Νέο Ford S-Max 2015
Η Ford παρουσιάζει την δεύτερη γενιά του πολυμορφικού S-Max, λίγο πριν το ντεμπούτο της στο σαλόνι του Παρισιού.
Η Ford αποκάλυψε επίσημα την δεύτερη γενιά του πολυμορφικού S-Max, μοντέλο που θα παρουσιαστεί στην Διεθνή Έκθεση του Παρισιού.
Το νέο μεγάλο πολυμορφικό της Ford πατά πάνω στη καινούρια πλατφόρμα CD4 που χρησιμοποιούν και τα νέο Mondeo και Edge, ενώ την ίδια θα χρησιμοποιήσει και το αδελφό πολυμορφικό, το επόμενης γενιάς Galaxy. Οι διαστάσεις του νέου μοντέλου, τόσο οι εξωτερικές όσο και του εσωτερικού, δεν έχουν αλλάξει, αλλά η σχεδίασή του ήρθε πιο κοντά στην σύγχρονη εταιρική σχεδιαστική ταυτότητα της φίρμας. Στόχος του σχεδιαστικού τμήματος ήταν να το κάνουν να δείχνει πιο σπορ και premium, υποδηλώνοντας ταυτόχρονα και την ταυτότητά του.
Νέοι είναι και οι κινητήρες με τους οποίους εφοδιάζεται η δεύτερη γενιά του Ford S-Max, με την γκάμα να αποτελείται από δύο κινητήρες βενζίνης και τρεις πετρελαίου. Στην βάση της βενζινοκίνητης γκάμας βρίσκεται ο νέος EcoBoost των 1,5 λίτρων που στην προκειμένη περίπτωση αποδίδει 160 ίππους, ενώ στην κορυφή βρίσκεται ο 2λιτρος EcoBoost με τους 240 ίππους. Ο 1.500άρης θα συνδυάζεται με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και ο 2λιτρος με αυτόματο έξι σχέσεων.
Η γκάμα πετρελαιοκινητήρων αποτελείται από έναν 2λιτρο TDCi με απόδοση 120, 150 ή 180 ίππους. Όλοι τους συνδυάζονται με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο, με τον 150άρη και τον 180άρη όμως να μπορούν να εφοδιαστούν και με 6άρι ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Powershift. Το γεγονός ότι βασίζεται στη νέα πλατφόρμα CD4 του επιτρέπει να εξοπλιστεί και με σύστημα τετρακίνησης, σύστημα που θα μπορεί να εξοπλίσει μόνο τις δύο δυνατότερες πετρελαιοκίνητες εκδόσεις.
Ένα από τα δυνατά χαρτιά του S-Max ήταν τα οδικά του χαρακτηριστικά και ο σωστός έλεγχος του αμαξώματος από την ανάρτηση. Εκεί, οι μηχανικοί της Ford προχώρησαν σε βελτιώσεις για ακόμα καλύτερη λειτουργία και ομοιογένεια, ενώ τοποθέτησαν και νέο ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης της ZF.
Στο στάνταρ 7θέσιο εσωτερικό, συναντάμε τη γνώριμη εικόνα των σύγχρονων Ford με την ογκώδη κεντρική κονσόλα. Εκεί φωλιάζει και το νέο σύστημα πλοήγησης και πολυμέσων SYNC 2 που συνεργάζεται με την οθόνη αφής των 8”. Νέος είναι και ο πίνακας οργάνων, που πλέον είναι ψηφιακός. Και τα πέντε πίσω καθίσματα είναι αναδιπλούμενα δημιουργώντας επίπεδο χώρο φόρτωσης, με τον έξτρα εξοπλισμό να διαθέτει και ηλεκτρική λειτουργία για την διαδικασία.
Περισσότερες λεπτομέρειες για το νέο Ford S-Max θα μάθουμε στο Παρίσι στις αρχές Οκτωβρίου, ενώ οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν του χρόνου το καλοκαίρι.