Peugeot 308 GT: Πιο δυνατό και με καινούργιο αυτόματο 8άρι

Peugeot 308 GT: Πιο δυνατό και με καινούργιο αυτόματο 8άρι

Με το καινούργιο αυτόματο 8άρι σασμάν, η έκδοση GT του 308 είδε τον 1.6 PureTech να ανεβαίνει από τα 205 στα 225 άλογα.

Ελαφρά ανασχεδιασμένο το 2017, το 308 επωφελήθηκε κάποιων νέων βελτιώσεων τεχνικού προσανατολισμού.

Έτσι, το 308 GT είδε την ισχύ του να βελτιώνεται κατά 20 άλογα, αναβαίνοντας στους 225 PS, ενώ η ροπή κέρδισε και αυτή 1,5 kgm. Αλλά αυτό αφορά την έκδοση με το νέο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων EAT8, το οποίο εξελίχτηκε από τη γιαπωνέζικη εξειδικευμένη στον τομέα Aisin και το είδαμε να ντεμπουτάρει πέρυσι στην έκδοση ντίζελ GT, εξοπλισμένη με το μοτέρ BlueHDi 180.

Δηλαδή, η έκδοση με το χειροκίνητο 6άρι σασμάν παραμένει στους καταλόγους με 205 άλογα. Σε σχέση με το μοτέρ αυτό, το βελτιωμένο των 225 PS, όπως ανακοινώνει η Peugeot, κερδίζει ένα δέκατο του δευτερολέπτου στη μέτρηση των 0-100 km/h, κατεβαίνοντας στα 7,4”. Αλλά οι πραγματικά κερδισμένες είναι οι ρεπρίζ. Σύμφωνα με την Peugeot, το αυτοκίνητο χρειάζεται 3,9” για να ανέβει από τα 80 στα 120 km/h. Χρόνος πολύ καλός, αν αναλογιστείς ότι o GTi των 272 PS χρειάζεται για την αντίστοιχη μέτρηση 3,4” με 3η -όπως το έχουμε μετρήσει εμείς.

Το νέο GT EAT8 συμμορφώνεται με την τελευταία αντιρρυπαντική νόρμα Euro 6c. Σύμφωνα με αυτή, οι εκπομπές οξειδίων του αζώτου σε πραγματικές συνθήκες οφείλουν να μην ξεπερνούν κατά μέγιστο 2,1 φορές αυτές των εργαστηριακών δοκιμών. Αλλά η Peugeot λέει ότι έχει συμμορφωθεί ήδη με την προσεχή νόρμα 2020 με συντελεστή 1,5 φορές. Το μοτέρ, αν και βενζινοκίνητο, να σημειώσουμε ότι φορά φίλτρο μικροσωματιδίων.

Το EAT8 κάνει επίσης το ντεμπούτο του στο νέο κινητήρα τουρμποντίζελ 1.5 BlueHDi των 130 ίππων -που αντικαθιστά το αντίστοιχο 120άρι 1.600άρι BlueHDi- και στο βενζινοκινητήρα 1.2 PureTech 130. Σε σύγκριση με το παλιό EAT6, το 1.200άρι μοτέρ είδε πτώση στην κατανάλωσή του κατά 4%, χάρη σε άλλες βελτιώσεις και στο αυτόματο πέρασμα σε «νεκρά» όταν αυτό είναι εφικτό -σε λειτουργία Eco. Τα «αυτιά» αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι μάλιστα θα είναι στάνταρ από την έκδοση Active.

Τα ανανεωμένα 308 με όλες τις παραπάνω βελτιώσεις θα ξεκινήσουν να παραδίδονται από την προσεχή άνοιξη.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube