Αποκάλυψη για τα νέα επαγγελματικά της Renault

Αποκάλυψη για τα νέα επαγγελματικά της Renault

H Renault αποκάλυψε στη διεθνή έκθεσης επαγγελματικών αυτοκινήτων CV Show 2025, που πραγματοποιείται στο Birmingham τα νέα Trafic, Goelette και Estafette.

Renault new LCV

Τα νέα επαγγελματικά μοντέλα της Renaut είναι το αποτέλεσμα της συνεργασίας της Flexis, μίας ανεξάρτητης εταιρείας που ιδρύθηκε από τον Όμιλο Renault, τον Όμιλο Volvo και τον Όμιλο CMA CGM.

Και τα τρία βασίζονται  στη νέα πλατφόρμα «skateboard» και την αρχιτεκτονική SDV και σύμφωνα με τους ανθρώπους της γαλλικής φίρμας εξελίχθηκαν για να καλύψουν ένα ευρύ φάσμα επιχειρηματικών αναγκών. Παρέχοντας στον επαγγελματία την τεχνολογία που θα τον βοηθήσει στην μετάβασή του στην ηλεκτροκίνηση.

Παρατηρώντας τα μοντέλα ξεχωριστά το νέο Trafic E-Tech electric, ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία του πετυχημένου βαν που μετρά πάνω από 2,5 εκατομμύρια πωλήσεις από το 1980. Στη νέα του γενιά έρχεται με πιο σύγχρονη και κομψή σχεδίαση.

Η νέα σειρά επαγγελματικών αυτοκινήτων της Renault θα κυκλοφορήσει στην αγορά μέσα στο 2026

Renault Trafic E-Tech electric

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το νέο VW Transporter, ο μύθος συνεχίζεται

Διαθέτει κοντό μπροστινό πρόβολο και μεγάλο μεταξόνιο, με τροχούς ακροβολισμένους στις τέσσερις γωνίες, διατηρώντας, παράλληλα, έναν κύκλο στροφής αντίστοιχο με εκείνον ενός Renault Clio.

Έχει ύψος λιγότερο από 1,90 μέτρα, για εύκολη πρόσβαση σε υπόγειους χώρους στάθμευσης με την εμφάνισή του αντικατοπτρίζει τη νέα σχεδιαστική προσέγγιση της Renault, χάρη στις ρευστές γραμμές των επιφανειών του αμαξώματος.  

Στο μπροστινό μέρος, ξεχωρίζει η επιβλητική μάσκα, τα υπερυψωμένα φώτα, το έντονα κεκλιμένο παρμπρίζ, η φωτιζόμενη υπογραφή με LED και το φωτιζόμενο λογότυπο Renault για πρώτη φορά σε επαγγελματικό μοντέλο της εταιρείας. Μία ακόμη απόδειξη της προσοχής που έχει δοθεί στη λεπτομέρεια.

Στο πίσω μέρος, η γραμμή αυτή του αμαξώματος είναι στο ίδιο επίπεδο με τα πλευρικά παράθυρα, ενώ οι πίσω πόρτες διακρίνονται αισθητικά από την αεροτομή, για βελτιστοποίηση της αεροδυναμικής. Τα πίσω φώτα διαθέτουν μια ιδιαίτερη τρισδιάστατη φωτεινή υπογραφή, που προσθέτει μια ξεχωριστή και εκλεπτυσμένη πινελιά στο στυλ.

Renault Trafic E-Tech electric

Το επαγγελματικό της Billancourt θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις αμαξώματος: L1 (4,87 μ.) και L2 (5,27 μ.), με όγκο φόρτωσης 5,1 m³ και 5,8 m³ αντίστοιχα.

Η συνέχεια ανήκει στο Goelette, ένα ιστορικό LCV που κυκλοφορούσε για δέκα χρόνια από το 1956. Σκληροτράχηλο, στιβαρό και εύκολα προσαρμόσιμο, ήταν ένα από τα πιο δημοφιλή βαν για στόλους, ή για μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Σχεδιασμένο για να καλύψει ένα ευρύ φάσμα αναγκών, το Goelette E-Tech electric διατίθεται σε τρεις εκδόσεις: σασί με καμπίνα, κλειστό φορτηγό και ανατρεπόμενο, ανοίγοντας το δρόμο για ένα πλήθος επιλογών μετατροπών.

Εκμεταλλευόμενο πλήρως την ευέλικτη και έξυπνη αρχιτεκτονική της νέας γενιάς επαγγελματικών, το Goelette E-Tech electric διαθέτει ίδια αναλογία διαστάσεων με το Trafic E-Tech electric.

Renault Goelette

Το μέρος πίσω από την καμπίνα, χαρακτηρίζεται από την ευκολία προσαρμογής. Σχεδιάστηκε με στόχο να μπορεί να δεχθεί πληθώρα μετασκευών και προσαρμοσμένων χαρακτηριστικών, με δομικά μέρη ικανά να φιλοξενήσουν ένα κλειστό κουτί, ή άλλες διαμορφώσεις προσαρμοσμένες στις συγκεκριμένες απαιτήσεις κάθε χρήστη. Τα πίσω φώτα είναι λειτουργικά και κομψά, βελτιώνοντας τη συνολική σχεδίαση. Διαθέσιμο με ή χωρίς πλευρικά σκαλοπάτια, το Goelette E-Tech electric είναι ένα σύγχρονο βαν, ικανό να προσαρμόζεται σε όλες τις καταστάσεις.

Τελος, το Estafette E-Tech electric είναι μια σύγχρονη αναβίωση του εμβληματικού βαν της Renault της δεκαετίας του 1960, προσαρμοσμένη στις απαιτήσεις των σύγχρονων αστικών μεταφορών.

Με μήκος που δεν ξεπερνά τα 5,27μ. και πλάτος 1,92μ. υπόσχεται σύμφωνα με τους ανθρώπους της εταιρείας αυξημένη ευελιξία.  Έχει ύψος 2,60 μέτρα, επιτρέποντας σε άτομα ύψους έως 1,90μ. να μετακινούνται εύκολα στο εσωτερικό, μεταξύ της καμπίνας και του χώρου φόρτωσης.

Renault Estafette

Με στοιχεία δανεισμένα από το design του Trafic E-Tech electric, το Estafette E-Tech electric διαθέτει ένα μεγάλο πανοραμικό παρμπρίζ τριών τμημάτων, για καλύτερη ορατότητα, ασφάλεια και άνεση. Το μοντέρνο μπροστινό μέρος διαθέτει χαρακτηριστική υπογραφή: μια φωτεινή λωρίδα με ευθυγραμμισμένα φώτα ημέρας η οποία παραπέμπει στο χαρακτήρα ενός υψηλής τεχνολογίας οχήματος. Το σήμα της Renault προσθέτει μια κομψή πινελιά σε αυτό το αρμονικό σύνολο.

Το Estafette E-Tech electric ενσωματώνει συστήματα σχεδιασμένα για τους επαγγελματίες των αστικών διανομών, όπως η συρόμενη πλαϊνή πόρτα. Τα πλαϊνά σκαλοπάτια και στις δύο πλευρές διευκολύνουν την είσοδο και την έξοδο από το αυτοκίνητο, βελτιώνοντας έτσι την εργονομία κατά τη χρήση. Στο πίσω μέρος, μια μονοκόμματη πόρτα με ρολό, βελτιστοποιεί το χώρο φόρτωσης, και το πίσω σκαλοπάτι, υπογραμμίζει τον, στιβαρό και υψηλής τεχνολογίας, χαρακτήρα του αυτοκινήτου.

Και τα τρία αυτοκίνητα θα είναι διαθέσιμα με δύο επιλογές μπαταρίας, χωρίς όμως να έχει ανακοινωθεί η χωρητικότητά τους. Αυτό που γνωρίζουμε είναι πως η βασική έκδοση (μπαταρία LFP) θα επιτρέπει στα ηλεκτρικά βαν να διανύσουν 350 χιλιόμετρα. Η έκδοση με την μεγαλύτερη μπαταρία (NMC) θα επιτρέπει στα μοντέλα της Renault να κινηθούν αμιγώς ηλεκτρικά για 450 χιλιόμετρα.

Η καμπίνα τους ακολουθεί τις ψηφιακές νόρμες της εποχής. Αυτό σημαίνει πως βλέπουμε ένα μοντέρνο ταμπλό με οριζόντιο σχεδιασμό, ψηφιακό πίνακα οργάνων 10 ιντσών και οθόνη αφής 12 ιντσών, η οποία μάλιστα είναι στραμμένη προς τον οδηγό. Η τελευταία μάλιστα υποστηρίζει το νέας γενιάς multimedia OpenR που υπόσχεται κορυφαίες δυνατότητες συνδεσιμότητας.

Renault Trafic

Η νέα σειρά επαγγελματικών αυτοκινήτων της Renault θα κατασκευάζεται στη Γαλλία, στο εργοστάσιο της Sandouville, ενώ αναμένεται να κυκλοφορήσει στην αγορά από το 2026. 

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube