
Πρώτη γεύση από τη νέα και πιο τολμηρή Alfa Romeo Stelvio
Η δεύτερη γενιά της Alfa Romeo Stelvio διέρρευσε πριν την επίσημη αποκάλυψή της, με τις πρώτες εικόνες να φανερώνουν έναν πιο τολμηρό σχεδιασμό. Θα έρθει σε πλήρως ηλεκτρικές και υβριδικές εκδόσεις.


Η Alfa Romeo Stelvio, το πρώτο SUV της ιταλικής φίρμας, βρίσκεται σε τροχιά μιας μεγάλης αλλαγής. Σχεδόν μία δεκαετία μετά το λανσάρισμά της, το ιταλικό SUV ετοιμάζεται να περάσει στη δεύτερη γενιά του, με την επίσημη παρουσίαση να προγραμματίζεται για αργότερα μέσα στη χρονιά. Και το λανσάρισμα στις αγορές να ξεκινά στις αρχές του 2026.
Μετά από κάποιες κατασκοπευτικές φωτογραφίες, σειρά παίρνουν οι φωτογραφίες που κατέθεσε η Alfa Romeo για να κατοχυρώσει κάποιες πατέντες, για να μας δώσουν μια ισχυρή πρώτη γεύση από την εμφάνιση που θα έχει η νέα Stelvio. Και η πρώτη εντύπωση είναι πως θα είναι ριζικά ανανεωμένη, με πιο επιθετική σχεδίαση σε σχέση με την τωρινή.
Αν κρίνουμε από τις πρώτες διαρροές, η ιταλική φίρμα ετοιμάζει ένα τολμηρό άλμα για τη νέα Alfa Romeo Stelvio
Το εμπρός μέρος ξεχωρίζει με το χαρακτηριστικό scudetto, αλλά τα λεπτά διαιρούμενα LED φώτα ημέρας και οι κρυφές κύριες δέσμες LED στον προφυλακτήρα θυμίζουν σχεδιαστικές προσεγγίσεις όπως εκείνες των BMW iX και Χ7. Οι γραμμές, επίσης, είναι πιο αιχμηρές και δυναμικές.
Στο προφίλ, η Stelvio υιοθετεί πιο σπορ σιλουέτα, με χαμηλωμένη οροφή και κουπέ αναλογίες, αλλά και κρυφές χειρολαβές θυρών που βελτιώνουν την αεροδυναμική. Οι διαστάσεις δείχνουν μεγαλύτερες, ειδικά στο μεταξόνιο, κάτι που δικαιολογείται από τη μετάβαση στην καινούργια πλατφόρμα STLA Large του ομίλου Stellantis -την ίδια που χρησιμοποιούν τα Dodge Charger και Jeep Wagoneer S.
Πίσω, τα νέα φώτα σε σχήμα οβάλ που ενώνονται σε ένα τρίγωνο στην πόρτα του πορτμπαγκάζ προσφέρουν μοναδικό χαρακτήρα. Ο πίσω υαλοκαθαριστήρας παραμένει σε κλασική θέση, σε αντίθεση με την τάση απόκρυψής του κάτω από το σπόιλερ, όπως κάνουν άλλες μάρκες.
Η νέα Stelvio δεν θα βασίζεται πλέον στην ακριβή Giorgio πλατφόρμα, αλλά στο πιο ευέλικτο και εξηλεκτρισμένο αρχιτεκτονικό υπόβαθρο της Stellantis, το STLA Brain. Αυτό σημαίνει δυνατότητα αναβαθμίσεων over-the-air και προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης (ADAS).

Κάτω από το καπό, η Alfa Romeo έχει επιβεβαιώσει ότι η νέα Stelvio θα διατίθεται τόσο σε αμιγώς ηλεκτρικές όσο και σε υβριδικές εκδόσεις. Πληροφορίες αναφέρουν ότι η έκδοση Quadrifoglio στην ηλεκτρική της μορφή μπορεί να φτάσει έως και τους 1.000 PS. Για τις θερμικές εκδόσεις, υπάρχουν σενάρια που κάνουν λόγο για τον twin-turbo Hurricane εξακύλινδρο του νέου Dodge Charger, αλλά η Alfa Romeo έχει αφήσει ανοικτό το ενδεχόμενο διατήρησης του δικού της 2.9 Twin-Turbo V6, χάρη στους πιο χαλαρούς κανονισμούς Euro 7.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Stelvio θα ανοίξει τον δρόμο και για τη νέα Giulia, που δεν θα ακολουθήσει πλέον την κλασική σεντάν φόρμα, αλλά θα μεταμορφωθεί σε πεντάθυρο crossover fastback, χρησιμοποιώντας την ίδια αρχιτεκτονική και κοινά μηχανικά σύνολα.