Peugeot: GTI, τέλος!
Ο Jean Philippe Imparato, επικεφαλής της Peugeot, σε συνέντευξή του περίπου ανήγγειλε το οριστικό τέλος των GTI -τουλάχιστον για τη γαλλική εταιρεία, καθώς δεν συμφωνούν με την πολιτική της ηλεκτροκίνησης.
Φαν του αυτοκινήτου, αλλά και του Sochaux θέτουν το ζήτημα της άφιξης ενός νέου 208 GTI, αλλά τα λόγια του Jean-Philippe Imparato σπέρνουν μια σχεδόν αφόρητη αμφιβολία για τους οπαδούς των τριών θρυλικών γραμμάτων στην Peugeot –και όχι μόνο. Χωρίς πολλές περιστροφές, το αφεντικό του Γάλλου κατασκευαστή εξήγησε σε συνέντευξή του στην Automotive News Europe ότι, «σπορ μοντέλα όπως το 308 GTI θα εξαφανιστούν».
Το κύριο πρόβλημα που επικαλείται ο Imparato είναι αυτό των επιβαρύνσεων και των περιβαλλοντικών προτύπων, δηλώνοντας ωστόσο ότι «η καταβολή φόρου 10.000 ευρώ ανά αυτοκίνητο δεν είναι ηθικός τρόπος για να επιφέρει την αλλαγή προς καθαρότερα μοντέλα».
Επομένως, είναι πρωτίστως θέμα συνοχής όσον αφορά την πολιτική ηλεκτροκίνησης της Peugeot, η οποία βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στα νέα μοντέλα της με μπαταρίες. Επιπλέον, ο Jean-Philippe Imparato θέλει τώρα η Peugeot να εστιάσει στο TCO (συνολικό κόστος ιδιοκτησίας) και στην υπολειμματική αξία παρά στις τιμές του καταλόγου. Συγκεκριμένα, ο επικεφαλής της Peugeot έθεσε επί τάπητος το κόστος μακροχρόνιας μίσθωσης για το ηλεκτρικό 208 έναντι αυτού της θερμικής βενζινοκίνητης έκδοσής του, με τα δύο να βρίσκονται πολύ κοντά με όρους «συνολικού κόστους ιδιοκτησίας».
Ως εκ τούτου, η ηλεκτροκίνηση θα είναι η μοναδική αρωγή στα σπορ μοντέλα της Peugeot: «Μπορείτε να έχετε ένα αυτοκίνητο διασκεδαστικό στην οδήγηση που να σέβεται και την ενεργειακή μετάβαση που ακολουθούμε». Το 508 Sport Engineered είναι ένα καλό παράδειγμα του τι θα μπορούσε να ακολουθήσει.