Ξεκινά η παραγωγή του νέου ηλεκτρικού Hyundai Kona στην Ευρώπη
Η παραγωγή του νέου, 100% ηλεκτρικού Hyundai Kona ξεκινά στο εργοστάσιο του Nοτιοκορεάτη κατασκευαστή στην Τσεχία. Ένα μοντέλο που κατασκευάζεται στην Ευρώπη, για την Ευρώπη.
Το Hyundai Kona στην προηγούμενη έκδοσή του ήταν το πρώτο ηλεκτρικό όχημα της φίρμας που κατασκευάστηκε σε ευρωπαϊκό έδαφος.
Η Hyundai συνεχίζει να ποντάρει στην Ευρώπη και ανακοινώνει την έναρξη παραγωγής του νέου της μοντέλου. Η νοτιοκορεάτικη εταιρεία σχεδιάζει να κατασκευάσει 21.000 μονάδες της νέας γενιάς Hyundai Kona κατά τη διάρκεια του πρώτου έτους παραγωγής και 50.000 το 2024.
Το Kona θα αντιπροσωπεύει το 15% της συνολικής παραγωγής του εργοστασίου μέχρι το τέλος του 2023.
Το 100% ηλεκτρικό Hyundai Kona θα κατασκευάζεται σε δύο εκδόσεις: Με μπαταρία 65,4 kWh και ηλεκτροκινητήρα 160 kW και με μπαταρία 48,4 kWh και κινητήρα 114, 6 kW
Σύμφωνα με τον Michael Cole, διευθύνοντα σύμβουλο της Hyundai για την ευρωπαϊκή αγορά, η εταιρεία βλέπει την Ευρώπη «ως βασική αγορά». Σύμφωνα με τον ίδιο, είναι για αυτόν τον λόγο που η φίρμα παράγει «περισσότερο από το 70% των μοντέλων της που έχουν σχεδιαστεί για Ευρωπαίους πελάτες, στην Ευρώπη».
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Ηyundai Kona Hybrid 2023
Η αγορά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων αναπτύσσεται ραγδαία στη Γηραιά Ήπειρο και η Hyundai το έχει καταλάβει καλά. Ο κολοσσός της Νότιας Κορέας σκοπεύει να μειώσει τους χρόνους παράδοσης, κατασκευάζοντας τα αυτοκίνητα πιο κοντά στους πελάτες του.
Προκειμένου να προσαρμοστεί στις ιδιαιτερότητες της ευρωπαϊκής αγοράς, η Hyundai ανακοινώνει ότι η δεξιοτίμονη έκδοση του νέου Hyundai θα κατασκευάζεται στην Ευρώπη και για το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ιρλανδία και την Κύπρο.
Η κορεατική φίρμα σχεδιάζει να εξάγει το μοντέλο της σε νέες αγορές εκτός από τις 22 ευρωπαϊκές χώρες στις οποίες πωλείται επί του παρόντος το Kona. Ειδικότερα στην Τουρκία και στο Ισραήλ καθώς και στα νησιά Ρεϋνιόν και στη Γουαδελούπη.
Το 100% ηλεκτρικό Hyundai Kona θα κατασκευάζεται σε δύο διαφορετικές εκδόσεις: Η πρώτη με μπαταρία 65,4 kWh και ηλεκτροκινητήρα 160 kW και η δεύτερη με μπαταρία 48,4 kWh και κινητήρα 114, 6 kW. Για την κατασκευή των μπαταριών της, η Hyundai χρησιμοποιεί τις υπηρεσίες του εργοστασίου της LG στο Wroclaw στην Πολωνία.
Η κορεατική φίρμα κάνει μια σημαντική στροφ΄στην πορεία της, στόχος της οποίας είναι να προσφέρει «μόνο ηλεκτροκίνητα οχήματα στην Ευρώπη έως το 2035».