
Νέο Renault Boreal, ανταγωνιστής του Dacia Bigster;
Ο Ρόμβος συνεχίζει ακάθεκτος την επέκτασή του στην κατηγορία των SUV με το νέο Renault Boreal, μοντέλο που συνδυάζει την ευρυχωρία, την αξιοπιστία και την προσαρμοστικότητα σε διαφορετικές αγορές.


Προσανατολισμένο κυρίως σε αγορές εκτός Ευρώπης, το Renault Boreal θεωρείται από πολλούς ως ο «ξάδερφος» του Dacia Bigster -αλλά με πιο premium προσανατολισμό.
Η Renault ήδη καλύπτει κάθε ανάγκη στην ευρωπαϊκή αγορά SUV, από το Captur μέχρι το Espace. Το Boreal, σε συνέχεια του αστικού Renault Kardian, απευθύνεται ομοίως σε διαφορετικά κοινά, κυρίως σε Λατινική Αμερική, Ασία, Αφρική και πιθανώς Τουρκία, με στόχο να προσφέρει ένα οικογενειακό C- SUV εκεί όπου η Dacia δεν έχει παρουσία. Και σύμφωνα με την Billancourt, το μοντέλο θα λανσαριστεί αρχικά στη Λατινική Αμερική και θα διατεθεί σε περισσότερες από 70 χώρες παγκοσμίως.
Το Renault Boreal έρχεται να καλύψει ένα κενό στην παγκόσμια στρατηγική του Ρόμβου: Ένα οικογενειακό SUV με premium χαρακτηριστικά, εκτός Ευρώπης

Δημοσιεύματα από τη Βραζιλία υποστηρίζουν ότι το Boreal έχει κοινή βάση με το Dacia Bigster, προσφέροντας αντίστοιχη ευρυχωρία και οικογενειακή πρακτικότητα. Η Dacia δεν δραστηριοποιείται στη Λατινική Αμερική, και μέχρι τώρα πολλά από τα μοντέλα της παρουσιάζονταν εκεί με σήμα «Renault». Αυτή τη φορά, όμως, η Renault φαίνεται να επιδιώκει κάτι παραπάνω από ένα απλό rebadging, θέλοντας να προσδώσει περισσότερη αξία και μοναδική ταυτότητα στο Boreal.
Οπότε θα τολμήσουμε μια σύγκριση με τεχνικά χαρακτηριστικά, προβλεπόμενα ή βασισμένα σε συγγενή μοντέλα
Χαρακτηριστικό | Renault Boreal | Dacia Bigster |
---|---|---|
Πλατφόρμα | CMF-B (βελτιωμένη) | CMF-B |
Κινητήρες | 1.3 TCe turbo βενζίνης, 1.6 Hybrid E-Tech | 1.2 TCe Mild Hybrid, πιθανώς ντίζελ για κάποιες αγορές |
Ισχύς | 140-160 PS | 130–150 PS |
Κίνηση | Προσθιοκίνητο ή AWD | Προσθιοκίνητο ή AWD |
Κιβώτιο ταχυτήτων | Αυτόματο CVT ή χειροκίνητο έξι σχέσεων | Χειροκίνητο ή αυτόματο ανάλογα με την έκδοση |
Χώρος αποσκευών | 500+ lt | 500+ lτ |
Τεχνολογίες | Infotainment με οθόνη 10", κάμερες 360°, ADAS | Πιο βασικό infotainment, περιορισμένα ADAS |
Σχεδίαση | Πιο premium, Renault χαρακτήρας | Πιο αυστηρή, περιπετειώδης σχεδίαση Dacia |
Αξίζει να σημειωθεί ότι SUV όπως το Renault Duster έχουν ήδη γνωρίσει επιτυχία σε αγορές εκτός Ευρώπης, όπως η Τουρκία. Δεν αποκλείεται το Boreal να ακολουθήσει τον ίδιο δρόμο, προσφέροντας μία νέα, πιο ποιοτική πρόταση στην κατηγορία των μεσαίων SUV. Ωε εκ τούτου να προσφερθεί λίγο πιο ακριβά, με αντάλλαγμα καλύτερο εξοπλισμό, υλικά και υπηρεσίες.

Το Renault Boreal έρχεται να καλύψει ένα κενό στην παγκόσμια στρατηγική του Ρόμβου: Ένα οικογενειακό SUV με premium χαρακτηριστικά, εκτός Ευρώπης. Αν και συγγενεύει με το Dacia Bigster, προορίζεται να σταθεί ψηλότερα στην αντίληψη των καταναλωτών, αποτελώντας έναν ακόμα κρίκο στην παγκόσμια επέκταση της γαλλικής φίρμας.