινούργιο ή μεταχειρισμένο;
Με την αγορά των μεταχειρισμένων να ανθεί δεν μπορούμε να παραλείψουμε το «Audi Approved :plus». Επιγραμματικά τι είναι αυτό το πρόγραμμα;
 
«Θα το έλεγα μεταχειρισμένο σαν καινούργιο, με εγγύηση, με έλεγχο σε 110 σημεία και με τη γνωστή ποιότητα και αξιοπιστία των αυτοκινήτων μας. Μην ξεχνάτε πως η Audi δίνει 5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση σε όλα της τα αυτοκίνητα».
 
 
Τελικά γιατί να αγοράσει κάποιος ένα Audi;
 
- Θα έλεγα για τρεις λόγους. Ο πρώτος είναι πως κάνεις ένα καλό δώρο στον εαυτό σου. Επιλέγεις ένα αυτοκίνητο που μπορείς να το «χτίσεις» πάνω στις ανάγκες σου, να το διαλέξεις μέσα από μια πολυ μεγάλη γκάμα προϊόντων και να το απολαμβάνεις όλο το χρόνο.
 
Ο δεύτερος είναι η ποιότητα του προϊόντος αυτού καθαυτού που το καθιστά μοναδικό στη διάρκεια του χρόνου και ο τρίτος είναι πως μπαίνεις σε μια μεγάλη οικογένεια με την οποία δένεσαι για όλη σου τη ζωή.
Και αυτό γιατί στην Kosmocar, η σχέση μας με τον πελάτη, δεν τελειώνει την ώρα που του παραδίδουμε τα κλειδιά του αυτοκινήτου. Θα έλεγα ότι εκείνη ακριβώς τη στιγμή αρχίζει μια σχέση που θα αποδειχθεί σχέση ζωής, αφού ο αγοραστής Audi θα ανακαλύψει που έχει δίπλα του σε κάθε στιγμή μια εταιρεία που τον αντιμετωπίζει όχι σαν πελάτη αλλά σαν μέλος μιας μεγάλης παρέας,μιας οικογένειας. 
 
Κλείνουμε με την τυπική ερώτηση:
- Πού θα πάει η ελληνική αγορά το 2015;
 
H απάντηση από ένα γνώστη της αγοράς όπως ο Δημήτρης Καβούρης σαφής: «Η δυναμική και οι ανάγκες της αγοράς είναι για πάνω από 120.000 αυτοκίνητα. Όμως δεν τη βλέπω με τις υπάρχουσες συνθήκες να ξεπερνά τις 80.000 μονάδες. Αν αποκτήσουμε σταθερό και δίκαιο φορολογικό σύστημα όλα θα αλλάξουν προς το καλύτερο...».
 
Δεν μπορούμε παρά να προσυπογράψουμε.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube