Test drive: BMW M5, βαρέων βαρών

Test drive: BMW M5, βαρέων βαρών

Τα νούμερα της νέας BMW M5 προκαλούν ίλιγγο, αλλά πλέον σηκώνει στις πλάτες της και το βάρος της τεχνολογίας. Πρόοδος ή πισωγύρισμα;

Από την πρώτη E28 του 1984 με τον straight-six 3,5 λίτρων της κεντρομήχανης M1, η BMW M5 κατάφερε να εξελιχθεί σε ένα αυτοκίνητο-σύμβολο. 

Ένα μοντέλο που παντρεύει τη σπορ φιλοσοφία του M Motorsport με την πολυτέλεια, δημιουργώντας τo πρότυπo στα σεντάν υψηλών επιδόσεων. Διότι κακά τα ψέματα, πολλοί προσπάθησαν να τη συναγωνιστούν όλα αυτά τα χρόνια, αλλά η M5 παρέμεινε ο αδιαμφισβήτητος βασιλιάς της κατηγορίας. 

Αν και η M5 δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις, η έβδομη γενιά G90 έρχεται με τόσες αλλαγές που μοιάζει να επανεφευρίσκει τον εαυτό της. Νιώθοντας την ανάγκη να μας συστηθεί εκ νέου. Το μεγάλο νέο είναι ότι η βαυαρική σούπερ μπερλίνα αγκαλιάζει την εποχή της ηλεκτροκίνησης, υιοθετώντας σύστημα κίνησης plug-in hybrid με θηριώδη απόδοση: 727 ίπποι και 1.000 Nm!

Η νέα BMW M5 παραμένει ένας εξαιρετικά ικανός εκπρόσωπος της κατηγορίας των σεντάν υψηλών επιδόσεων, αλλά φαντάζει και η ίδια λίγο μπερδεμένη, αναζητώντας έναν πιο ξεκάθαρο ρόλο

2025 BMW M5

Ωστόσο, αυτή η επανάσταση συνοδεύεται από την πρόκληση του σημαντικά αυξημένου βάρους, που φτάνει πλέον τα 2.510 kg. Χαρακτηριστικά που οδήγησαν στην ίσως πιο ριζοσπαστική αλλαγή στην ιστορία της, ακόμη μεγαλύτερη και από τη μετάβαση στην τετρακίνηση στην προηγούμενη γενιά.

Αναμενόμενα, οι αλλαγές έχουν προκαλέσει διχογνωμία στους φίλους της μάρκας και του μοντέλου. Αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η M5 ανέκαθεν συμβάδιζε με την τεχνολογική πρόοδο, ακόμα και όταν οι εξελίξεις προκαλούσαν αντιδράσεις. Από τον V10 και το κιβώτιο SMG, μέχρι το πέρασμα στους κινητήρες τούρμπο και στην τετρακίνηση, κάθε νέα προσθήκη συναντούσε κριτική, για να δικαιωθεί αργότερα στον δρόμο. Τώρα, με την υβριδική τεχνολογία να ενισχύει τις δυνατότητές της, η M5 δείχνει έτοιμη να ανοίξει ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της. Κεφάλαιο όπου η οδηγοκεντρική αίσθηση καλείται να συνυπάρξει με μια τεχνολογική πολυπλοκότητα που δεν εξαντλείται στα υβριδικά χαρακτηριστικά της.

Οι τεχνολογικές καινοτομίες περιλαμβάνουν ακόμα την τετραδιεύθυνση και τη δυνατότητα κίνησης αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια. Αλλά και πλήρως προσαρμόσιμες ρυθμίσεις, από τις αναρτήσεις και το κιβώτιο, μέχρι την κατανομή της ισχύος σε δύο ή τέσσερις τροχούς. Ένα πλήθος ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού. Και φυσικά μια απόλυτα ψηφιοποιημένη και συνδεδεμένη καμπίνα. Στοιχεία που δεν δένουν απόλυτα με το σπορ προφίλ της, αλλά φανερώνουν μια προσπάθεια να γεφυρωθεί το χάσμα της κληρονομιάς, με τις απαιτήσεις του σήμερα για περισσότερη ασφάλεια, βιωσιμότητα... Και όπως υποδηλώνει το παρουσιαστικό της Μ5, το όλο εγχείρημα συνοδεύεται με μια πιο επιθετική εμφάνιση από ποτέ.

2025 BMW M5

Στο παρελθόν οι M5 ξεχώριζαν για την κομψή, διακριτική παρουσία τους, αλλά η G90 δεν αφήνει περιθώριο για παρερμηνείες. Οι φαρδιές γραμμές, οι έντονοι θόλοι των τροχών, οι μεγάλοι αεραγωγοί και οι επιθετικοί προφυλακτήρες, μαζί με τα χαρακτηριστικά τετραπλά τελικά της εξάτμισης, συνθέτουν ένα παρουσιαστικό που δεν περνά απαρατήρητο. Σε αυτό βοηθούν βέβαια και οι μεγάλες αναλογίες του πληθωρικού αμαξώματος, με το μήκος του να ξεπερνά τα πέντε μέτρα. Στην περίπτωση του αυτοκινήτου που μας παραχωρήθηκε από την ελληνική αντιπροσωπεία, τον σπορ χαρακτήρα ενισχύουν η έξτρα ανθρακονημάτινη οροφή και πίσω αεροτομή του πακέτου M Carbon (+€3.385), αλλά και το ματ χρώμα Frozen Deep Grey (+€4.019).

Στο εσωτερικό από την άλλη, η συνολική αίσθηση δεν είναι πρωτόγνωρη. Υπό την έννοια ότι παραπέμπει στη γνωστή σπορ πολυτέλεια των BMW με τη σχεδίαση να μας είναι οικεία από τις δοκιμές των i5 και της ντίζελ 5άρας. Άρτιο ποιοτικά, μας καλωσόριζε τα κρύα πρωινά, ενεργοποιώντας αυτόματα την πρώτη σκάλα στη θέρμανση του τιμονιού και του καθίσματος του οδηγού.

2025 BMW M5

Το ενδιαφέρον κεντρίζουν τα γυάλινα χειριστήρια που παραπέμπουν σε κρύσταλλο και η μπάρα αλληλεπίδρασης που διατρέχει το ταμπλό και αλλάζει χρώματα, δημιουργώντας μια πολύ όμορφη ατμόσφαιρα τις νυχτερινές ώρες. Οι κρυφοί αεραγωγοί του συστήματος κλιματισμού συμβάλλουν κι αυτοί στη δημιουργία μιας γενικότερης μίνιμαλ αισθητικής που διαταράσσεται μόνο από τα μονοκόμματα μπάκετ που αγκαλιάζουν το κορμί στηρίζοντάς το τέλεια και το πληθωρικό σε διακόπτες τιμόνι. Φιλοξενεί paddles για το κιβώτιο και τους χαρακτηριστικούς κόκκινους διακόπτες Μ1 και Μ2 για να δημιουργήσεις δύο δικά σου set-up, έτσι ώστε να αλλάζεις άμεσα τα οδικά χαρακτηριστικά της.

Στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζουν οι δύο οθόνες του Curved Display, που φιλοξενούν τον πίνακα οργάνων και το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Διαθέτει ευκρινή γραφικά και διαισθητική πλοήγηση, επιτρέποντας στον οδηγό να έχει πρόσβαση σε πληθώρα πληροφοριών και λειτουργιών με ευκολία. Λειτουργεί με το Operating System 8.5 και υποστηρίζει ασύρματη συνδεσιμότητα με Apple CarPlay και Android Auto για τη χρήση εφαρμογών και υπηρεσιών streaming. O χειρισμός των περισσότερων λειτουργιών μπορεί να γίνει από το περιστροφικό χειριστήριο του iDrive που βρίσκεται στην κονσόλα δαπέδου. Αλλά τον υποστηρίζουν τόσο η οθόνη αφής όσο και φωνητικές εντολές για να μην γίνεται η πλοήγηση στα μενού σπαζοκεφαλιά.

2025 BMW M5

Την εργονομία βελτιώνουν τα απτικά κουμπιά στη κεντρική κονσόλα που δίνουν άμεση πρόσβαση στα υβριδικά προγράμματα και στις δυναμικές ρυθμίσεις του αυτοκινήτου. Ωστόσο, η αίσθηση αφής δεν είναι πάντα άμεση και συχνά πρέπει να ασκήσεις περισσότερη δύναμη.

Όσον αφορά τα «οικογενειακά» χαρίσματα της νέας Μ5, ο χώρος για τους επιβάτες είναι γενναιόδωρος, με άφθονο χώρο για τα πόδια και το κεφάλι, ενώ αυτός του πορτμπαγκάζ είναι ικανοποιητικός για το μέγεθός του προσφέροντας 466 lt και μεγάλο βάθος.

2025 BMW M5

Περνώντας στην ουσία, στην καρδιά της νέας M5 βρίσκεται το σύστημα M Hybrid που πρωτογνωρίσαμε στην XM -ποιος θα το φανταζόταν ότι το εκκεντρικό SUV ήταν παράλληλα προάγγελος της Μ5- σε μια νέα ισχυρότερη εκδοχή του. Ο θερμικός κινητήρας είναι ο 4,4 λίτρων V8 με δύο twin-scroll τούρμπο τοποθετημένα εντός της «Hot V» διάταξης, αποδίδοντας 585 PS και 750 Nm. Ο κινητήρας έχει δεχτεί σημαντικές βελτιώσεις, όπως τη χρήση cross-bank πολλαπλής εξαγωγής, ενισχυμένο στροφαλοφόρο και ηλεκτρική βαλβίδα blow-off που συμβάλλουν στη θερμοδυναμική απόδοση και στην αξιοπιστία στις υψηλές στροφές.

Η ηλεκτρική πλευρά του συστήματος αποτελείται από έναν σύγχρονο κινητήρα μόνιμου μαγνήτη, ο οποίος αποδίδει 197 PS και 280 Nm. Η ισχύς φθάνει και τους τέσσερις τροχούς μέσω ενός 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου, με την τροφοδότηση του ηλεκτρομοτέρ με ενέργεια να αναλαμβάνει μια μπαταρία ιόντων λιθίου με ωφέλιμη χωρητικότητα 18,6 kWh και μέγιστη ισχύ φόρτισης τα 11 kW. Η οποία σύμφωνα με την BMW και το πρότυπο WLTP, εξασφαλίζει ηλεκτρική αυτονομία 69 km.

Η συνολική απόδοση φτάνει τα 727 PS και τη ροπή των 1.000 Nm! Νούμερα που καθιστούν τη νέα Μ5 ισχυρότερη από ποτέ αλλά συνοδεύονται από ένα σημαντικά μεγάλο βάρος. Με 2.510 kg, η νέα M5 είναι περίπου μισό τόνο βαρύτερη από την απερχόμενη και με χειρότερη αναλογία κιλών ανά ίππο: 3,3 έναντι 3,2 της F90. Έτσι, ακόμη και με 16% περισσότερη ισχύ, η νέα M5 είναι στην πραγματικότητα πιο αργή από την απερχόμενη επιταχύνοντας από στάση στα 100 km/h. Χρειάζεται 3,5”, όταν η παλιά ήθελε 3,4”. Θυμίζουμε ότι η πιο σκληροπυρηνική F90 M5 Competition ήθελε 3,1”, ενώ η M5 CS μείωνε περαιτέρω το σπριντ αυτό στα 2,9”. Η τελική ταχύτητα πάντως παραμένει αμετάβλητη, αφού περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h.

2025 BMW M5

Στον δρόμο, η πρώτη αίσθηση που εισπράττεις είναι ότι η BMW κατάφερε να διατηρήσει σε εξαιρετικό επίπεδο τη δυναμική συμπεριφορά. Για να το πετύχει αυτό επένδυσε σε εξελιγμένα συστήματα, όπως η τετραδιεύθυνση και η ενεργή κατανομή της ισχύος ανάμεσα στους τροχούς. Συστήματα που συμβάλλουν στο να μειωθεί η αδράνεια κατά την αλλαγή κατεύθυνσης και να ενισχυθεί η ευελιξία, ακόμα και σε κλειστές στροφές. Η πρόκληση που έβαλε η BMW στον εαυτό της, καθιστώντας τη νέα M5 τόσο βαριά, έχει κερδηθεί σε μεγάλο βαθμό. Καθώς στο 90% του χρόνου που περνάς πίσω από τιμόνι δεν το αντιλαμβάνεσαι καν. Μόνο όταν έρχεσαι με φόρα και φρενάρεις δυνατά για να μπεις σε μια κλειστή στροφή γίνεται πραγματικά αισθητό. Ακόμα και τότε όμως, η κυρίαρχη εντύπωση είναι το πόσο καλά έχει καταφέρει η BMW να διατηρήσει την ευελιξία και την ισορροπία της.

Σε μια σφικτή διαδρομή, δεν είναι τόσο άμεση και ευκίνητη όσο μια Μ4, αλλά απαντά στα παραπανήσια κιλά της με τεράστια ισχύ και ροπή για να εκτοξευθεί από στροφή σε στροφή. Όπως σε πολλά ηλεκτρικά, όλη αυτή η ισχύς θα μπορούσε να σου δίνει τη αίσθηση ότι εκτοξεύεσαι από έναν καταπέλτη, αλλά δεν είναι έτσι. Στην πραγματικότητα, είναι εκπληκτικό πόσο γρήγορα το μυαλό σου προσαρμόζεται στις δυνατότητες απόδοσης που προσφέρει και πόσο λογική φαίνεται η ισχύς ύστερα από λίγα χιλιόμετρα. Ίσως το βάρος να λειτουργεί όπως ένα μαξιλαράκι, αλλά δεν υπάρχει αμφιβολία ότι σε οποιαδήποτε άδεια ευθεία η M5 εκτοξεύεται με εκρηκτικό ρυθμό ακόμα και όταν το ψηφιακό ταχύμετρο δείχνει τριψήφιο νούμερο με το «2» εμπρός. Συνεχίζοντας να τραβά δυνατά.

2025 BMW M5

Ακόμα και σε αυτές τις ταχύτητες, η βαυαρική μπερλίνα παραμένει ακλόνητη στον δρόμο. Δεν αποκλίνει ούτε χιλιοστό από την πορεία που έχεις επιλέξει, εκτός αν της το ζητήσεις. Με την ποιότητα κύλισης στην καλή άσφαλτο να είναι εντυπωσιακή, ακόμα και στη λειτουργία Sport Plus που κάνει την ανάρτηση αρκετά πιο σφιχτή. Σε αστικό περιβάλλον, η άνεση δεν είναι στο επίπεδο μια απλής 5άρας. Πώς θα μπορούσε άλλωστε με τους θηριώδεις τροχούς διάστασης 285/40 R20 εμπρός και 295/35 R21 πίσω. Αλλά με τη ρύθμιση στο Comfort ζεις άνετα μαζί της καθημερινά.

Σε ένα σφιχτό κομμάτι της περιφέρειας, χρειάζεται να είσαι ακριβής με τα φρένα, που είναι δυνατά και ανθεκτικά, με το μεσαίο πεντάλ να έχει σωστή διαδρομή παρά τη λειτουργία ανάκτησης. Και να μην της ζητήσεις να αλλάξει κατεύθυνση ακαριαία. Αν προσαρμοστείς σε αυτά τα δεδομένα, η M5 γίνεται εντυπωσιακά ικανή κι ανταποκρίνεται σαν ένα πραγματικό καθαρόαιμο. Το τιμόνι είναι εξαιρετικά ακριβές, με αρκετή πληροφόρηση και εμπνέει εμπιστοσύνη ακόμα και σε στενούς, γεμάτους στροφές δρόμους. Εδώ βοηθά και η ύπαρξη τετραδιεύθυνσης που αποκλίνει τους πίσω τροχούς έως και 1,5 μοίρα για μεγαλύτερη σταθερότητα σε υψηλές ταχύτητες και ευελιξία σε χαμηλές. Λειτουργία που κάνει το αυτοκίνητο να μοιάζει πολύ πιο ευκίνητο απ' ό,τι περιμένεις.

Η ανάρτηση έχει αρκετή διαδρομή για να επιτρέπει στο αυτοκίνητο να γέρνει, ίσα για να κατανοήσεις καλύτερα το όριο του αυτοκινήτου. Η BMW αποφάσισε να μην υιοθετήσει ενεργό σύστημα αντιστρεπτικών λόγω βάρους και κόστους. Κι αυτή η επιλογή φαίνεται να λειτουργεί υπέρ της συνολικής εμπειρίας.

2025 BMW M5

Το σύστημα M Hybrid από την πλευρά του είναι σχεδιασμένο για να πετυχαίνει την καλύτερη δυνατή διαχείριση της θερμότητας και να αντεπεξέρχεται στις πλέον ακραίες απαιτήσεις. Τεράστια ανοίγματα στο εμπρός μέρος του αυτοκινήτου, μεγάλοι εναλλάκτες θερμότητας και ολοκληρωμένο σύστημα ελέγχου της θερμοκρασίας στον θερμικό κινητήρα, στο πακέτο κιβωτίου-ηλεκτρικού μοτέρ και στην μπαταρία, εγγυώνται πάντα για την απρόσκοπτη ροή της ισχύος από όπου κι εάν αυτή προέρχεται.

Όσο κι αν πιέσεις την νέα Μ5 δεν μένεις ποτέ χωρίς ηλεκτρικό μπουστάρισμα. Και κάθε φορά που πατάς βαθιά το γκάζι παίρνεις πίσω ορμητική επιτάχυνση, με τα ποιοτικά χαρακτηριστικά της να διαφέρουν ανάλογα με τις ρυθμίσεις που έχεις κάνει σε διαχείριση κινητήρα, κιβωτίου, ανάκτηση ενέργειας και στη σκληρότητα της ανάρτησης. Είναι ένα αυτοκίνητο που το κόβεις και το ράβεις στα μέτρα σου, αλλάζοντάς του χαρακτήρα στη στιγμή.

Μπορείς να ρολάρεις ηλεκτρικά και αθόρυβα μέχρι τα 100 km/h και με το πάτημα ενός κουμπιού να διατάξεις «φουλ επίθεση» με την επιτάχυνση και την πρόσφυση να σε αφήνουν με το στόμα ανοικτό. Με μοναδικό ηχητικό συνοδευτικό από τα μπάσα σκασίματα της εξάτμισης και το βαθύ ήχο του V8 καθώς στροφάρει μέχρι τις 7.200 rpm. Οι αλλαγές σχέσεων είναι πολύ γρήγορες και μπορούν να γίνονται είτε με την απόλυτα εύστοχη αυτόματη λειτουργία είτε χειροκίνητα από τις μανέτες. Σε κάθε περίπτωση, η ένταση της εμπειρίας αλλάζει ανάλογα με την επιλογή στις τρεις βαθμίδες του λογισμικού Drivelogic.

2025 BMW M5

Η ενεργή τετρακίνηση έχει πισωκίνητo set-up αλλά και αλλάζει συνεχώς την κατανομή εμπρός πίσω ανάλογα με τις συνθήκες. Μέσω δε του ενεργού διαφορικού αλλάζει και η κατανομή της ροπής μεταξύ των πίσω τροχών, οπότε δεν πάει σταγόνα πρόσφυσης χαμένη. Ακόμα κι εάν η Μ5 έχει μαζέψει τρομακτική ορμή, βάζοντας δύσκολα στα Hankook Ventus S1. Με υπομονή στην είσοδο, απολαμβάνεις την ακρίβεια με την οποία η μοιράζει τη ροπή και πώς μπορείς να ισορροπείς στο όριο του γλιστρήματος της ουράς. Ακόμα και στο βρεγμένο τοπίο, στους πρόποδες του Μαίναλου που βρεθήκαμε για την φωτογράφηση, μπορείς να προσεγγίσεις χωρίς τρόμο το όριο της πρόσφυσης και να μείνεις εκεί ακόμα σε ανοικτές καμπές με πολλά. Έχεις μπόλικη δύναμη για να διορθώσεις την τροχιά με την ουρά όποτε χρειαστεί, αλλά και σιγουριά για να περάσεις νωρίς στο γκάζι και να μαζέψεις όση περισσότερη φόρα μπορείς μέχρι την επόμενη στροφή.

Όπως και στην απελθούσα Μ5, η ειδική λειτουργία που απομπλέκει τον εμπρός άξονα και καθιστά το αυτοκίνητο πισωκίνητο ενεργοποιείται στέλνοντας για ύπνο τα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου της ευστάθειας. Οπότε θέλει προσοχή και τα λάστιχα να έχουν πιάσει θερμοκρασία, καθώς ακόμα και σε καλή άσφαλτο η ουρά βιάζεται να προσπεράσει τη μουσούδα σε κάθε βίαιο πάτημα του γκαζιού. Αν είσαι φειδωλός στο δεξί πεντάλ οι πλαγιολισθήσεις έρχονται αβίαστα, με το γρανιτένιο πλαίσιο και το άμεσο τιμόνι να βοηθούν στον έλεγχο. Μόλις εξοικειωθείς με το μέγεθός της και τον χώρο που θέλει για να απλωθεί, μπορείς να μείνεις στο γκάζι και να γράφεις περισσότερα μέτρα με την ουρά χωρίς -στην περίπτωση μας- να σκέφτεσαι αν θα καταλήξεις στις όχθες χιονιού που στένευαν ακόμα περισσότερο τον δρόμο προς το χιονοδρομικό κέντρο.

2025 BMW M5

Στο τέλος της μέρας, δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι η νέα BMW M5 παραμένει ένας εξαιρετικά ικανός εκπρόσωπος της κατηγορίας των σεντάν υψηλών επιδόσεων, αλλά φαντάζει και η ίδια λίγο μπερδεμένη, αναζητώντας έναν πιο ξεκάθαρο ρόλο. Μη γνωρίζοντας αν πρέπει να υποστηρίξει τη φήμη μιας καθαρόαιμης σπορ μπερλίνας ή να γύρει την πλάστιγγα προς ένα πολυτελές εξπρές. Έχει πολλά χαρίσματα αλλά και αντιθέσεις. Συγκριτικά με τη Mercedes-Benz, της πιστώνουμε ότι διατήρησε τον V8. Αλλά πόσο Μ5 είναι να πατάς το στάρτερ το πρωί και να μην τον ακούς να βρυχάται -παρά μόνο αν στείλεις για ύπνο το ηλεκτρικό της μέρος.

Από τη μία, έχεις ένα εξαιρετικό υβριδικό σεντάν που καταναλώνει περίπου 12 lt/100 km και σου επιτρέπει να καλύπτεις τις καθημερινές μετακινήσεις σου 100% ηλεκτρικά. Από την άλλη, το ίδιο αυτοκίνητο μπορεί να μεταμορφωθεί στιγμιαία σε ένα σπόρτσκαρ με εκρηκτικές επιδόσεις και εξαιρετική οδική συμπεριφορά.

Παρόλα αυτά, η νέα M5 δεν διεκδικεί εύκολα μια θέση ανάμεσα στις πιο αγαπημένες εκδοχές της ιστορίας της σειράς. Δεν γνωρίζουμε αν το μέλλον επιφυλάσσει μια έκδοση που θα καταφέρει να συνδυάσει ιδανικά την κληρονομιά της με τις σύγχρονες απαιτήσεις. Ούτε καν αν αυτό γίνεται και απλά είμαστε πολύ ρομαντικοί σε μια εποχή που αλλάζει. Σε κάθε περίπτωση, είναι ένα μοντέλο που εντυπωσιάζει με την τεχνολογική υπεροχή και τις δυνατότητές του, χωρίς όμως να αφήνει το ανεξίτηλο αποτύπωμα που έχουν οι πραγματικές εμβληματικές M5 της BMW.

BMW M5

Τι λέει το DRIVEΗ νέα BMW M5 εντυπωσιάζει με  αστείρευτη ισχύ,  προηγμένη τεχνολογία και  πολυτέλεια. Η απουσία της οδηγικής ζέσης που έκανε τις προηγούμενες γενιές να ξεχωρίζουν αφήνει μια ανάμικτη αίσθηση σε αυτή τη νέα εποχή του εξηλεκτρισμού της.
Τιμή  Από €151.000
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΤεχνολογίαPHEV, κινητήρας βενζίνης 4.395 cc, V8, 32v, 2x2 ΕΕΚ, ;άμεσος ψεκασμός, δύο twin-scroll τούρμπο, ιντερκούλερ, VALVETRONIC, DOUBLE VANOS, 585 PS/5.600-6.500 rpm, 750 Nm/1.800-5.400 rpm, ηλεκτρικό μοτέρ 197 PS, 280 Nm, μπαταρία 22,1 kWh (18,6 ωφέλιμες), κίνηση στους τέσσερις τροχούς, αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων
Συνδυαστική απόδοση727 PS, 1.000 Nm
Διαστάσεις5.096 x 1.970 x 1.510 mm
Χώρος αποσκευών466 lt
Βάρος2.510 kg
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h3,5”
Τελική ταχύτητα250 km/h
Μέση κατανάλωση*12,0 lt/100 km*
Μέση αυτονομία*500 km
Ηλεκτρική αυτονομία*60 km
Εκπομπές CO237 g/km
ΦΟΡΤΙΣΗ
AC  11 kW, 0-100%2,15 ώρες
*Μετρήσεις DRIVE
Φωτογραφίες DRIVE Media Group/Θανάσης Κουτσογιάννης

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube