Νέο Land Rover Discovery: Όλα τα επίσημα τεχνικά χαρακτηριστικά

Νέο Land Rover Discovery: Όλα τα επίσημα τεχνικά χαρακτηριστικά

Λίγο πριν από την επίσημη παρουσίασή του, εξασφαλίσαμε κατ’ αποκλειστικότητα και σας μεταφέρουμε όλα τα τεχνικά του στοιχεία.

Παρότι το ολοκαίνουργιο μοντέλο της Land Rover βρίσκεται ελάχιστα πριν την επίσημη αποκάλυψή του στο Σαλόνι του Παρισιού, μέχρι σήμερα δεν υπήρχε καμία απολύτως αναφορά στα τεχνικά του στοιχεία.

Αυτό είναι κάτι που εξακολουθεί να ισχύει, όμως το DRIVE απέκτησε πρόσβαση σε αυτά κατ' αποκλειστικότητα και σας τα μεταφέρει.

Όπως ήδη ξέρουμε, το νέο μοντέλο θα χρησιμοποιεί το πάτωμα των κορυφαίων Range Rover, κάτι που σημαίνει ότι το βασικό υλικό είναι το αλουμίνιο προκειμένου να περιοριστεί το βάρος.

Το νέο Discovery είναι σημαντικά μεγαλύτερο από το προκάτοχό του μοντέλο, με μήκος 4,97 m, πλάτος 2,07 m (με αναδιπλωμένους καθρέφτες) και ύψος 1,85 m. Παρότι λοιπόν είναι 14 cm πιο μακρύ, είναι και σχεδόν 500 kg ελαφρύτερο ξεκινώντας από τα 2.099 kg, με όλα τα θετικά που αυτό συνεπάγεται για τα δυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου αλλά και την οικονομία στο καύσιμο. Οι εκπομπές CO2 του νέου μοντέλου ξεκινούν από τα 159 g/km.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Το νέο Land Rover Discovery στην υπηρεσία του Bear Grylls [video]

Αρχικά, το νέο Discovery θα διατεθεί με τέσσερις κινητήρες, τρεις πετρελαίου κι έναν βενζίνης. Ο βασικός ντίζελ TD4 ανήκει στην οικογένεια Ingenium, είναι 2λιτρος και αποδίδει 180 ίππους με 43,8 kgm ροπή. Υπάρχει κι έκδοση του συγκεκριμένου κινητήρα με δύο τούρμπο, η SD4, που αποδίδει 240 ίππους και 51 kgm στις 1.500 rpm. Ο ισχυρότερος ντίζελ είναι ένας 3λιτρος V6 (TDV6) με 258 ίππους και 61,2 kgm. Υπάρχει και μια επιλογή βενζίνης, ο 3λιτρος V6 με δύο superchargers που αποδίδει 340 ίππους και 45,9 kgm. Για το 180άρι μοτέρ το μέγιστο βάρος ρυμουλκούμενου με φρένα φτάνει τους 3 τόνους, ενώ για τους υπόλοιπους κινητήρες ανεβαίνει στους 3,5 τόνους.

Όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται με το 8άρι αυτόματο κιβώτιο της ZF καθώς και σύστημα μόνιμης τετρακίνησης με κεντρικό διαφορικό που κλειδώνει. Προαιρετικά, υπάρχει η ίδια δυνατότητα και για το πίσω βελτιώνοντας ακόμα πιο πολύ τις κατά παράδοση εξαιρετικές εκτός δρόμου ικανότητες του Disco.



Στο βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων ανήκει και το σύστημα Terrain Response, το οποίο βελτιστοποιεί την λειτουργία όλων των ηλεκτρονικών συστημάτων του αυτοκινήτου με γνώμονα τις εκάστοτε συνθήκες του δρόμου.

Για την επιβράδυνση φροντίζουν τέσσερις τεράστιοι αεριζόμενοι δίσκοι σε όλες τις εκδόσεις, ενώ η ανάρτηση αποτελείται από διπλά ψαλίδια εμπρός και μια ανεξάρτητη διάταξη πολλαπλών συνδέσμων πίσω. Στάνταρ είναι τα συμβατικά ελατήρια όμως προαιρετικά διατίθεται και αερανάρτηση η οποία ουσιαστικά επιβάλλεται σε αυτοκίνητα όπως το Discovery.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Νέος 2λιτρος ντίζελ για το Range Rover Sport

Με τη βοήθειά της, διαφοροποιούνται και οι εκτός δρόμου δυνατότητες του αυτοκινήτου. Για παράδειγμα, απόσταση από το έδαφος μπορεί να φτάσει στα 283 mm ενώ με τη συμβατική ανάρτηση είναι 220 mm. Αυτό με τη σειρά του αλλάζει τις γωνίες προσέγγισης, ράμπας και διαφυγής στις 34, 30 και 27,5 μοίρες αντίστοιχα, αντί για 28,5, 27 και 22,5 με τη συμβατική ανάρτηση. Αντίστοιχα βελτιωμένη είναι και η ελευθερία άρθρωσης των τροχών, η οποία με την αερόσουστα είναι 50 cm ενώ με τα ελατήρια 38.



Με δεδομένο ότι το μεταξόνιο του νέου Discovery φτάνει τα 2.923 mm, οι χώροι προφανώς θα είναι τεράστιοι, είτε μιλάμε για 5θέσια είτε για 7θέσια έκδοση. Αντίστοιχα μεγάλο είναι και το πορτμπαγκάζ: Για την 5θέσια έκδοση η Land Rover αναφέρει χωρητικότητα έως και 1.231 lt, αν και η τιμή αυτή αφορά σε φόρτωση μέχρι την οροφή.

Ωστόσο, όσο εντυπωσιακές κι εάν είναι οι προδιαγραφές του νέου Discovery, είναι ξεκάθαρο ότι το μεγαλύτερο μέρος της –αναμενόμενης- επιτυχίας του θα πρέπει να πιστωθεί στους σχεδιαστές του. Εξελίσσοντας το πρότυπο της εταιρείας συνδυάζει πολύ πετυχημένα το δυναμικό με το κλασικό, μέσω μιας αρκετά αεροδυναμικής –για την κατηγορία του- φόρμας: Ο αεροδυναμικός συντελεστής Cd είναι 0,33 σε συνδυασμό με τις αεροδυναμικού σχεδιασμού ζάντες των 20 ιντσών και φτάνει μέχρι το 0,35 ανάλογα με την έκδοση. Ειρήσθω εν παρόδω, για το νέο Discovery η βασική διάσταση ζάντας είναι οι 19 ίντσες και η μεγαλύτερη οι 22.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube