Aston Martin DBX S, ισχυρότερη, ελαφρύτερη, πιο πωρωτική

Aston Martin DBX S, ισχυρότερη, ελαφρύτερη, πιο πωρωτική

Η Aston Martin DBX S έχει 20 ίππους επιπλέον, αλλά το ελάφρωμα είναι προαιρετικό. Και μάλλον πολύ ακριβό!

Αρχικά, υπήρχαν δύο εκδόσεις της Aston Martin DBX. Η βασική με 550 ίππους, η οποία καταργήθηκε πέρυσι. Κάτι που άφησε την DBX707 των ομώνυμων 707 ίππων ως τη μόνη επιλογή. Μέχρι τώρα τουλάχιστον, που απέκτησε ένα «S» στο όνομά της.

Έτσι, στην περίπτωση της Aston Martin DBX S, ο twin-turbo V8 των 4,0 lt αποδίδει 727 ίππους. Χρησιμοποιώντας αναβαθμίσεις στα τούρμπο που σύμφωνα με την εταιρεία, έρχονται από τη Valhalla.

Δεν ανακοινώνεται διαφορά στο 0-100, που παραμένει στα 3,3”, ούτε στην τελική ταχύτητα που παραμένει αμετάβλητη, στα 310 km/h. Το 100-200 διαρκεί κάποια δέκατα του δευτερολέπτου λιγότερο, κουβέντα να γίνεται.

Η Aston Martin DBX S αποδίδει δύο ίππους περισσότερους από τη Ferrari Purosangue, αλλά βλέπει με το κυάλι την Urus SE

Aston Martin DBX

Αλλά οι Βρετανοί υπόσχονται μια πιο ανόθευτη οδηγική εμπειρία. Όταν επιλέξεις τις λειτουργίες Sport και Sport + στο 9άρι αυτόματο κιβώτιο, οι αλλαγές είναι πιο γρήγορες και πωρωτικές. Ενώ η κρεμαγιέρα έχει πλέον πιο γρήγορο βήμα.

Το σύστημα τετρακίνησης παραμένει αμετάβλητο από την DBX707, που σημαίνει ότι έως και το 50% της ροπής μπορεί να σταλεί στον κάθε άξονα, ανάλογα με τις συνθήκες. Η ανάρτηση παραμένει επίσης αυτούσια.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Aston Martin DBX αποκτά επιτέλους την καμπίνα που της αξίζει

Αλλά αυτό δεν είναι κακό, αφού η Aston Martin μάς υπενθυμίζει ότι η DBX φρεσκαρίστηκε πέρυσι και είναι ήδη βελτιωμένη. Το σύστημα πέδησης περιλαμβάνει κάρμπον δισκόφρενα 16,5 ιντσών μπροστά και 15,3 πίσω.

Aston Martin DBX

Δεν θα βρεις καμία αξιοσημείωτη αλλαγή στην καμπίνα, εκτός από επιπλέον επιλογές εξοπλισμού και βέβαια, τον λογότυπο «S». Αλλά το αμάξωμα είναι μια διαφορετική ιστορία. Το πιο επιθετικό μπροστινό σπόιλερ και ο νέος πίσω διαχύτης χαρίζουν πιο επιθετική στάση. Οι διπλές -ανά πλευρά- απολήξεις της εξάτμισης είναι πλέον κάθετα προσανατολισμένες.

Η μείωση βάρους είναι επίσης μέρος της μαγείας της DBX S. Οι νέες ζάντες μαγνησίου 23 ιντσών, που η Aston Martin ισχυρίζεται ότι αποτελούν πρωτιά για SUV, μειώνουν το βάρος κατά 19 kg σε σύγκριση με τις αλουμινίου.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Aston Martin: Ανάκληση DBX γιατί ξέχασαν να βάλουν αφρό στην οροφή

Η οροφή από ανθρακονήματα αποτελεί το μεγαλύτερο μεμονωμένο κομμάτι από ανθρακονήματα που έχει τοποθετήσει ποτέ η Aston Martin σε μοντέλο παραγωγής. Σε συνδυασμό με την αφαίρεση των ραγών οροφής, ρίχνει το βάρος κατά 18 kg, ενώ χαμηλώνει και το κέντρο βάρους.

Μια νέα κυψελωτή μάσκα -που έρχεται από την DBS 770 Ultimate- είναι επίσης ελαφρύτερη. Και καθώς βρίσκεται τέρμα μπροστά, λέγεται ότι βελτιώνει την κατανομή βάρους της DBX. Διατίθενται και άλλα εξαρτήματα από ανθρακονήματα, από καθρέφτες μέχρι μαρσπιέ.

Aston Martin DBX

Όλα όμως χρεώνονται επιπλέον, αλλά αν η τσέπη σου το αντέχει, μπορείς να ρίξεις το βάρος του βρετανικού SUV κατά 47 kg συνολικά. Ακούγονται κάμποσα, αλλά θυμίζουμε ότι είναι μικρό ποσοστό επί του συνολικού βάρους. Η DBX707 ζυγίζει 2.245 kg.

Αν πάντως έχεις σκοπό να παραγγείλεις την Aston Martin DBX S «full extra», ε, μην τσιγκουνευτείς το ηχοσύστημα. Το στάνταρ έχει 14 ηχεία και μάλλον θα είναι ήδη εξαιρετικό. Αλλά αν πληρώσεις κάτι παραπάνω, προσφέρεται σύνολο της Bowers & Wilkins με 23 ηχεία.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube