Test drive: MG ZS Max Hybrid+, πάρε κόσμε!

Test drive: MG ZS Max Hybrid+, πάρε κόσμε!

Με το ολοκαίνουργιο MG ZS Max Hybrid+, η MG αποδεικνύει για άλλη μια φορά ότι αντιλαμβάνεται άψογα τον παλμό της αγοράς, προσφέροντας ένα φουλ υβριδικό SUV με υψηλό value for money και πολλά ουσιαστικά πλεονεκτήματα.

H MG αποτελεί μέρος της ελληνικής πραγματικότητας εδώ και περίπου ενάμιση χρόνο, προσφέροντας στους καταναλωτές πληθώρα επιλογών, τόσο ως προς τις κατηγορίες όσο και ως προς τα συστήματα κίνησης. Από το B-SUV MG ZS, μέχρι τα φουλ υβριδικά MG3 Hybrid+ και προσφάτως το MG ZS Max Hybrid+ και το αμιγώς ηλεκτρικό MG4, όλα της τα μοντέλα χαρακτηρίζονται από υψηλή τεχνολογία και ιδιαίτερα ανταγωνιστική τιμή.

H πορεία της φίρμας στην ελληνική αγορά κρίνεται επιτυχημένη, μιας και μέχρι τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές έχει παραδώσει πάνω από 3.000 αυτοκίνητα στην Ελλάδα. Σημείο αναφοράς, αναντίλεκτα το MG ZS. Ένα αυτοκίνητο που με 2.000 και πλέον πωλήσεις έχει μπει στο τοπ 5 των πωλήσεων B-SUV και συνεχίζει με ακόμα μεγαλύτερες βλέψεις.

Το MG ZS Max Hybrid+ με το συνολικό πακέτο εξοπλισμού, αυτοκινητικής ουσίας και τιμής είναι ένα πιο τα πιο ενδιαφέροντα υβριδικά SUV της αγοράς

Test drive: MG ZS Max Hybrid+, Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis
Πρώτο μέλημα του MG ZS Max Hybrid+ είναι η άνεση. Με την ανάρτηση να είναι όσο ενδοτική πρέπει, φιλτράροντας αποτελεσματικά τις ανισομέρειες που υπάρχουν σε πληθώρα στους ελληνικούς δρόμους.

Στα χέρια μας έχουμε τη δεύτερη, σαφώς πιο εξελιγμένη γενιά. Προσωπική μας άποψη, πως μαζί με τα ολοκαίνουργια Citroën C3 και Kia EV3 (που θα δοκιμάσουμε σύντομα και επί ελληνικού εδάφους), το MG ZS Max Hybrid+ αποτελεί μια από τις πιο ενδιαφέρουσες αφίξεις στην ελληνική αγορά. Και προσέξτε! Δεν μιλάμε για ένα απλό facelift σε σχέση με την πρώτη γενιά, η οποία και θα παραμείνει στην αγορά. Αλλά για ένα καθόλα πιο προηγμένο αυτοκίνητο. Έχουμε λοιπόν και λέμε: Φουλ υβριδικό SUV, με 197 ίππους και τιμή εκκίνησης τις €24.050. Πράγματα που στη θεωρία τουλάχιστον ακούγονται σφόδρα δελεαστικά.

Ξετυλίγοντας λοιπόν το κουβάρι, παρατηρούμε πως οι αλλαγές στο αυτοκίνητο είναι πολλές και σημαντικές. Η μεγαλύτερη όμως εντοπίζεται στις διαστάσεις. Το ήδη μεγάλο ZS που ναι μεν πατούσε στην κατηγορία των B-SUV αλλά φλέρταρε και με τη μεγαλύτερη, μεγάλωσε κι άλλο.

Test drive: MG ZS Max Hybrid+, Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis
To MG ZS Max Hybrid+ έχει μεγαλώσει σε διαστάσεις, φτάνοντας τα 4,43 m. Διατηρώντας τις κομψές και ρέουσες γραμμές που χαρακτήριζαν την πρώτη γενιά του αυτοκινήτου.

Κι από τα 4,31 m το μήκος του πλέον αγγίζει τα 4,43 m, γεγονός που πλέον το τοποθετεί, από άποψη διαστάσεων κοντά στα C-SUV. Αυξημένες είναι και οι υπόλοιπες διαστάσεις με το πλάτος να φτάνει τα 1,82 m (+1cm), το ύψος τα 1,64 m (+1,5 cm) και το μεταξόνιο τα 2,61 m (+3 cm).

Σχεδιαστικά τώρα, ακολουθεί την εξελικτική οδό και τους πλέον πρόσφατους αισθητικούς κώδικες της κινεζικής φίρμας, που πρωτοείδαμε στο MG3 και στο επίσης νέο HS. Το εμπρός τμήμα διαγράφεται σαφώς πιο επιθετικό, με τη μεγάλη μάσκα που πλαισιώνεται από τις κωνικές φωτιστικές μονάδες να δίνει στο ZS Max Hybrid+ έξτρα πόντους δυναμισμού. Αυτό που επίσης βλέπουμε είναι πως, σε σχέση με την πρώτη γενιά, ο λογότυπος MG άλλαξε θέση και από τη γρίλια της μάσκας έχει μεταφερθεί ψηλά στο καπό.

Test drive: MG ZS Max Hybrid+, Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis
Το εμπρός μέρος είναι σαφώς πιο επιθετικό, θυμίζοντας το MG3 Hybrid+ αλλά και το νέο MG HS. Με τον λογότυπο MG να έχει μετακινηθεί από τη γρίλια της μάσκας στο κέντρο του καπό. 

Στο πλάι, το βλέμμα συναντά τις δύο έντονες νευρώσεις, οι οποίες δένουν αρμονικά με τις κομψές, ρέουσες γραμμές αλλά και τις ισορροπημένες αναλογίες του συνόλου. Την ώρα που στο πίσω μέρος, η ευμεγέθης αεροτομή και ο ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας με τις ψεύτικες απολήξεις της εξάτμισης, δίνουν πιο ευχάριστη και μοντέρνα νότα.

Θεωρούμε πως θα συμφωνήσετε μαζί μας. Η δεύτερη γενιά του MG ZS είναι πιο όμορφη από την πρώτη. Κάτι που καταφέρνει ανεπιτήδευτα, χωρίς να αλλοιώνεται ο χαρακτήρας της. Δεν υπάρχουν σχεδιαστικές ακρότητες και περιττές φιοριτούρες. Παρά μόνο καθαρές γραμμές και σωστές βάσει του όγκου αναλογίες. Που χαρίζουν στο ZS Max Hybrid+ ένα εξευρωπαϊσμένο σουλούπι.

Αυτός ακριβώς ο ευρωπαϊκός προσανατολισμός βρίσκει εφαρμογή και στην πολύ φιλόξενη και κατά γενική ομολογία, καλαίσθητη καμπίνα. Όπου στο πάνω μέρος του ταμπλό, η φαρδιά, αφρώδης επιφάνεια δίνει την εντύπωση πως βρίσκεσαι σε ένα ακριβότερο αυτοκίνητο.

Test drive: MG ZS Max Hybrid+, Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis
Η ποιότητα των υλικών στο επάνω μέρος του ταμπλό θυμίζει premium προτάσεις που κοστίζουν αρκετά παραπάνω. Όσο κατεβαίνεις προς τα κάτω, διαπιστώνεις πως έχουν χρησιμοποιηθεί σκληρά πλαστικά, τα οποία μοιάζουν ευαίσθητα σε γρατζουνιές. Η συναρμογή τους πάντως είναι άψογη, εκμηδενίζοντας τα περιθώρια για παράπονα.

Στα χαμηλότερα σημεία (στο κάτω μέρος της πόρτας αλλά και της κονσόλας) τα πλαστικά είναι αναμενόμενα σκληρά. Το σύνολο όμως δείχνει καλοφτιαγμένο και στιβαρό, με τη συναρμογή να ισχυρίζεται πως θα κερδίσει το στοίχημα με τον χρόνο.

Από εκεί και πέρα, ο οδηγός έχει στη διάθεσή του δύο μεγάλες οθόνες. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, με διαγώνιο στις 7” παρουσιάζει με απλοϊκά και κατανοητά γραφικά στον οδηγό όλες τις χρήσιμες πληροφορίες. Περιλαμβανομένων κι εκείνων που σχετίζονται με τα συστήματα ασφαλείας και τη λειτουργία του υβριδικού συστήματος.

Test drive: MG ZS Max Hybrid+, Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis
Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων στις 7" δεν εντυπωσιάζει με τα γραφικά του. Παρέχει όμως με τρόπο κατανοητό όλα όσα χρειάζεται να γνωρίζει ο οδηγός. Από τη λειτουργία του υβριδικού συστήματος, μέχρι και τα συστήματα ασφαλείας.

Στην καρδιά του ταμπλό, υπάρχει μια μεγαλύτερη οθόνη για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Που στην έκδοση Exclusive της δοκιμής μας φτάνει τις 12,3” -10,25” στη βασική Excite. Χρησιμοποιεί το πιο πρόσφατο λειτουργικό σύστημα της εταιρείας, κάτι που συμβάλλει στην πιο σύγχρονη εικόνα.

Συνολικά, τα γραφικά και η απόκριση παραμένουν ένα βήμα πίσω σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Αν όμως τα συγκρίνουμε με την πρώτη γενιά, αντιλαμβανόμαστε τη σαφή πρόοδό τους. Το ιντερφέις της οθόνης είναι φιλικό και η λειτουργία της χρηστική και αποτελεσματική. Πάντως, όπως και στα περισσότερα μοντέλα της MG, υπάρχει η κλασική πλέον ευαισθησία στις δαχτυλιές και στις αντανακλάσεις. Να τονίσουμε τέλος, πως το MG ZS Max Hybrid + επιτρέπει μεν συνδεσιμότητα με Android Auto και Apple CarPlay, αλλά μόνο ενσύρματα.

Αυτό που επίσης καταλαβαίνεις αβίαστα, είναι πως οι σχεδιαστές της καμπίνας εστίασαν στην πρακτικότητα. Υπάρχουν μπόλικες θήκες για μικροπράγματα, δύο βολικές ποτηροθήκες εμπρός από το υποβραχιόνιο και μια έξυπνη θήκη-ραφάκι εμπρός από τον συνοδηγό. Μάλιστα, οι φυσικοί διακόπτες που παίρνουν θέση κάτω από την οθόνη ενισχύουν την εργονομία του.

Test drive: MG ZS Max Hybrid+, Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis
Η έξυπνη θήκη-ραφάκι μπροστά από τον συνοδηγό είναι μια ευπρόσδεκτη προσθήκη. Κάλλιστα λοιπόν μπορείς να ακουμπήσεις σε αυτό τα κλειδία ή το πορτοφόλι σου.

Όσον αφορά τα καθίσματα, είναι άνετα, με ωραία επένδυση αλλά υποτυπώδη πλευρική στήριξη. Ο οδηγός, ανεξαρτήτως αναστήματος, δεν θα δυσκολευτεί να βρει την ιδανική θέση οδήγησης, έχοντας παράλληλα πάρα πολύ καλή περιμετρική ορατότητα. Αν κάτι μας έλειψε, αυτό είναι η τηλεσκοπική ρύθμιση του τιμονιού, το οποίο ρυθμίζεται μόνο σε ύψος.

Για το τέλος αφήσαμε τους χώρους. Ένα πεδίον δόξης λαμπρό για το ZS πρώτης γενιάς. Κι όπως φαίνεται και για τη δεύτερη. Πίσω, δύο ενήλικοι θα κάνουν απροβλημάτιστα μεγάλα ταξίδια, έχοντας περίσσιο αέρα για το κεφάλι και τα πόδια τους.

Το ZS Max Hybrid+ δεν θα πει όχι και στη μεταφορά τριών ενηλίκων στο πίσω κάθισμα, ακόμη κι αν είναι υψηλόσωμοι. Κάτι που διαπιστώσαμε κατά τη διάρκεια της δοκιμής, όταν και ανεβήκαμε από τον Βόλο στα Χάνια και το χιονοδρομικό κέντρο. Το χαμηλό τούνελ μετάδοσης επιτρέπει στον μεσαίο επιβάτη να βολέψει τα πόδια με μεγαλύτερη ευκολία απ’ ό,τι σε άλλα ανταγωνιστικά μοντέλα. Το μόνο που θα πρέπει να συνηθίσει, είναι το σχετικά ψηλό έδρανο του μεσαίου καθίσματος.

Test drive: MG ZS Max Hybrid+, Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis
Οι χώροι παραμένουν ένα από τα δυνατότερα χαρτιά του αυτοκινήτου. Δύο ενήλικες επιβάτες, ανεξάρτητα από τη σωματική τους διάπλαση δεν θα διαμαρτυρυθούν ακόμη κι αν μπροστά τους κάθονται άνθρωποι με μπόι άνω του 1,85 m. 

Τα 443 lt του χώρου αποσκευών (1.457 lt με την αναδίπλωση της πίσω σειράς καθισμάτων) κυμαίνονται στον μέσο όρο της κατηγορίας. Στην εξίσωση προσθέστε το μεγάλο άνοιγμα, το πλήρως εκμεταλλεύσιμο σχήμα, αλλά και το διπλό δάπεδο που θα διευκολύνουν σημαντικά τη διαδικασία της φόρτωσης.

Test drive: MG ZS Max Hybrid+, Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis
Σε σχέση με το θερμικό ZS, o χώρος αποσκευών έχει χάσει μόλις 6 lt! Τα 442 lt λοιπόν, σε συνδυασμό με το πλήρως εκμεταλλεύσιμο σχήμα και το μεγάλο άνοιγμα της πόρτα θα διευκολύνουν σημαντικά τη φόρτωση. 

Μιλώντας ρεαλιστικά, ένα από τα αντικειμενικά μειονεκτήματα του πρώτου MG ZS είναι τα αδύναμα μοτέρ του. Τόσο o ατμοσφαιρικός 1.500άρης με τους 106 ίππους και το 5άρι σασμάν όσο και ο τουρμπάτος 1.000άρης με τους 111 και χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων, κινούν το ZS οριακά ή απλώς ικανοποιητικά. Κάνοντάς το παράλληλα λαίμαργο για βενζίνη.

Στη νέα γενιά όμως, το SUV της MG αλλάζει στάτους καθώς διατίθεται αποκλειστικά με το φουλ υβριδικό σύστημα που πρωτοείδαμε στο MG3 Hybrid+. Σύστημα κίνησης που αποτελείται από έναν 4κύλινδρο ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 1.5 lt που λειτουργεί σε κύκλο Attkinson, αποδίδοντας 102 ίππους και 128 Nm.

Test drive: MG ZS Max Hybrid+, Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis
O ατμοσφαιρικός 1.500άρης βενζινοκινητήρας επικουρείται από έναν ηλεκτροκινητήρα 136 PS. Με τη συνδυαστική απόδοση του συστήματος να φτάνει τους 197 ίππους και 465 Nm. Το υβριδικό σύστημα της MG εστιάζει στην ηλεκτρική κίνηση, ιδιώς στην πόλη. Σε βαθμό που ξεχνάς ότι υπάρχει θερμικός κινητήρας. Εμείς πάντως, ακόμα και σε συνθήκες ταξιδιού, είδαμε το MG ZS Max Hybrid+ να ρολάρει ηλεκτρικά ακόμη και με ταχύτητες κοντά στα 100 km/h. Υπό τον όρο ότι υπάρχει απόθεμα ενέργειας στη μπαταρία. 

Επικουρείται δε από έναν ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων και 250 Nm που αντλεί ενέργεια από μια μεγάλη -για τα δεδομένα των HEV- μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 1,83 kWh (0,92 ωφέλιμες) που λειτουργεί σε υψηλή τάση 350V. Το σύστημα ολοκληρώνεται από μια γεννήτρια 61 PS και 60 Nm, κι ένα αυτόματο κιβώτιο τριών σχέσεων που στέλνει την ισχύ αποκλειστικά στους εμπρός τροχούς.

Η μόνη διαφορά συγκριτικά με το σουπερμίνι της φίρμας εντοπίζεται στην ιπποδύναμη και στη ροπή, με το MG ZS Max Hybrid+ να αποδίδει 197 PS και 465 Nm -195 PS και 425 Nm το MG3 Hybrid+. Νούμερα πως όπως εύλογα φαντάζεστε κινούν με περίσσια άνεση το βάρους 1.410 kg SUV.

Αναλογικά με τη συνολική ισχύ, οι εργοστασιακές επιδόσεις μπορεί να μην εντυπωσιάζουν. Το 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 8,7” και η τελική ταχύτητα φθάνει μόλις τα 168 km/h. H ουσία της δύναμης του ZS Max Hybrid+ βρίσκεται στις ενδιάμεσες επιταχύνσεις. Οι οποίες είναι παραπάνω από ικανοποιητικές για οικογενειακό SUV που εστιάζει κυρίως στην άνεση και στην οικονομία. Κοινώς, με όποια ταχύτητα κι αν κινείσαι, νιώθεις πως έχεις αρκετή δύναμη σε κάθε βύθισμα του δεξί πεντάλ, με το σύνολο να ανταποκρίνεται άμεσα.

Test drive: MG ZS Max Hybrid+, Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis
Σε σύγκριση με το απλό ZS η ποιότητα κύλισης είναι βελτιωμένη και το συνολικό πάτημα πιο στιβαρό. Με τους 197 ίππους να χαρίζουν στο κινεζικό SUV την απαραίτητη σπιρτάδα για γρήγορες και ασφαλείς προσπεράσεις, ακόμη κι όταν είναι φορτωμένο.

Μιλώντας για οικονομία, η MG ανακοινώνει πως το αυτοκίνητό της καίει στρογγυλά 5 lt/100 km. Νούμερο που δεν απέχει πολύ από την πραγματικότητα. Στην πόλη, να περιμένετε νούμερα κοντά στα 5,6-5,7 lt/100 km. Στον αυτοκινητόδρομο, με γεμάτο πορτμπαγκάζ και χωρίς να είμαστε ιδιαίτερα φειδωλοί με το γκάζι μετρήσαμε 6,4 lt/100 km.

Για τη χαμηλή κατανάλωση του ZS Max Hybrid+ φροντίζει αφενός η μεγάλη χωρητικότητα της μπαταρίας (στην πόλη σχεδόν ξεχνάς το θερμικό μοτέρ), αλλά και ο τρόπος που λειτουργεί το υβριδικό σύστημα. Το θερμικό μοτέρ φροντίζει ώστε να υπάρχει πάντα το κατάλληλο απόθεμα στην μπαταρία, έτσι ώστε να γράφεις όσο το δυνατόν περισσότερα ηλεκτρικά χιλιόμετρα, ακόμη και με ταχύτητα κοντά στα 90-100 km/h.

Test drive: MG ZS Max Hybrid+, Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis

Αυτό όμως που αναντίλεκτα θα εκτιμήσεις είναι ο τρόπος με τον οποίο το κινεζικό μοντέλο ξεδιπλώνει τις αρετές του στον δρόμο. Σε σχέση με την πρώτη γενιά είναι πολύ πιο στιβαρό, με την ποιότητα κύλισης να είναι εξαιρετική. Υπενθυμίζοντας για ακόμη μια φορά το πόσο έχει κλείσει η ψαλίδα ανάμεσα στους Κινέζους και τον ευρω-ιαπωνικό ανταγωνισμό.

Ανάλογα με το επιλέξιμο προφίλ οδήγησης (Eco, Normal και Sport) θα καταλάβεις τη διαφορά στην απόκριση του γκαζιού, τη λειτουργία του κινητήρα και του τιμονιού. Το τελευταίο, τηρουμένων των αναλογιών, έχει σωστό βάρος και καλή πληροφόρηση, αλλά απέχει πολύ από το να χαρακτηριστεί σπορτίφ ή κοφτερό.

Η ρύθμιση της ανάρτησης είναι προσανατολισμένη περισσότερο προς την κατεύθυνσης της άνεσης και λιγότερο υπέρ της δυναμικής οδήγησης. Είναι όσο ενδοτική χρειάζεται, διαχειρίζεται αποτελεσματικά το βάρος και φιλτράρει ικανοποιητικά και πειστικά τις κακοτεχνίες των ελληνικών δρόμων. Να σημειώσουμε εδώ πως η έκδοση της δοκιμής μας εξοπλιζόταν με την κατά τη γνώμη μας ιδανική διάσταση τροχών για το ύφος του αυτοκινήτου: 215/55 R17.

Οι δρόμοι με στροφές δεν θα λέγαμε πως βγάζουν το ZS Max Hybrid+ από το comfort zone του. Απλώς, δεν τους προτιμά! Το περιθώριο πρόσφυσης είναι υψηλό, πλην όμως όταν αποφασίσεις να μείνεις με το γκάζι στη στροφή ή να διορθώσεις την πορεία σου θα αντιληφθείς το βάρος του αυτοκινήτου. Χωρίς ωστόσο η κλίση να σε προβληματίζει ή να θέτει θέμα ασφάλειας με απρόοπτες αντιδράσεις, ακόμα και κοντά στο όριο της πρόσφυσης.

Test drive: MG ZS Max Hybrid+, Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis
Οι 197 ίπποι δεν πρέπει να σε ξεγελάνε. Το ZS Max Hybrid+ δεν είναι αυτοκίνητο με σπορτίβ διαθέσεις. Το τιμόνι μπορεί να δίνει σωστό feedback στον οδηγό, ωστόσο όταν αποφασίσεις να πιέσεις στη στροφή καταλαβαίνεις τα 1.410 kg του βάρους του.

Ως προς το σύστημα πέδησης (δίσκοι εμπρός και πίσω), η αλήθεια είναι πως το πεντάλ έχει ξύλινη αίσθηση και μια αρκετά μικρή διαδρομή που απαιτεί συνήθεια. Στοιχεία που όμως δεν επηρεάζουν την κατά τα άλλα αποδοτική και ακούραστη λειτουργία του. Αυτό που επίσης μας άρεσε είναι το πολύ καλό σε λειτουργία σύστημα ανάκτησης ενέργειας. Ο οδηγός μπορεί να ρυθμίσει τα τρία στάδια του στην οθόνη, μειώνοντας έτσι τις επαφές με το πεντάλ του φρένου, ειδικά στην πόλη.

Test drive: MG ZS Max Hybrid+, Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis
Τα τρία στάδια της ανάκτησης ενέργειας ρυθμίζονται εύκολα από την κεντρική οθόνη. Ακόμη και στη μεσαία επιλογή το αυτοκίνητο κόβει αρκετά, μειώνοντας τις επαφές με το πεντάλ του φρένου. Το οποίο έχει μια ομολογουμένως ξύλινη αίσθηση και αρκετά μικρή διαδρομή.

Στον ανοιχτό δρόμο, το MG ZS Max Hybrid+ είναι ευθύβολο και σταθερό. H ηχομόνωση είναι επίσης πολύ υψηλού επιπέδου, με τους όποιους αεροδυναμικούς θορύβους να εμφανίζονται πάνω από τα 130 km/h, αλλά να μην ενοχλούν επί της ουσίας τους επιβάτες.

To MG ZS Max Hybrid+ είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά σε τρεις εκδόσεις εξοπλισμού: Excite, Exclusive και Luxury. Με την τιμή εκκίνησης να ορίζεται στις €24.050. Όσον αφορά την έκδοση Exlcusive της δοκιμή, το κόστος φτάνει τις €26.550, με την κορυφαία πρόταση Luxury να κοστίζει €29.150.

Test drive: MG ZS Max Hybrid+, Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis

Πού τοποθετείται απέναντι στον πολυσχιδή ανταγωνισμό; To Toyota Yaris Cross με τους 116 ίππους ξεκινά από τις €24.270. Από άποψη μεγέθους και χώρων δεν τίθεται θέμα σύγκρισης, μιας και το ZS Max Hybrid είναι πολύ μεγαλύτερο από το B-SUV των Ιαπώνων. Βλέπουμε όμως πως η τιμή τους είναι παραπλήσια.

Και φτάνουμε τώρα στο ζουμί, συγκρίνοντάς το με υβριδικά SUV που από άποψη διαστάσεων μοιράζονται την ίδια κατηγορία. Toyota CH-R €28.300, Dacia Duster €28.890, Hyundai Kona €31.590, Honda HR-V €35.300, Nissan Qashqai, το μόνο με παρόμοια ιπποδύναμη (190 PS) €39.990.

Βλέπουμε λοιπόν πως η μεσαία έκδοση του ZS Max Hybrid+ είναι σημαντικά φθηνότερη από τις βασικές εκδόσεις των άμεσων ανταγωνιστών του. Τι αγοράζεις όμως με €26.550; Ένα άνετο, φουλ υβριδικό SUV με 197 άλογα, με χώρους μικρομεσαίου και τιμή B-SUV. Και πλούσιο εξοπλισμό που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων ψηφιακό πίνακα οργάνων 7”, κεντρική οθόνη 12,3”, ηλεκτρικό χειρόφρενο, Auto Hold, κάμερα οπισθοπορείας, αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, προειδοποίηση εμπρόσθιας σύγκρουσης, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, adaptive cruise control με stop & go, σύστημα παρακολούθησης τυφλού σημείου και πολλά ακόμη.

Test drive: MG ZS Max Hybrid+, Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis
Το MG ZS Max Hybrid+, αν και οδηγήθηκε κατά κύριο λόγο μακριά από την πόλη έκαψε 6,2 lt/100 km. Στην πόλη και χάρη στο αποδοτικό υβριδικό σύστημα της MG νούμερα της τάξης των 5,6-5,7 lt είναι πέρα για πέρα ρεαλιστικά.

Αγοράζεις όμως κι ένα αυτοκίνητο με επτά χρόνια εργοστασιακή εγγύηση (ή 150.000 km), επτά χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια και επτά χρόνια δωρεάν έλεγχο. Με την εγγύηση να είναι πλήρως μεταβιβάσιμη στον επόμενο ιδιοκτήτη, μέχρι και την περίοδο της λήξης της.

Το MG ZS Max Hybrid+ είναι ένα όμορφο, ευρύχωρο, οικονομικό σε χρήση (δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας) και κτήση αυτοκίνητο, με εξαιρετική σχέση τιμής-αξίας. Που εκτός των άλλων εφοδιάζεται με ένα πέρα για πέρα αποδοτικό υβριδικό σύστημα. Μπορεί να είμαστε ακόμη στην αρχή του 2025, όμως πιστεύουμε πως έχουμε να κάνουμε με ένα αυτοκίνητο που συγκαταλέγεται επάξια μεταξύ των ευκαιριών της χρονιάς.

Διαμόρφωσε το δικό σου MG ZS Max Hybrid+ στον configurator της αντιπροσωπείας, εδώ

MG ZS Max Hybrid+

Τι λέει το DRIVEΣε σχέση με την πρώτη γενιά του ZS, το MG ZS Max Hybrid+ είναι βελτιωμένο σε όλους τους τομείς. Με όπλα του την άνεση, την ποιότητα, το αποδοτικό υβριδικό σύστημα κίνησης, την οικονομία και φυσικά την τιμή είναι μια από τις καλύτερες επιλογές της κατηγορίας.
Τιμή  Από €24.050 (έκδοση Excite)
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΤεχνολογίαHEV, 1.498 cc, i4, 16v, 102 PS/ 6.000 rpm, 128 Nm/4.500 rpm, ηλεκτρικό μοτέρ 136 PS και 250 Nm, ηλέκτρικό μοτέρ 61 PS και 60 Nm, μπαταρία ιόντων λιθίου 1,83 kWh (0,92 ωφέλιμες), κίνηση εμπρός, αυτόματο κιβώτιο τριών σχέσεων
Απόδοση197 PS, 465 Nm
Διαστάσεις4.430 x 1.818 x 1.635 mm
Χώρος αποσκευών443-1.457 lt
Βάρος1.410 kg
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h8,7" 
Τελική ταχύτητα168 km/h
Μέση κατανάλωση*6,2 lt/100 km
Εκπομπές CO2113-115 g/km
*Μέτρηση DRIVE
Φωτογραφίες DRIVE Media Group/Θανάσης Κουτσογιάννης

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube